شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۶
۱

آرمیتا! آرمان پدر شهیدت چه بود؟

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 401240
اکنون که برخی یادآوری دوران پر افتخار دفاع مقدس را تحجر می‌دانند چرا از اتفاقات سال‌های نزدیکتر سخن نگوییم،اصلا بد نیست از آرمیتا که اتفاقا چند سال بیشتر از شهادت پدرش در مقابل چشم معصومش نمی‌گذرد سئوال کنیم "آرمان پدر شهیدت چه بود؟
آرمیتا! آرمان پدر شهیدت چه بود؟
به گزارش جهان، حسین سالم در سایت پــیــروان مــوعــود نوشت:
برای اینکه بدانیم آرمان ما چیزهای پیش پا افتاده‌ای همچون رفع تحریم، دوستی با دشمن قسم خورده ویا کوچکتر از آن سانتریفوژ هست یا نه،!! هیچ لازم نیست رنج زحمت تلمذ دروس سخت حقوق در حوزه و یا دانشگاه‌های ایران و یا صرف هزینه‌های بالا و دوری از وطن در دانشگاه‌های انگلیس و اروپا را بر خود تحمیل کنیم، لازم نیست حتما یک حقوقدان سیاست مدار و یا حتی ریس جمهور مدبری باشیم فقط کافی است گذری در کوچه و خیابانهای ایران اسلامی بیاندازیم، تابلوهایی را خواهیم دید که مزین به نام سرداران شهیدی است که بعضا فرصت اتمام دوره‌ی راهنمایی را هم پیدا نکردند.
نوجوان 13 ساله برای حفظ کدام آرمان خود را موظف به حضور در مقابل آتش و گلوله می‌دانست؟
نو عروس جوانی که چند روز بیشتر از ازدواجش نمی‌گذشت برای حفظ کدام آرمان با رضایت کامل همسر خود را راهی کارزار خون و جهاد نمود؟
مادران سرزمین ما بی منت و صبورانه در پاسداشت کدام آرمان دوری از فرزندانشان را تحمل می‌کنند؟
اکنون که برخی یادآوری دوران پر افتخار دفاع مقدس را تحجر می‌دانند چرا از اتفاقات سال‌های نزدیکتر سخن نگوییم،اصلا بد نیست از آرمیتا  که اتفاقا چند سال بیشتر از شهادت پدرش در مقابل چشم معصومش نمی‌گذرد سئوال کنیم "آرمان پدر شهیدت چه بود؟" او که حقوقدان نیست و از سیاست و سیاست‌زدگی به‌دور است قطعا بهترین پاسخ را خواهد داد.
 
بیاییم برای شنیدن سوت و کف و خوشایند عده‌ای، با آرمان‌های مردم عزیزمان  بازی نکنیم
چشمان معصوم آرمیتا ما را نظاره می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کو گوش شنوا آقا جان