پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مسیرهای راهپیمایی روز قدس اعلام شد

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 371877
سی و پنجمین سالگرد راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مسلمانان فلسطین و اعلام انزجار از اسرائیل، همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان تهران نیز برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رئیس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس شهرستان‌های استان تهران در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس, از برگزاری ۳۵ راهپیمای برای حمایت از مردم غزه در سطح استان تهران خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در این جلسه با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه اظهار کرد: کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین نوعی نسل‌کشی است و رژیم سفاک صهیونیستی آگاهانه و با برنامه قبلی به این نسل‌کشی اقدام می‌کند.

وی افزود: وحدت امت اسلامی نجاتبخش فلسطین از دست صهیونیست‌های غاصب است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: آمریکا و کشورهای غربی با حمایت از صهیونیست‌ها در صدد حفظ منافع خود در منطقه هستند و تا این غده سرطانی وجود دارد، مسلمانان احساس آرامش نمی کنند.
وی تاکید کرد : مردم ایران اسلامی جمعه این هفته بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار خود را از غاصبان سرزمین‌های اشغالی اعلام می‌کنند.

حجت الاسلام محمودی افزود: روز قدس از یادگاری‌های امام خمینی(ره) برای یادآوری مظلومیت مردم فلسطین و وحدت امت اسلامی است.

وی تصریح کرد :ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس از مدت‌ها قبل در شهرستان‌های استان تهران تشکیل شده و برای برگزاری راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است، انشاالله در روز جمعه حماسه‌ای ماندگار از ملت ایران ثبت می شود.

امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس از ساعت ۱۱ صبح در شهرستان‌های استان تهران آغاز و به مصلاهای نماز جمعه ختم خواهد شد، سخنرانان و کارشناسان مسائل سیاسی نیز درباره آخرین وضعیت غزه برای مردم سخن می گویند.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس به شرح زیر اعلام می‌شود:

اسلامشهر: از مقابل ناحیه سیدالشهدا (ع)، جاده ساوه، خیابان تختی به سوی مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام اکرمی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت

پاکدشت: از میدان آزادگان به سوی مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام علیزاده معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه

پیشوا: از مسجد امام خمینی (ره) به سوی صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) با سخنرانی عباس ملکوتی‌خواه فرماندار شهرستان پیشوا

دماوند: از میدان امام خمینی (ره) تا مصلای نماز جمعه با سخنرانی منوچهر محمدی معاون سابق وزیر امور خارجه

رباط کریم: از شهرداری تا مصلای نماز جمعه با سخنرانی سردار افشار قائم مقام فرماندهی جنگ نرم

ری: از سه راه ورامین به سوی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

شمیرانات: از لواسان و رودبار قصران به سوی مصلای نماز جمعه

شهریار: از خیابان انقلاب، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان طالقانی، مصطفی خمینی، خیابان آیت‌الله بهشتی، میدان معلم، چهارراه مخابرات، میدان امام خمینی و خیابان انقلاب به سوی مصلای نماز جمعه با سخنرانی سید حمید روحانی رئیس مرکز تاریخ‌پژوهی انقلاب

فیروزکوه: از میدان سپاه به سمت شهرک ولیعصر (عج) تا مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام رضوانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه

قدس: از میدان قدس، بلوار امام و میدان آزادی به سوی مصلای نماز جمعه

قرچک: از میدان کلانتری به سوی مسجد جامع با سخنرانی سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

گلستان: از فلکه دوم گلستان به سوی مصلی نماز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام طباطبایی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

ملارد: از مسجد جامع، مسجد امام زمان (عج)، مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، خیابان امام خمینی (ره) و مسجد امام صادق(ع) به سوی مصلای نماز جمعه

ورامین: از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی (ره) و مسجد جامع شهرستان ورامین با سخنرانی مهرداد بذرباش، نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی

حجت‌الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: همچنین در تمامی مناطق و بخش‌های استان تهران شامل قیام‌دشت، خاورشهر، بومهن، قلعه‌نو، جوادآباد، خیرآباد، حسن‌آباد، چهاردانگه، باقرشهر، آبسرد، احمدآباد مستوفی، اندیشه، باغستان، پرند، کن، صباشهر، صفادشت، نصیرشهر، نسیم شهر، واوان و وحیدیه مراسم راهپیمایی به سوی مصلی نماز جمعه برگزارمی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *