پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۲۱

محمدرضا گلزار: من برای تلویزیون بیننده آوردم! +یک نکته

پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 677897
محمد رضا گلزار مجری مسابقه«برنده باش» گفت: خوشحالم که با حضور من در رسانه ملی، مخاطبان زیادی به تلویزیون اضافه شد و قرار است با برنده باش سال‌ها در تلویزیون باشم.
محمدرضا گلزار: من برای تلویزیون بیننده آوردم! +یک نکته
گروه فرهنگی جهان نيوز: اختتامیه جشنواره جام جم برگزار شد و در حاشیه این جشن، تندیس و لوح جشنواره در بخش اجرای مسابقه به محمدرضا گلزار برای اجرای مسابقه برنده باش رسید.

مجری برنده باش بعد از دریاف جایزه گفت: در راه فکر می کردم اگر قسمتم بود بیایم بالا از چه کسی باید تشکر کنم. از مردم تشکر می کنم که اعتبار سال ها کار در سینما و موسیقی و اخیرا در تلویزیون را از آنها دارم و  مردم باعث شدند تا برنده باش یکی از دو برند تلویزیون شود. وی در پایان سخنانش از مدیران تلویزیون تشکر کرد.

اما پخش مصاحبه‌های همزمان امیر جوشقانی، مجری برنامه خیابان جام جم با برخی از چهره‌های برگزیده این جشنواره هم خالی از حاشیه نبود. برنامه‌ای که مجری با سوال‌هایی سعی داشت تا چهره‌ها را به گفتن جواب‌های جنجالی درگیر کند که شاید تا قبل از آن کمتر از آن‌ها شنیده نشده بود.

وی در صحبتی کوتاه با برنامه زند در "امتداد جام جم" که در حاشیه این جشنواره پخش می‌شد، هم این طور گفت: کاراکترم در «برنده باش» خیلی به شخصیتم نزدیک است؛ من در منزل با دوستانم هم همینم که در «برنده باش» می‌بینید و خوشحالم که با حضور من در رسانه ملی، مخاطبان زیادی به تلویزیون اضافه شد و قرار است با برنده باش سال‌ها در تلویزیون باشم.
 
این صحبت‌های محمد رضا گلزار باعث شد که اهالی رسانه به او واکنش نشان دهند.

واکنش اهالی رسانه به صحبت‌های گلزار
پس از این اظهار نظر و در دقایقی بعد جمعی از اهالی رسانه به این موضوع واکنش نشان دادند که از جمله آن‌ها المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر بود که نسبت به حضور بازیگران در عرصه اجرا خیلی راضی نیست. وی در توئیتی گفت: "جایزه بهترین اجرای تلویزیونی رو یک بازیگر گرفت و بعد منت گذاشت سر تلویزیون! اصلا ما همه علاف اومدنت بودیم!


امیر جوشقانی هم در پاسخ به صحبت‌های گلزار نوشت: "اگر هنرمند یا عزیزی به اشتباه فکر می‌کند که حضور ایشان در تلویزیون ممکن است باعث جذب مخاطب شود، به نظرم صحیح نیست و اشتباه می‌کند. تلویزیون بیننده خود را دارد و طیف گسترده‌ای از مردم همواره برنامه‌های آن را دنبال می‌کنند و با حق انتخاب‌هایی که کنترل‌های تلویزیون به یک بیننده می‌دهند به راحتی این فرصت و امکان را در اختیار او می‌دهند که از برنامه‌ای که دوست ندارد به راحتی عبور کرده و به تماشای برنامه مورد نظرش بنشیند. "

مسئولان رسانه ملی دقت کنند
چند سالی است که سیاست رسانه ملی به استفاده همزمان از مجری های سازمانی و ستاره‌های سینمایی تغییر کرده است. ستاره هایی که بعضا در قالب اجرای برنامه های تلویزیونی خودشان را محک میزنند و پس از مدتی دوباره به سینما باز می‌گردند.

جدای از آنکه این سیاست صداوسیما موافقان و مخالفان جدی دارد اما مسئولان رسانه ملی از یک سو باید دقت کنند که این سیاست دلسردی مجری های باسابقه سازمان را درپی نداشته باشند و از سوی دیگر این توهم برای برخی ستاره های سینمایی پیش نیاید که رسانه ملی مخاطب نداشته و لطف حضور این سلبریتی هاست که باعث نشاندن مردم به پای تلویزیون می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خود برتر بین
Iran, Islamic Republic of
گلزار یه ستارست
Iran, Islamic Republic of
گلزار در برنده باش یه مجری بی تجربست کع فقط داد میزنه
Iran, Islamic Republic of
ستاره های تو خالی
Iran, Islamic Republic of
اینا هنرمند نیستن اینا یک مشت ستاره هستن که میان ومیرن وهیچ یادی ازشون نمیمونه
عباس
Iran, Islamic Republic of
این ستاره است ؟ خیر عزیزان امثال شهید حججی ستاره که چه عرض کنم خورشید ند اینا فقط یه سری سلبریتی عیاشند اونم با بیت المال بی هیچ هنر خارق العاده ای
Iran, Islamic Republic of
دزدهای قدیم بی سر و صدا دزدی میکردند و مردم هم دنبال گیر انداختن آنها بودند اما دزدی های مدرن به گونه ای است که مردم خود را برای غارت شدن در اختیار دزد قرار میدهند...
Iran, Islamic Republic of
والا من یه شب دیدم یه خانم بازیگر صد ملیون برد، آخه مگه بیل زده بود که صد تومنش دادن؟ این برنامه ها در حال شرطی سازی جامعه و عوض کردن ارزشهاس. منتم سرمون میذارن که مخاطب جذب کرده.
اصلا پول جایزه این برنامه ها از کجا میاد؟
Iran, Islamic Republic of
منت به جایزه های ملیونی یک سوال یک ملیون
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
آقای گلزار راست میگه اگر از من بپرسند دوغ با چی درست میشه و 10 میلیون برنده باشم پای تلویزیون که هیچ اصلا تلویزیون رو میبندم رو کولم وبا خودم همه جا میبرم و تماشا میکنم .
Iran, Islamic Republic of
منم جایزه چند صد میلیونی بدم بیننده جذب میکنم
Iran, Islamic Republic of
گلزار خیلی من من میکنه
Iran, Islamic Republic of
حیف اون همه زحمت مجری های با تجربه تلویزیون که حالا باید یک جوجه سلبریتی بیاد جایزه بهترین اجرا بگیره و سر تلویزیون منت بگذاره آقای گلزار باید این بدونه که بدون مخاطب هیچ
Iran, Islamic Republic of
چه مسخره بازی منت هم سر مردم می گذارن
Iran, Islamic Republic of
این همون جنابی هست که حدود بیست سال پیش حجم زیادی سی دی فیلم های ایرانی رو برد خارج از کشور به حراج گذاشت!!!
Iran, Islamic Republic of
کارهای فروغی مدیر شبکه ۳ موجب گسترش سکولاریسم در میان جامعه می شود
بزرگ مرد کوچک
Iran, Islamic Republic of
برترین ها همیشه در خاموشی میمانند و آن ها که خود برتر بینی دارند خوبد خو را جار میزنند
مشک انست که خود ببوید
عباس
Iran, Islamic Republic of
ایشون غیر از مقداری خوش تیپی که اون هم ژنتیکی و غیر اکتسابی است چه هنر دیگه ای داره که اینجوری به خودش غره شده والله هزاران جوون رعنای ایرونی هستند که یه گوشه چشمشون صدتا مثل ایشونه حالا این آقا یه ذره شانس داشته مطرح شده دلیل نمیشه خودش رو برند بدونه بازیگری که در حد زیر آماتور ( سریال های عاشقانه و ساخت ایران و دیگر فیلم ها و سریالها رو ببینید انصافا" بازی هاش چه خلاقیتی داشته ) ،فن بیان هیچی ، اجرا در مقایسه با سایر مجری ها در حد صفر و...
محمد
Iran, Islamic Republic of
بچه های من وقتی گلزار را می بینند سریع کانال را عوض می کنند.
ممد
United States
وقتی سر جناح بازی و لج بازی مجری های سابقه دار را کنار میزنند و یک هنرپیشه را مجری میکنند همین بلاها سرشان میاید.....
Iran, Islamic Republic of
خودشیفتگی آفت هنر است.