شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۴
۵

مصاحبه بسیار جالب و معنوی با استاد فرشچیان

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 553340
به گزارش جهان نیوز،مصاحبه بسیار متفاوت و شنیدنی با استاد محمود فرشچیان در برنامه هزار داستان در شبکه نسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصغر
Mozambique
بنام خدا . کاش یک مجری باتجربه تر این مصاحبه را انجام میداد . بین شخصیت مصاحبه شونده بااین وزن هنری و اعتقادی ، ومجری ، میبایست یک آدم سنگین و پخته قرار میگرفت که زمان ، حیف نمیشد . دویدن در صحبتهای استاد ویا سوالات بچه گانه ویا حرفهای سبک ، در شأن میهمان نبود .
محیا
Iran, Islamic Republic of
سلام...
واقعا استادی به این بزرگی رو دعوت میکنید و مجری برنامه اینقدر فهم نداره که بفهمه که نباید تو حرف چنین استادی پرید و حرفای چرت و پرت و بی ربط به موضوع زد...
کلا مجری باعث میشد استاد فرشچیان فراموش کنن که چی میخواستن بگن...
واقعا شرم آور بود انتخاب مجری و نشون دهنده ی نهایت بی سلیقگی عوامل برنامه...
واقعا رفتار و حرفهای مجری و سوالهای مسخره ای که از استاد میپرسید (مثلا مجری میپرسه میزی که تو امریکا خریدید بزرگ بود یا کوچیک!!!!) شیرینه حضور استاد فرشچیان رو تلخ کرد...
متاسفم واقعا...
مخترعی تنها با ذهنی سرشار
Iran, Islamic Republic of
متاسفم از اینکه این مجری کاممان را تلخ کرد با پریدن های بچه گانه بین کلام استاد و ذهن مخاطب و مهمان را منحرف کردن.متاسفم برای اینکه همه چیز بهم ریخته است در این کشور..متاسفم و تنها میتوانم بگم متاسفم..شبکه های حرفه ای نامه میسازند با یک مهمان معمولی،چنان ریتم برنامه و مجری قوی هستند که آدم جذب میشه.ولی اینجا هنرمندی که عمرش رو به زیبایی شناسی و نمایش آن برای جهان گذاشته رو دعوت کردن،جوری اجرا میکنن برنامه رو که من سردرد گرفتم..سرنا رو از سمت گشاد میزنن اکثرا تو این کشور.بنده ی حقیری و امثال من که خدا استعداد بهم عطا کرده باید خانه نشین باشم و استعدادم تلف بشه با کارگری و استرس آتیه و آینده ام...متاسفم....برای همه چیز...
منتقد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
در ابتدا بسیار مشتاقانه پای برنامه نشستم اما:

مجری برنامه فهم و درک مناسب در اندازه استاد نداشت. بی جهت در میان صحبتهای ایشان می پرید طوریکه رشته کلام از دست ایشان خارج می شد و مخاطب هم سر در گم میشد.

لحن یک لا حرف زدن و بی ادبی مجری بیش از اندازه زننده بود . این لحن مبتذل که به اسم گفتگوی صمیمانه در صدا و سیما رایج شده شرم آور است. مثلا مجری از استاد 90 ساله یکدفعه پرسید چرا پدر و مادرتون اسمتون را "محمود" گذاشتن؟!!!!
مجری باید دنیا دیده و فهیم باشه آخه این چه سوالی بود که استاد با پولهایی که دراورده چه کرده!!!!! هر چیز حدی داره!
بعد هم مجری باید خودش آدم اهل مطالعه باشه و یا در زمینه ای که می خواهد مصاحبه کنه تجربه داشته باشه مثلا نقاش باشه. مجری "باهوش" از استاد بزرگ می پرسه موقع کشیدن طرح برای ضریح اما رضا (ع) دستتون نلرزید!!! یعنی با خودش مقایسه می کنه!!!

در صدا و سیما گویا قحط الرجال است!!!!
سينا
Iran, Islamic Republic of
این مجری آنقدر وسط حرف استاد پرید که استاد باید سعي میکرد ازش سبقت بگيره که جمله اش رو تموم کن،لااقل به مجری هاتون یاد بديد در مقابل اساتید چطور رفتار کنند.