پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

نقاشی جدید نتانیاهو علیه ایران!

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 441671
نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در جدیدترین مطلب خود در صفحه توییتر عکس نوشته‌ای را در راستای سیاست‌های ضدایرانی رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از «خبرگزاري دانشجو»، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین مطلب در صفحه توییتر خود که بتازگی به زبان فارسی راه‌اندازی کرده است، عکس نوشته‌ای را در راستای سیاست‌های ضدایرانی رژیم غاصب صهیونیستی منتشر کرده است.

وی در این مطلب مدعی شده است که: «توافق هسته‌ای با ایران میلیاردها دلار پول را به سوی تأمین اهداف تروریستی رژیم ایران سرازیر خواهد کرد».

فعالیت‌های تروریستی، تولید سلاح هسته‌ای و تعرض به کشورهای منطقه از جمله ادعاهای جدیدی است که نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی از عواقب هرگونه توافق هسته‌ای با ایران برشمرده است.

این نخستین بار نیست که اتهامات واهی از سوی مقامات رژیم صهیونیستی به ایران نسبت داده می‌شود، چندی پیش نیز بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در گفت‌و‌گو با «ای بی سی نیوز» مدعی شده بود: «این توافق بزرگترین خطر و تهدید دوچندان علیه اسرائیل و کشورهای همسایه عرب است که بسیاری از رهبران آنها در ملاقات حضوری به من این مطلب را گفتند. رهبر مخالفان در اسرائیل نیز همین دیدگاه را دارد. این توافق بزرگترین مشکل امنیتی است که با آن روبرو هستیم».

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *