جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۲

علت اصلی اسلام ستیزی در غرب

پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۴۲
کد مطلب: 412177
اسلام هراسی زادگاه اسلام ستیزی ست و ستیز با شریعت آسمانی رسول عشق تنها کاری ست که از دست صهیونیست ها بر می آید تا پیوستن فوج فوج حقیقت جویان به صف اسلام را مانع شوند.
به گزارش جهان، مجتبی رنجی در وبلاگ "نورالحقایق" نوشت:
پس از ماجرای توهین به پیامبر اسلام به بهانه ی آزادی بیان توسط مجله هفتگی شارلی ابدو ، این بار قانون گذاران دانمارکی برای حمله ی بعدی به مقدسات مسلمانان آماده می شوند.
 
دانمارکی هایی که سابقه انتشار کاریکاتور علیه پیامبر خوبی ها حضرت محمد مصطفی(ص) را در پرونده خود دارند.
 
فاکس نیوز در خبری ضمن اشاره به ماجرای پاریس، از پیشنهاد قانون گذاران دانمارکی در مورد چاپ کاریکاتور های شارلی ابدو در کتب درسی مدارس دانمارک گفت.
 
اما به راستی دلیل اصلی این غرب ستیزی ها چیست؟
   
دیده و شنیده ها در غرب حاکی از آن است که تا سال 2009 میزان گرایش مردم غرب به خصوص اروپاییان به اسلام فوق العاده بالا بود ،رصد موسسات نظر سنجی نشان می دهد با وجود شومن بازی هایی همچون یازده سپتامبر نه تنها میزان رغبت مردم به دین اسلام کمتر نشده بلکه این تمایل تا سال های 2008 ، 2009 شدت گرفته بود.
 
اما سیاست کثیف صهیونیست ها در باب ایجاد و حمایت جریان های تکفیری و تروریستی گویا رغبت ها را به اسلام و شریعت محمدی کاهش داده است ، این تمایلات دینی در مقطعی به حد اقل خود رسید که داعش اعلام موجودیت کرد و حوادثی مانند ماجرای شارلی ابدو که دست صهیونیست ها به خوبی در آن آشکار است رخ داد.
 
تیر بعدی ای که از کمان اسلام ستیزی رها خواهد شد ، به گفته فاکس نیوز ( که یکی از اصلی ترین رسانه های صهیونیست هاست) تیر قانون گذاران دانمارکی ست که میخواهند کودکانشان را از همان دوران ابتدایی تحصیل با محمد(ص) و شریعت اخلاقی اش بیگانه کنند و راه هایی که ختم به حقیقت و راستی می شوند را ببندند.
 
اسلام هراسی زادگاه اسلام ستیزی ست و ستیز با شریعت آسمانی رسول عشق تنها کاری ست که از دست صهیونیست ها بر می آید تا پیوستن فوج فوج حقیقت جویان به صف اسلام را مانع شوند.
 
 این است راز دشمنی ها با اسلام.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *