پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۸
۱۹

گناه داره آخه! فقط ۴۵ میلیون تومن؟!

پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۰
کد مطلب: 433080
یعنی ایشان برای یک برنامه ۳۰ ساعتی بیشتر از کل حقوق یک استاد دانشگاه با بیش از سالها سابقه و هزاران مسئولیت دریافت می‌کنند.
به گزارش جهان، علی اکبر دادخواه در وبلاگ خود نوشت:
آدم گاهی دلش برای بعضیها میسوزد. مثلا یکی از این آدمها این آقایی است که گفته:
“… در طول سال فقط برنامه‌ی «ماه‌عسل» را اجرا می‌کند و کار دیگری ندارد و برای این برنامه هم رقم دریافتی‌اش ۴۵ میلیون تومان است” آخیش فقط همین۴۵ میلیون برای پیدا کردن سوژه هایی که بعضیاشون مثل نخود و لوبیا در کشور ریخته اند و بعضی هم چه عرض کنم بیشتر به درد تیمارستان می‌خورند تا میهمان برنامه قبل از افطار شدن و معروف شدن مثل آن دیوانه‌ای که برای رسیدن به خواسته نفسانیش دست به خودکشی زده یا آن افرادی که به شغلهایی آشغالی مثل خانم پوزر روی آورده‌اند.

یعنی ایشان برای یک برنامه ۳۰ ساعتی بیشتر از کل حقوق یک استاد دانشگاه با بیش از سالها سابقه و هزاران مسئولیت که تمام سال باید تدریس و پژوهش داشته باشد و مسئول تربیت نسل مهندس و دانشمند آینده کشور باش را دریافت می‌کنند. تازه یک طوری هم رقم را بیان می‌کنند که دل آدم برایشان کباب می‌شود!!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بله موافقم.
ایشون (علیخانی) فکر کرده با کی طرفه!
همه می دونیم که مجریان تلویزیون دریافتهای بسیار بالایی دارند و شاید به همین دلیل نمی خواست حرفی بزنه.
من یه کارمندم و تحصیلاتم از ایشان هم بالاتر است از روز 5 فروردین تا 28 اسفند باید از ساعت 6 صبح بزنم بیرون که برسم سرکار تا 6 الی 8 شب که خسته و کوفته برسم خونه و تازه تمام حقوق یکسالم میشه 22 میلیون تومن.
تصورم اینست که امثال ایشان هم وقتشان آزاد است و خلاصه برنامه روزانه شان دست خودشان است.
البته ما که خدا را شاکریم و بخیل هم نیستیم. خدا انشاالله به زندگی همه برکت بدهد. ولی صحبت اینست که در شرایطی که در اطراف ایشان اینهمه آدم زحمتکش با درآمدهای بخورو نمیر زندگی می کنند و بخصوص که ایشان هم بعضا اینها را به برنامه اش دعوت می کند دیگر ادعای نداشتن و کمبود و ... را نمی توان از ایشان توقع داشت.
علی
بنده یک طلبه هستم؛ واقعاً که جای تأسفه! به نظر من مبلغ، مبلغ کمی هم هست. با توجه به پولهای بی زبان و میلیاردی که از بیت المال به فوتبالیستها می دهند و... آیا صحیحه که نسبت به یک برنامه که با وجود نواقصی،بسیار سازنده بوده است این قدر بی مهری کرد! مگر ما در مواجهه با رسانه های بیشمار ماهواره ای چند برنامه موفق مثل ماه عسل داریم که این قدر تنگ نظری می کنیم. به نظر من با توجه به همه جوانب پول ناچیزیه.
saman
احسنت. به نظر منم مبلغ ناچیزیه. هر صنعتی رو باید بر اساس گردش مالی خودش سنجید. نه اینکه استاد دانشگاهو با مجری و تهیه کننده تلویزیون بسنجیم
عسکری
یعنی یکسال دوندگی برای تهیه برنامه ای که بیشترین تماشاگر را داره ارزشش چقدره؟ چرا اینقدر بعضی ها بی انصافن؟ چقدر سیاه دیدن و کوتاه فکر کردن؟
علیخانی متشکریم....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
بله واقعا تاسف آور است.
صالح
Iran, Islamic Republic of
کاراجراخیلی سخت هست و آقای علیخانی حق ندارد در کل سال جایی اجرا یافعالیت همانند ا داشته باشد و مبلغش هم حقش است
دوست عزیز...استادای دانشگاه ما که این 45 تومن ها براشون هیچی نیست!!!نمیدونم شما کدوم دانشگاه مد نظرت هست...
ایشون کار دیگه ای که نداره!!! این برنامم درسته حدود 45 ساعت هست، اما حداقل چندین ماه وقت میبره!
الان برای ماهی 3 میلیون تومان پول زیادیه؟؟!!
تازه اونم برای یک برنامه که در کنار نقایصش جنبه های مثبت و بزرگ زیادی داره>>>
هر چی آدم کج و کوله هست، به عنوان سوژه آورده در برنامه و وقت مردم را به هدر می دهد.
خیلی کم، آدم شریف بین این سوژه ها پیدا می شد.
45 میلیون برای این برنامه مسخره زیاد هم هست.
saman
همین که شما شرافت داری بسه
كدوم جنبه مثبت???!!
استدلال شما غیر منطقی است ببینید زمان پخش برنامه 30 ساعت است و این زمان با زمان تولید و پیش تولید آن متفاوت است . معمولا زمان تولید چند برابر زمان پخش است یعنی یک برنامه یک ساعته برای آنکه تولید شود چند ساعت زمان فیلمبرداری آن است و زمان پیش تولیبد نیز باز چند برابر زمان پیش تولید است . یعنی تحقیق و پیدا کردن سوژه ها ، هماهنگی های لازم و ارتباط با آنها گرفتن مجوزهای لازم و .... بنابراین یک برنامه یک ساعته ممکن است چند روز زمان برای تولید ببیرد .پس این رقم غیرمنطقی نیست . مثل اینکه شما بگویید چرا یک طراح انیمیشن برای تولید هر ثانیه انیمیشن چرا مثلا صدهزار تومان پول می گیرد و یا چرا یک بازیگر یا تهیه کننده برای یک فیلم یک ساعت و نیمه چندده میلیون تومان پول می گیرد و یا یک جراح برای یک عمل جراحی یک ساعته چند میلیون ومان پول می گیرد یا یک خلبان برای یک پرواز یک ساعته و قس علی هذا باید به تخصص ، زمان گذاشته شده برای کار ، نیاز جامعه به آن کار و نتیجه آن کار نگاه کرد و بعد در مورد مبلغ آن قضاوت کرد وقتی یک فرد نتیجه یک سال زحمت خود را در یک برنامه سی ساعته به مردم نشام می دهد و با این برنامه تحولات و بحث های زیادی در جامعه ایجاد می کند این مبلغ مبلغ زیادی نیست خود شما هم اگر جای ایشان بودی مبلغ بیشتری درخواست می کردی.
حسین
همه اساتید رو سر ما جا دارن
اما یادتون باشه ما ده ها هزار استاد داریم اما مثل علیخانی چندتا داریم؟
من هم دوست داشتم اگر شرایطش رو داشتم مجری میشدم ولی به این سادگی ها نیست...
خیلی بزرگش کردین یه روز میرسه مثل شجریان نمیشه جمعش کرد خوب مجریهای جوان دیگه ای هم هستن یه بار هم به اونا بدن شاید اونا مقبولتر از این مجری بیفتن
سلام.مخالفم.هزاران فرد تواناتر از علیخانی داریم اما اجازه ورود به صدا و سیما ندارند چون آشنا ندارن ! ایشان ماهی 2 تومان بیشتر نباید بگیره !
حورا
Iran, Islamic Republic of
میشه بگین پارتی ایشون کیه؟
همین طوری فرهنگ مردم را عوض میکنن اونم با پول خودشون به همین سادگی
ناشناس
Belgium
برای پایان نامه دکتری 3 سال دارم کار می کنم هر جا رفتم دریغ از کمک یک میلیونی؟
Iran, Islamic Republic of
خب بره جای دیگ هم کار کنه مگه کسی جلوشو گرفته؟ جوونه، سالمه، اعتبار داره..... ننه من غریبم در آوردن نداره....
Iran, Islamic Republic of
موافقم