جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۵۹
تمجیدهای که فقط یک روز دوام آورد!

استقبال اصلاح‌طلبان از ابوترابی قبل و بعد از نماز جمعه+ تصاویر

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب: 592113
استقبال اصلاح‌طلبان از حجت الاسلام ابوترابی فرد کار به جایی رساند که عطاالله مهاجرانی از وزرای فراری دولت اصلاحات نیز طی توییتی نوشت: "انتخاب ابوترابی فرد، به نمازگزاران جمعه تهران فرصت می‌دهد تا نفسی تازه کنند. امام جمعه ای که آرام و متین حرف می زند، و توی صورت کسی چنگ نمی اندازد، جیغ نمی زند، سیاست باز نیست، غنیمت است!
استقبال اصلاح‌طلبان از ابوترابی قبل و بعد از نماز جمعه+ تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز: انتصاب حجه الاسلام ابوترابی به امامت موقت جمعه تهران با استقبال بسیار گسترده اصلاح طلبان و اعتدالیون مواجه شد. آنها نه تنها از ابوترابی استقبال کردند بلکه درباره ویژگی‌های مطلوب شخصیتی او و نوع خاص نماز جمعه اش نیز سخن گفتند. اصلاح طلبان، ابوترابی فرد معتدل، آرام، اخلاق مدار، متین، حق طلب، پاکدست، فرهیخته و... معرفی کردند. این تعریف و تمجیدها بگونه ای بود که برخی حتی از حضور کم سابقه برخی چهره های اصلاح طلب در نماز جمعه نیز سخن گفتند!
 

 
به گزارش جهان نيوز، علی شکوری‌راد،دبیر کل حزب اتحاد ملت در واکنش به خبر دستور مقام معظم رهبری در ارتباط با اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام  ابوترابی‌فرد در توییتر خود نوشت: "حجه الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن‌ابوترابی‌فرد یک اصولگرای آرام، معتدل و اخلاق مدار است. اگر به او باشد جانب انصاف را نگاه می دارد و اگر حقی را بشناسد آن را پاس می دارد. از او نسبت به بزرگان و محترمین در بین مردم، بی ادبی و بی احترامی ندیده و نشنیده ام."
 

 
حسام‌الدین آشنا رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با انتشار پستی در توییتر خود نوشت: "اگر تهران باشم؛ این هفته به نماز جمعه خواهم رفت. ان شاءالله."
 

 
محمود صادقی از نمایندگان عضو فراکسیون امید نیز در توییتر خود انتصاب آقای ابوترابی را خبری امیدوارکننده و مسرت بخش توصیف کرد.
 

 
اما کار به جایی رسید که عطاالله مهاجرانی از وزرای فراری دولت اصلاحات نیز طی توییتی نوشت: "انتخاب ابوترابی فرد، به نمازگزاران جمعه تهران فرصت می‌دهد تا نفسی تازه کنند. امام جمعه ای که آرام و متین حرف می زند، و توی صورت کسی چنگ نمی اندازد، جیغ نمی زند، سیاست باز نیست، غنیمت است!

کمال الدین پیرموذن اصلاح‌طلب دیگری بود که چنین به ابوترابی فرد تبریک گفت: «تبریك صمیمانه انتصاب برادر حق طلب، پاكدست و فرهیخته‌ام حاج آقا ابوترابی به‌عنوان امام جمعه موقت تهران بزرگ كه در دفاع از برجام و پیگیری تایید صلاحیت اینجانب نقش اساسی داشتند.»

در همین حال این تنها چهره های سیاسی اصلاح طلب نبودند که از آمدن ابوترابی استقبال کردند، بلکه رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب نیز آمدن ابوترابی را مطلوب دانستند.
 

 
روزنامه اصلاح طلب اعتماد تیتر اصلی خود را به انتصاب ابوترابی اختصاص داد و از او به عنوان "خطیب اعتدال" نام برد.
 در همین حال روزنامه های دیگر اصلاح طلب نیز انتصاب ابوترابی را مفید دانسته و برای آن گزارش ویژه رفتند.
 

آفتاب یزد با تیتر "روحانی منصف" از آمدن ابوترابی به نماز جمعه استقبال کرد.


روزنامه آرمان نیز طی گزارشی به استقبال اصلاح طلبان از ابوترابی پرداخته است
 
*تمجيد از ابوترابي در حد حرف باقي ماند و یک روزه تمام شد!
اما يك روز پس از اولين خطبه‌  نماز جمعه ابوترابي، رسانه‌هاي اصلاح طلب نه تنها در صفحه يك خبري از نماز جمعه‌اش نوشتند‌ ‌بلکه اکثریت آنها حتی یک خبر معمولی نیز از نماز جمعه ابوترابی منتشر نکردند. این در حالی بود که چهره های اصلاح طلب که خود قبل از رسانه هایشان پیشقدم برای استقبال از ابوترابی شده بودند، نیز پس از اولین خطبه نماز جمعه او، با سکوت از کنار محتوای و خبر آن گذشتند.

پيش‌تر مدير مسئول روزنامه جوان قبل از برگزاري اين نماز جمعه در مطلبي با اشاره به اينكه اگر تعريف و تمجيدها راست باشد بايد تعداد نمازگزاران جمعه در تهران دوبرابر شود، نوشته بود كه «واقعيت اين است كه هيچ اتفاقي نخواهد افتاد، همانگونه كه حسرت مسجد را دارند حسرت نماز جمعه نيز پابرجا خواهد بود. ابوترابي برايشان حكم ناطق نوري را دارد كه آدم خوبي است و هر روز عكس يك روزنامه‌شان مي‌شود اما براي جناح خودش خوب است نه براي ما. ما فقط تعريفش را مي‌كنيم و توصيه مي‌كنيم رقيب از ايشان استفاده كند اما در هيچ يك از جلسات ما دعوت نخواهد شد. اگر ابوترابي نماز جمعه اختصاصي براي اين جماعت برگزار كند پشت سرش مانند نماز جماعت مسلم در كوفه خواهد بود. ترديد نكنيد. اين انتصاب هوشمندانه بود. »

*تصاویر استقبال اصلاح طلبان یک روز پس از اولین خطبه های ابوترابی در نماز جمعه تهران!
 















 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
واقا باید شرمنده ملت بود
Iran, Islamic Republic of
این حجت تون باید فعلا جوابگوی افتضاحی ک تو تصویب بیست دقیقه ای ننگنامه برجام و نقش منفعلانه در کمیسیون برجام داشتن رو بدن...
سینا
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه برادر گرامی . ایشان جزو کسانی بودند که رای منفی به برجام دادند . ...
Iran, Islamic Republic of
کی ؟! این آقا رای منفی داده؟!😂😂😂

پس عمه من بود ک تو کمیسیون برجام با بروجردی هم پیمان شده بودن ک جلیلی رو بکوبن و بعد روز آخر تو کمیسیون برجام او بهروز همتی چشمک زن اومد و آخر کارم کمیسیون رو دور زدن...

ما کامل این و اون باهنر و جلالی و دارودسته اصولگرایان مثلا پیرو و رهروی ولایت رو عمریه شناختیم...

الان مواضع اخیرا باهنرجونتون رو در مورد خاتمی و آشتی ملی برو بخون..

ساکتین فتنه بسیار بودن . هم از چپ و هم متاسفانه از راست
Canada
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
یا خدا ؛ تو چه غضبناکی, چه آتیشی هستی , تو بچه هاتم اینطوری تربیت میکنی؟ با دوستات هم اینطوری برخورد می کنی؟ یکی از مشکلات شما دینداران و مذهبی ها و اصول گرایان این تندی اخلاقتونه ، دافعه دارید به جای جاذبه ؛ فکر می کنید فقط حق با خودتونه ، اهل مباحثه نیستید
Iran, Islamic Republic of
تو کی هستی که در مورد اشکالات دیگران به راحتی نظر میدی؟
Iran, Islamic Republic of
ندونسته حرف نزن رای ایشون در مورد برجام منفی بود
Iran, Islamic Republic of
افسادطلبان، ورژن بعدی سازمان منافقینند. سازمانی درون دستگاه های نظام. سازمانی که با ورود انبوه نیروهای نفوذی در شرایط اول انقلاب و ضعف فیلترها، شکل گرفت. در اثنای پرونده هسته ای و خیانت های این جریان و فرار عناصر افسادطلب به خارج، این جریان، شک برانگیز شد و پس از فتنه 88، دست چدنی زیر دستکش مخملی، برای نظام، قطعی شد.
قطع ناگهانی این شجره خبیثه، باعث تضعیف کل سیستم میشود. باید ریشه های این جریان را خشکاند و با تربیت نیروهای مؤمن به اسلام و قانون اساسی و ولایت فقیه، جلوی تولد مجدد این غده سرطانی را گرفت.
ما، برای درهم شکستن این جریان خبیث و همکار صهیونیست، برنامه داریم و به یاری خدا، این سازمان را نیز، در هم خواهیم شکست، در هم شکستنی.
جایگاه آینده جریان ضد دین افسادطلب، فقط در کنار اقوام ناکام تاریخ است. به خواست خدا
Sweden
اصلاح طلبند دیگه دایم در افراط و تفریط
Canada
اقا يك نفر واسه من توضيح بده بالاخره عطا مهاجرانى با حكومته يا مخالفه يا منتقده يا براندازه يا چيه؟؟
مدتى هست صفحه توييترش رو دنبال ميكنم و خيلى تو چهارچوب حرف ميزنه و مدافع نظام و رهبرى شده. بى بى سى هم كه هر بار ميره دفاع ميكنه و انگار دلش برا سفره انقلاب تنگ شده يا ماموريت داره يا چيز ديگه. خلاصه به قول معروف عطا ماذا فاذا؟!
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه عطا مهاجرانی منافق است الان در چارچوب حرف می زند که بر گردد .گول نخور .
Iran, Islamic Republic of
وای به حال کسی که مورد حمایت افساد طلبان باشد...
حامد
Iran, Islamic Republic of
محمود صادق عنصر ی می که نالد!
کسی که در هر موضوعی بدون ذره ای تحقیق و یا تخصص به سرعت اظهار نظر کرده و به این و آن می تازد و هر کسی را زیر سوال می برد. از رئیس قوه ای گرفته ای تا مرجع تقلیدی .
Iran, Islamic Republic of
نفاق مگر جطور باید خودش نشان بده
Iran, Islamic Republic of
امان ازنفاق
محسن
Iran, Islamic Republic of
از ديد اصلاح طلبان هر كسي كه فتنه هايشان را بر ملا نكند و كاري با ماموريتهاي انگليسي آنها نداشته باشد آخوند خوبي هست
اينو از تجربه حدود 20 ساله عملكرد اصلاح طلبان ميشه فهميد
اگر همين حجت الاسلام ابوترابي فرد بياد و اعتراض به فساد اصلاح طلبان بكند ببين اون موقع دربارش چي مي گويند
Iran, Islamic Republic of
این جناب ابوترابی بود که ما را ناامید کرد.
سینا
Iran, Islamic Republic of
خدا رسوات نکنه و...
Iran, Islamic Republic of
مگر شما تازه اصلاح طلبان را شناخته اید ؟!!!!
اینها ذاتشون همینه
اگر با من نیستی علیه منی یعنی همان جمله معروف کاپیتالیستها
Iran, Islamic Republic of
خداوند حافظ یادگار اخلاق مدار انفلاب باشد
Iran, Islamic Republic of
ابوترابی را میشناسم
بسیار زیرکتر از آن است که به کسی و جریانی کولی دهد.
حسابگر و محتاط به معنای واقعی
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه بهشون رکب زد!
این جماعت مثل رژیم صهیون که با ناامنی زنده است، با حاشیه زنده اند. چون ابوترابی این هفته حاشیه نداشت تحویلش نگرفتن. حالا بعدا اگه حاشیه سازی کرد چهارچنگولی می چسبن بهش! کلا دنبال حاشیه اند. چه احمدی نژاد حاشیه بسازد چه خاتمی.
United Arab Emirates
درود بر اون کسی که با رای مردم به پستی رسید
خوب یا بد مهم نیست مهم اینه که مردم اونو خواستن
به هر حال جواب تخریب رو ما فقط با برگه های رایمون خواهیم داد و این یعنی دموکراسی
Iran, Islamic Republic of
آهان معنای تخریب رو هم فهمیدیم.هرکسی که زشتی کارتو بهت گفت میشه تخریب!!!!!!!البته شاید شما بهتر تشخیص بدی.چون خود همفکرهای شما خدای تخریب و موج سواری و غوغا سالاری و هزار روش غیر اخلاقی برای پیروزی هستین.و از نظر شما هدف وسیله رو توجیه میکنه.
شیما
Iran, Islamic Republic of
اگه امثال تو به مردم فرصت فکر وتحلیل درستو بدن و جو سازی نکنن،یقینا مردم به بهترین ها رای میدن. ولی افسوس که امثال شما جامعه رو اسیر سطحی نگری و مطالبات غیر اصلی میکنن.
Iran, Islamic Republic of
اگه با شناخت رای دادی که تکلیفت روشنه ولی اگه گمراهت کردن و رایت رو گرفتن؛ بایست بعد از شناخت ابراز پشیمونی کنی تا در فعل اونا شریک نباشی
United Arab Emirates
و بعد از تمام هیاهو و نعره ها باز این مردم هستند که در ۱۴۰۰ منتخب خودشون رو انتخاب می کنند
هر چه فریاد در گلو دارید بزنید اما مردم هم نظر شما نیستند و تخریب نتیجه عکس میده باز انشالله پای صندوق های رای
۱۴۰۰
دوباره به دیدنت می اییم
آیناز
Iran, Islamic Republic of
آره !!!!!!!!!تخریب نتیجه عکس!!!!!!!!!!!پس داداش اون کسی که با دروغهای کذایی بگیر و ببند،و دیوار کشیدن توی خیابونها،و فیلتر کردن و تعطیل کردن فضای مجازی،و..........هزار چرت و پرت دیگه و با پروپاگاندای پشتیبانش تونست ذهن مردمو از مطالبات اصلیشون دور کنه و ایده ی "قدرت به هر قیمت " رو نمایش بده ننه قمر !!!!!!!!!!!بود یا طیف شما. بیشتر از این حرفایی نزنید که ...سر بالا باشه و تو صورت خودتون بیفته .
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
شما اگه مردم ایران رو باور دارین ؛ اگه به آزادی اندیشه انسانها باور قلبی دارین اونها رو گول نزنین و بهشون دروغ نگین تا ببینید در انتخابات کدوم مسیر رو انتخاب میکنن؛ راه شرافتمندی و صداقت وعزت رو یا راه تسلیم و ذلت رو؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
با این اوصاف به نظر می رسد ماه عسل رهروان و بنفش ها رو به پایان است.این در حالی است که چپی ها شدیدا پشت سر وی هستند فقط گاهی اوقات که گند کار در می آید نصف آنها به دروغ برطبل جدایی می کوبند و نصف دیگر آنها درپشت او در می آیند.صد رحمت به الوان آفتاب پرست.
سرور
Iran, Islamic Republic of
با سلام. در ذیل بخش نظرات درج نموده اید: "برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم." بنابر این وقتی مطلبی حاوی توهین یا تمسخر نباشد شما باید نسبت به آن امانتدار باشید و حق دارید آن را کلا درج ننمایید اما "اجازه" درج آن به صورت منقطع و محذوف را ندارید.
بنده عرض کردم "رهروان لاریجانی" اگر دلیلی در مورد حذف نام آقای لاریجانی دارید لطفا شفاف بفرمایید.
چون در مورد حذف بخشی از کامنت و یا منقطع نمودن بسیاری از خوانندگان با دیدگاههای مختلف اعتراض دارند.در عین این که عدم درج نظر "حق" شماست.
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب سرور.
جهان نیوز، چندیست رویکرد زشتی را در پیش گرفته است، متأسفانه.
گاهی نظر را به دلخواه خود، اصلاح میکند که خیانت در امانت نظرات مردم است. گاهی یک نظر را، که علمی بوده و زحمت زیادی بابت نوشتنش کشیده شده، به دلیل تند بودن و برخورد به افسادطلبان خناس، حذف میکند. درحالیکه تند بودن، دلیل بر بد بودن و زشت بودن نیست. به هر کی برمیخوره، بخوره. اونم افسادطلبان مجوس.
اما بعد از گذاشتن چند دقیقه از وقت با ارزش، ملاحظه میشود که نظرت تو درج نشده و نظرات ملایم و خنثی، درج شده.
هم دست بردن در نظر، هم نقطه چین گذاری، هم حذف نظر به دلیل تند بودن و برخوردن به افراد معلوم الحال، همگی باطل است.
من از جهان نیوز میپرسم، با این وصف که معیار مشخصی برای تأیید یا رد نظرات ندارید، چه دلیلی دارد زه سایت شما مراجعه کنیم، خبر بخوانیم، نظر بگذاریم در حالیکه احتمالا درج نمیشود؟! لابد بعد حرص بخوریم!
آیا نیاییم، نظر ننویسیم، و حرص نخوریم، معقول تر نیست؟!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبا دارن حرف از وحدت آفرینی میزنن، عجب جوکی!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
به آقای مهاجرانی ربطی ندارد که چه کسی امام جمعه تهران است. ایشان برود با شیوخ سعودی حشر و نشر بکند .
انصاری
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبها برعکس اسمشان هر کس از نظام جمهوری اسلامی دفاع کند مخالف خود می دانند و اگر دقت داشته باشید تا کنون جواسیسی که در دام سربازان گم نام امام زمان افتاده اند یا اصلاح طلب بودند و یا از طرفداران اصلاح طلب پس نتیجه می گیریم این گروه هم در گذشته و هم حال طرفدار غرب و ضد نظام جمهموری اسلامی هستند و می شود گفت پیاده نظام آمریکا در ایران هستند و تعریف از افراد توسط آنها بستگی به مخلفت فرد از نظان دارد نا فرد ساکت و یا کم گویی است .
سید ایمان
Hungary
وقتی میگوییم همه با همند یعنی چه؟
یعنی در انتخابات مجلس خوشحالی از اینکه این آقا و اعوان و انصار رای نیاوردند در تهران.اما حالا خوشحالی از اینکه این آقایی که گویی خیلی هم از شما فاصله ندارد ، شده است امام جمعه.
Iran, Islamic Republic of
به جای این حرفا فکری به حال کم رونق شدن روز افزون نماز جمعه ها کنید و اینکه چرا اکثر امامان جمعه نفوذ و محبوبیتی در شهرهای خود ندارند... واقعا جای عالمان وارسته مستقل در اکثر شهرهای ما خالی است عالمانی از جنس طالقانی و مطهری
Iran, Islamic Republic of
چرا عادت کردی که به این محکمی حرفهای دری وری بزنی؟؟؟؟؟؟؟؟اکثر امام جمعه ها نفوذ و محبوبیتی ندارن !!!!!!!!!!تو اداره آماری!!!!!!!چرا هر چرندی رو بدون تحقیق بیان میکنی ؟؟؟ قابل توجه شما که تو شهر خود ما تبریز مردم و مخصوصا جوونا شیفته ی امام جمعمون شدن حاج آقای آل هاشم،داداش خود من که اصلا اهل نماز جمعه و این حرفا نبود از وقتی ایشون اومده هر هفته نماز جمعه میره.این یه مثال برای نقض حرفت.
Iran, Islamic Republic of
لااقل یه هفته ،نماز جمعه شرکت کن تا محبوبیت رو از نزدیک ببینی نه اراجیف بقیه رو تکرار کنی.مطمئن باش اگر این دوتا بزرگوار الان زنده بودن خودتو باز هم همین مزخرفاتو در مورد این ها هم میگفتن. ضمنا من از طرف همشهری های خودم که با هم در نماز شرکت می کنیم از امام جمعه مون رضایت کامل داریم.
عاطفه
Iran, Islamic Republic of
آخی آرزوهاتو میگی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!کم رونق شدن روزافزون نماز جمعه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مطمئنی اون جایی که رفتی نماز جمعه بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تو مشهد ما که نماز جمعه ها جای سوزن انداختن هم نیست عاشق امام جمعه مون هم هستیم ،که خار چشم اون وری هاست و مشتشونو باز میکنه .و از درد های مردم میگه.
Iran, Islamic Republic of
«هرکسی از دید خود شد یار من »تو که در همه عمرت شاید پات به یک نماز جمعه که هیچ ؛ به یک نماز جماعت مسجد محلتون نرسیده چطور به خودت حق میدی اینطور درباره امامان جمعه اظهار نظر کنی؟؟؟!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دبیر سایت تو هواپیمای سقوط کرده بوده؟؟
چرا کامنتها را نمیذارید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شوخی و تذکر جواب داد
Iran, Islamic Republic of
چه کسانی به آقای ابوترابی درس اخلاق میدهد . ؟ عطاء الله مهاجرانی با پول بیت المال ملت ایران با دشمنان فالوده میخورد.. واگر هم چیزی را آقای ابوترابی میخواهد اصلاح کند حتما به نفع نظام جمهوری اسلامی است . واگر اصلاحات مورد نظر مهاجرانی این است که هر چه آمریکا گفت باید قبول کنیم .حتما آقای ابو ترابی امام جمعه محترم به هیچ وجه دنبال همچون اصلاحاتی نمیباشد پس خیانتکاران بیخودی به دلشان صابون نزنند
مهدی
خوشبختانه مردم مومن و انقلابی گوششون به حرفهای امثال آشنا و مهاجرانی بدهکار نیست که با امر ونهی این جماعت بخواند تصمیم بگیرند. اما همنوایی این اقایون در این امر و نیز جاسوس اخیر خیلی جالب و آموزنده و افشا کننده ماهیت این اقایان است
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبی یک سبک بی شرفی سازمان یافته است
مهدی
آفرین آفرین آفرین. خیلی دقیق گفتی. یک نوع بی شرفی که از همه انواع بی شرفی به روز تر مخفی تر و البته خطرناک تر است
Iran, Islamic Republic of
از نوع جاسوسی شون وحمایت از هم قشنگ تشکیلاتی عمل می کنند وبه قول عطا مهاجرانی یه روزی گفته بود ما مثل غاز ها موقع پرواز به نوبت جایمان را به نفر پشتی می دهیم خط هفت گونه حفظ شود.وفشار باد وهوا را بشکنیم .
مجید
Iran, Islamic Republic of
ابو ترابی عزیز مواظب باش فتنه گران از شما تمجید می کنند.....
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان باید مراقب باشند که با کفش نماز نخوانند
Iran, Islamic Republic of
بابا اصلاح طلبان را با دین و دیانت چکار دلتان خوش است برای نماز جمعه بیایند اگر اجازه بدهند با کفش و کنار هم نماز بخوانند می آیند اینهم که نمیشود
Iran, Islamic Republic of
باید این را نوشت فردی که تو انتخابات مجلس از مردم رای نمیاره چطوری برای همان مردم امام جمعه میشه . باید از همان لیست 30 نفره کسی انتخاب میشد
Iran, Islamic Republic of
مگه نماز جمعه، انتخاباته که فرد رأی آورنده انتخاب شه؟!
نماز جمعه، جای نصیحت مردم و مسؤولین به تقواست. پس ممکنه مردم اصلا یک راهی رو فراموش کرده باشن و امام جمعه، ضد اون جاهلیت باشه.
فکر میکنم این نظرات رو، یه عده فارسی زبان از سرزمین های اشغالی مینویسن. چون هیچگونه آشنایی با الفبای اسلام ندارن و فقط فارسی بلدن.
Iran, Islamic Republic of
نخیر این نظرات رو یک عده در رژیم صهیونیستی نمی نویسن،‌این نظرات را افساد طلبان از دین و خدا بی خبر مینویسن
Iran, Islamic Republic of
دراین کشور رسم همین است کسانی که مردم دست رد میزنند از طرف نهادهایی به کاری گمارده میشوند مثلا آقای جنتی به زور وارد خبرگان شد ولی رپیس شد.. بعد اگر کسی از حاکمیت دوگانه حرف بزنند میگویند ضدانقلاب است
علی
Iran, Islamic Republic of
ابوترابی علی رغم اشتباهاتی که دارد انسان خداترس و متدینی است و نباید این افراد را با دست خودمان به سمت دیگری هول دهیم.
ایرانی الاصل
Iran, Islamic Republic of
به دوگانه برخورد کردن در قرآن منافق می گویند .اصلاح طلب یعنی اینجوری برخورد کردن .