کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شکست دیگر؛

ورشکستگی جبهه ضد ایرانی/ شبکه منوتو تعطیل می‌شود/ واکنش کاربران: اسرائیل مشکل مالی پیدا کرده یا بحران مخاطب دارید؟/ وطن فروش آواره است +تصاویر

22 آبان 1402 ساعت 18:27

منوتو که یکی از رسانه‌های جریان ضدایران است و به‌عنوان رسانه رپورتاژی سلطنت‌طلبان و بهائیت در ایران شناخته می‌شد، در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، از احتمال تعطیلی این شبکه خبر داد.


گروه سیاسی جهان نیوز،  هرمز راسخی: شبکه منوتو که یکی از رسانه‌های جریان ضدایران است و به‌عنوان رسانه رپورتاژی سلطنت‌طلبان و بهائیت در ایران شناخته می‌شد، در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، از احتمال تعطیلی این شبکه خبر داد.

عمده تاکید این بیانیه بر روش‌هایی است که مدیران منوتو سعی کرده‌اند در طول چهار سال فعالیت این شبکه به درآمدزایی برسند، متمرکز است و در نهایت با این جمع بندی که موفق نشده‌اند شبکه را به درآمد برسانند، تعطیلی شبکه را اعلام کرده‌اند.

 
مدیران این شبکه اعلام نکردند، در طول این چهارده سال، درآمد شبکه‌شان از کجا تامین می‌شده که حالا بعد از این همه سال، به مشکل مالی برخورده‌اند! شبکه منوتو در زمان انتشار این خبر، در حال پخش است و مشخص نیست این برنامه‌ها آخرین برنامه‌های این شبکه است یا این شبکه به شیوه دیگری به پایان خواهد رسید.

منوتو که یکی از رسانه‌های جریان ضدایران است و به‌عنوان رسانه رپورتاژی سلطنت‌طلبان و بهائیت در ایران شناخته می‌شد، در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، از احتمال تعطیلی این شبکه خبر داد.

این پیام که با امضای کیوان و مرجان عباسی رؤسای بهایی این شبکه منتشر شده است، اعلام کرده است احتمالاً تا آخر ماه ژانویه سال 2024 به پخش ادامه می‌دهند و در ادامه با این شبکه خداحافظی می‌کنند.

بعد از اغتشاشات سال گذشته که جبهه ضدایران با ناکامی روبه‌رو شدند، رسانه‌های ضدانقلاب با بحران اعتبار  و ریزش مخاطب روبه‌رو شدند. شبکه ایران‌اینترنشنال نیز که پیشتر از سوی سرمایه‌داران سعودی تأمین اعتبار می‌شد، مجبور شد با تغییر کارفرما به دامان صهیونیست‌ها کوچ کند.

کاربران فضای مجازی به تعطیلی منوتو واکنش های متفاوتی داشتند که نمونه های آن را خواهید دید:

























کد مطلب: 858490

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/858490/ورشکستگی-جبهه-ضد-ایرانی-شبکه-منوتو-تعطیل-می-شود-واکنش-کاربران-اسرائیل-مشکل-مالی-پیدا-کرده-یا-بحران-مخاطب-دارید-وطن-فروش-آواره-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com