جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۷
۲

قابل توجه روزنامه اهانت‌کننده به اصفهانی‌ها

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 357396
صرفا جهت اطلاع این روزنامه ی وابسته به منابع قدرت و ثروت عرض می شود که همین مردم اصفهان که شما به آنان نسبت های ابلهانه می دهید در روز 25 آبان سال 61 چنان غوغایی در گذشتن از جان به پا کردند که...
قابل توجه روزنامه اهانت‌کننده به اصفهانی‌ها
علی اصغر جاویدپرور در وبلاگ "قلمکده" نوشت:
روزنامه ی زنجیره ای آرمان در روز اول اردیبهشت در ستون "عکس نوشت" خود در مطلبی با عنوان "خصلت اصفهانی مانع دفن فرای" نوشت: 
" وصیت کرده که در ایران آن هم در کنار زاینده‌رود به خاک سپرده شود که این دوستی او قابل ستایش است. شاید یکی از دوستانش در ایران یعنی محمود احمدی‌نژاد در این صورت بیشتر می‌تواند به او سر بزند و برایش دعای خیر کند البته تنها احمدی‌نژاد نیست که او را دوست دارد و بسیاری از مورخان و ایران‌شناسان هم به او احترام می‌گذارند.
 
اما برخی هم هستند که اصفهان را خیلی دوست دارند و تصور می‌کنند نباید فرای در اصفهان دفن شود. البته حساب مسئولان محترم اصفهان از این افراد جداست. دیروز خواندیم که پیکر ریچارد فرای را می‌خواهند در شیراز به خاک بسپارند و تا الان هم صدای اعتراضی از آن خطه کشور بلند نشده است؛ خب به هر حال اصفهانی‌ها به ویژگی‌هایی خاصی معروف هستند و خاک اصفهان هم دارایی آنهاست که سخت به دیگران می‌بخشند!"
 
صرفا جهت اطلاع این روزنامه ی وابسته به منابع قدرت و ثروت عرض می شود که همین مردم اصفهان که شما به آنان نسبت های ابلهانه می دهید در روز 25 آبان سال 61 چنان غوغایی در گذشتن از جان به پا کردند که از ابتدای شهر تا میدان امام (ره)، گل های پرپر مردم بود که روی دستانشان بالا و پایین می رفت. همین جا بود که امام امت فرمودند:"شما در کجای دنیا می‌توانید جایی را مثل اصفهان پیدا کنید؟ همین چند روز پیش فقط در شهر اصفهان حدود 370 نفر را تشییع کردند، مع‌ذلک همین شهید داده‌ها و داغ دیده‌ها همچنان به خدمت خود به اسلام ادامه می‌دهند."
 

انتظار می رود که نهاد های ذیربط که در برخورد با رسانه های انقلابی مصامحه را جایز نمی شمارند، برای این توهین بی سابقه به مردم شریف و شهید پرور اصفهان لا اقل سری به نشانه ی تاسف تکان دهند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابطحی
Iran, Islamic Republic of
من اصفهانی هستم و هیچ اهانتی ندیدم .شما متاسفانه بخاطر مسایل سیاسی چنین مطالبی را عنوان میفرمایید.از خدا میخواهم انشا... به همه ما کمی انصاف عطا فرماید
!!!
ببخشید پس اهانت چیست؟!