چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۸
۳۴۲
اولین اظهارنظر طوسی بعد از صدور حکم

سعید طوسی تبرئه شد؛ محمود صادقی سند رو کرد!/ اشتباه بزرگ قوه قضاییه در پرونده طوسی چیست؟+ تصاویر

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۹
کد مطلب: 585696
پرونده سعید طوسی تاکنون نیز با ابهامات زیادی - چه به صورت طراحی شده و مغرضانه و چه به صورت طبیعی- همراه بوده و به همین دلیل باید برای ختم بی شائبه و جلوگیری از سواستفاده برخی چهره های سیاست زده باید قبل از این مسئولین قضایی در اینابره بیشتر تدبیر می کردند.
سعید طوسی تبرئه شد؛ محمود صادقی سند رو کرد!/ اشتباه بزرگ قوه قضاییه در پرونده طوسی چیست؟+ تصاویر
به گزارش جهان نيوز؛ پرونده سعید طوسی که سال قبل به اتهام آزار جنسی شاگردان خود خبر ساز شده بود، از اتهامات خود تبرئه شد.

اما محمود صادقی نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در واکنش به تبرئه طوسی طی رشته توییتی نوشت:حکم مستشاران عاریتی شعبه ۵۶ دادگاه تجدیدنظر کیفری استان تهران مبنی بر تبرئه کودک آزار قرآنی نشان می‌دهد دستگاه قضایی صدای اعتراض مردم را خوب شنیده است.

‏وی افزود: شعبه ۵۶ دادگاه تجدیدنظر تهران بدون امضای رئیس دادگاه با رأی دو مستشار از شعبه دیگر حکم صادره علیه مربی صوت و لحن مبنی بر ۴ سال حبس را نقض و او را تبرئه کرد؛ اسناد پرونده حاکی از اعمال نفوذ آشکار در فرایند دادرسی است. حدود ۲ سال بود که مدیرکل دادگستری پرونده را ازدادگاه گرفته بود.
صادقی سپس با انتشار چند توییت دیگر علیه قوه قضاییه، مدعی شد: «اسناد پرونده حاکی از اعمال نفوذ آشکار در فرایند دادرسی است. حدود ۲ سال بود که مدیرکل دادگستری پرونده را ازدادگاه گرفته بود».
 
 



مصطفی تاجزاده نیز با انتشار توییتی، از طرف افکار عمومی، تلویحا نهادهای عالی نظام را تهدید کرده است. این دو (تاجزاده و صادقی) هشتگ‌هایی را نیز برای اعتراض به این حکم در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته‌اند!




*اولین واکنش سعید طوسی به حکم تبرئه: «دروغ می‌گوید»
سعید طوسی قاری مشهور قرآن گفت: رأی تبرئه‌ام صادر شده و به وکیلم نیز ابلاغ شده به زودی منتشر می‌شود.
سعید طوسی در پاسخ به ادعای زد و بند در این پرونده از سوی محمود صادقی، نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: «من این آقا را اصلاً نمی‌شناسم. قطعاً ایشان هر کسی هست دروغ می‌گوید و ادعای بی‌خودی دارد و برای خودش حرف زده است. اگر ایشان مشکلی دارند با وکیلم، آقای حمید هروی تماس بگیرند تا توجیه شوند».
 

*اشتباه بزرگ قوه قضاییه در پرونده سعید طوسی چیست؟
به نظر می رسد که با توجه جنجالی بودن پرونده سعید طوسی و اینک جنجال های که برخی از چهره های سیاسی درباره صدور رای تبرئه این پرونده پرحاشیه داشته اند، لزوم شفاف سازی و اطلاع رسانی در اینباره یک ضرورت بوده و است. با توجه به علاقه و حساسیت افکار عمومی به اطلاع از سرنوشت پرونده سعید طوسی باید قبل از اطلاع رسانی غیر رسمی محمود صادقی در اینباره قوه قضاییه تدابیر لازم را اتخاذ می کرد.

گرچه شاید گفته شود که قوه قضاییه در اینباره قصد اطلاع رسانی را داشته است و محمود صادقی با بداخلاقی پیش دستی سیاسی سبب جنجالی شدن دوباره این پرونده  و به انحراف رفتن مسیر درست اطلاع رسانی این پرونده جنجالی شده است .

گرچه در گذشته سخنگوی قوه قضاییه درباره پروند سعید طوسی اطلاع رسانی کرده ولی با توجه به تاریخ صدور حکم اخیر که چندین روز از آن گذشته است، به نظر می رسد که این استدلال توجیهه درستی نباشد و قوه قضاییه با اشتباه  - می توان گفت اشتباه بزرگ- و بی تدبیری در نوع و زمان اطلاع رسانی فرصتی برای سواستفاده از این پرونده را ناخواسته فرآهم آورده است.

با این وجود، پرونده سعید طوسی تاکنون نیز با ابهامات زیادی - چه به صورت طراحی شده و مغرضانه و چه به صورت طبیعی- همراه بوده و به همین دلیل باید برای ختم بی شائبه و جلوگیری از سواستفاده برخی چهره های سیاست زده باید قبل از این مسئولین قضایی در اینابره بیشتر تدبیر می کردند.

همچنانکه از دیشب تاکنون نیز رسانه‌های ضدانقلاب به صورت گسترده با قصد استفاده ابزاری از این سوژه به منظور تخریب وجهه نظام ، ورود جدی داشته اند.

ازسوی باید درباره اسناد مورد ادعای محمود صادقی نیز پاسخ روشنی داده شود، اما در همین حال تکلیف و نقش امثال محمود صادقی نیز در این پرونده باید بررسی شود که چرا در اینباره اینگونه اطلاع‌رسانی بی‌مقدمه آنهم در شبکه های اجتماعی می‌کند؟ همچنین چرا وی درباره این پرونده بگونه‌ای در فضای مجازی مطلب می‌نویسد که بیش از اطلاع رسانی، نقد و نظارت ، بوی تخریب و عقده‌گشایی علیه نهادهای عالی نظام از توییت های وی به مشام می‌رسد؟
 

*نظر اژه ای درباره پرونده سعید طوسی
محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در آبان ماه ۹۵ درخصوص پرونده طوسی گفته بود: در این پرونده کسی آمده شکایت کرده و شکایت بررسی شده اما هنوز مرحله رسیدگی به پایان نرسیده است. این پرونده که در ابتدا یک شاکی داشت و بعدا سه یا چهار نفر شدند در مسئله خلاف عفت عمومی قرار منع تعقیب صادر شده و این قرار قطعی است.

سخنگوی دستگاه قضا همچنین درباره دیگر اتهام مطرح شده علیه طوسی گفت: ادعای دیگری شده که تشویق به فساد صورت گرفته در مورد این مسئله هم قرار منع تغقیب صادر شد اما اعتراض شد و به دادگاه رفت و دادگاه با قرائن و شواهدی گفته که باید رسیدگی ادامه پیدا کند به همین دلیل قرار منع تعقیب را نقض کرده است.

اژه ای گفت: کسی که شکایت می کند اما آن فرد دلیل و شاهدی ندارد بنابراین با اظهاراتی که شاکی مطرح می‌کند و تحقیقاتی که صورت می‌گیرد اگر قاضی علم پیدا کند حکم می‌دهد. ممکن است واقعا هم حق با شاکی باشد اما گاهی اثبات نمی‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه ما از این دست پرونده‌ها قبلا هم داشته‌ایم گفت: برای مثال پرونده‌ای داشتیم که یک نفر علیه بازیگر سینما به دلیل تجاوز به عنف شکایت کرده بود اما ثابت نشد و نهایتا در حد یک ارتباط غیر شرعی ثابت شد که آن بازیگر به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شد. در این پرونده شاکی معترض بود و می‌گفت تجاوز صورت گرفته اما اثبات نشده بود.

وی در ادامه تصریح کرد: در پاره‌ای موارد عفت عمومی قانونا و شرعا امکان ریز شدن و تحقیق جزیی نیست و ضابط حق ورود ندارد و اگر نیروی انتظامی یا دادسرا وارد شود خلاف صورت گرفته است. در اینجا پرونده باید مستقیم به دادگاهی با چند قاضی تشکیل می‌شود ارجاع شود.

وی با بیان اینکه براساس قانون اساسی و قوانین دیگر موارد عفت عمومی از جمله مواردی است که باید به صورت غیر علنی به آن رسیدگی شود گفت دلیل این موضوع این است که خیلی اوقات بیشتر از اینکه به ضرر مجرم باشد به ضرر شاکی است و گاهی افشای موضوع به خانواده شاکی لطمه وارد می‌کند و حتی برخی موارد اشاعه فحشا می‌شود.

وی افزود: بنابراین چه آنجایی که جرم اثبات شده و چه انجایی که جرم اثبات نشده هیچ کس مجاز نیست آنرا مطرح کند موضوع بحث سیاسی گروهی نیست بلکه شرع و قانون و اخلاق اجازه نمی دهد.
https://jahannews.com/vdcgyn9n3ak9734.rpra.html
jahannews.com/vdcgyn9n3ak9734.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
Iran, Islamic Republic of
از ایشون هم نوار ضبط شده و هم تعهد نامه کتبی هست چطور با این اوضاع تبرعه شده خدا میداند و بس
Iran, Islamic Republic of
من سريع كامنتها رو نگاه كردم. باتوجه به اينكه مخاطبين سايت جهان نيوز عموماً افراد پايبند مباني اسلامي و علاقه مند به نظام هستند، اين حجم از كامنتهاي انتقادي و مثبت و منفي هاي ثبت شده، حداقل نشانگر اين است كه سيستم قضايي در اقناع افكار عمومي ناكام مانده و مردم عميقاً نسبت به ستمي كه احساس مي كنند بر نوجوانان معصوم اين مملكت رفته جريحه دار شده اند. در اين حكم قضيه نوار ضبط شده مشخص نشد. سرانجام دست خطهاي آقاي طوسي در سالهاي 89 و 91 نيز مبهم ماند. اگر اصلاً هيچ چيزي نبوده پس آن تعهدنامه براي چيست؟ اگر چيزي بوده اما در حدي كه عنوان شده نبوده يا در آن حد، قابل اثبات نبوده، بالاخره بايد در حكم ديده شود ولو در حد يك توبيخ كتبي يا انفصال از خدمت. مثال آقاي اژه اي مثال خوبي بود. ايشان مي گويد از يك بازيگر سينما به علت تجاوز شكايت شد اما چون تجاوز اثبات نشد ما صرفاً به دليل احراز يك رابطه غير شرعي وي را 99 ضربه شلاق زديم. پس اينجور نبوده كه به دليل عدم اثبات شكايت، وي را رها سازند. من به آقاي محمود صادقي كاري ندارم. مردم پاسخ مي خواهند.
Iran, Islamic Republic of
...
لیلا
Iran, Islamic Republic of
فرق کامل تر بودن دین اسلام با ادیان دیگر در اینه که یه گناه رو حلوا حلوا نکنی .تا جایی که میتونی قبح گناه رو بریزی مثال اون مردی که اومد پیش امیر المومنین ع گفت من این کاررو کردم .امام تا چند دفعه گفت من نشنیدم وتو اشتباه میکنی .واخر سرم حکم داد. حکم دادگاه در این موضوع نشون میده مکالمه اعتراف اجباری ضبط شده دلیل نیست.به اجبار اعتراف کردن هم همین طور.شاهد بالغ وجود نداره . غیر بالغ هم چیزی گفته که غیراز جرایم منافی عفت ویا حدیه .از زمان ارتکاب به ( فرض) عمل جرم تا اقامه دعوی مدتی زمان گذشته و از اعداد دلایل کم شده . اول یه نفر شکایت کرده بعد شدن یه دفعه ای پنج نفر با اون طرح شکایت وعنوان جرم . خلاصه اینکه بنده از این اقا دفاع نمی کنم چون نمیشناسمش ودلیلی هم برای این کار ندارم. قطعا منظورم این نیست که اگر کسی چنین گناهی کرده مجازات نشه اما یه نکته هست اینکه ایا خانواده این 5 نفر شاکی دوست داشتن اسم بچه هاشون تو همه ی خبر گزاری ها باشه. سو استفاده های سیاسی بشه واسه خاطر اینکه فقط ایشون یه قاری قران و از یه موقعیت اجتماعی خوب برخوردار بوده. اب رو که شد واسه هیچکی فرقی نداره که نریزه .اب رو ریختن مثل روغنیه که رو زمین ریخته چه با حق چه ناحق روغن رو دیگه نمی تونی از رو زمین جمع کنی. پس خودمون رو مدیون نکنیم. وقتی تفاوت عنوان طرح شکایت شده رو با جرم حدی نمی دونیم
Iran, Islamic Republic of
شاهد بالغ وجود نداره؟
یعنی اگر فردی به دختر 8 ساله تجاوز کند چون بالغ نیست حرفش قبول نمیشه؟
.
Iran, Islamic Republic of
تجاوز ( خدای نکرده) به دختر 8 ساله تجاوز به (عنف) است. یکی از راه های اثبات ان پزشکی قانونیه .ضمن اینکه بزه دیده و شاکی چطوری میتونه شاهد خودش باشه.اما شواهد وقرائن و باز جویی از متهم وحتی نمونه برداری از اثار جرم ولوث قاضی ( علم ) ان میتونه دلایلی باشه برای اثبات جرم.حتی اگر شاهد نباشه حین ارتکاب جرم نمونه هاشو در همین چند وقت اخر دیدیم.اما در مورد شاهد نابالغ این موضوع شهود اظهار داشتند که ما شنیدیم. نگفتن ما شهادت میدیم که با چشم خود دیدیم این اتفاق رو ضمن اینکه شهادت نابالغ برای فرد بالغ شرایطی داره ..( البته اگه باز ما رو محکوم نکنند به دفاع از این جناب)
Iran, Islamic Republic of
شاهد میدونی یعنی چی؟
اون دختر 8 ساله ای که میگی "مفعول" خواهد بود نه شاهد
در ضمن، 2 نفر شاهد بالغ باید وجود داشته باشه
.
Iran, Islamic Republic of
لواط یعنی دو نفر جنس مذکر با یکدیگر .فاعل ومفعول در این حالت مصداق پیدا می کند.دختر 8 ساله مفعول هست نه در جرم لواط
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حالم از چرند گفتن هات به هم خورده...اخه مادر من...شما اگ خلاف نکرده باشی میای با دسخط و امضات سند میدی دست خلق الله؟؟؟ دیگه تکرار نمیشه و اینحرفا چی بود که این مردک فاسد تو توبه نامه ش نوشته؟؟؟ اون پیامکا و ضبط صدا چی؟؟؟ چرا منتظرین تا لواط صورت بگیره طرف محاکمه شه؟؟ همبن توبه نامه و ضبط صدا و پیامکا تایید کرده این اقای طوسی جنس خرابه و شیشه خورده داره. ای خدا چه ادمایی دست به قران مقدس میزنن
parsa
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
لیلا
Iran, Islamic Republic of
تعهد کتبی گرفتن یعنی چی برای چی؟
جر ایم حدی به سادگی ثابت نمیشه حساب وکتاب شرعی داره ...ملاعبه نه تفخیذه و نه چیز دیگه ...ملاعبه ملاعبه اس .. اگه واقعا این اقا با اون تصوری که براش تو جامعه ایجاد شده وهمه قاضی شدن که چرا اعدامش نکردید.چرا خانوداه های شاکی ازش شکایت نکردن تحت عنوان تفخیذ یا لواط ( شرمنده) چون میدونستن اگر ثابت نکنند طبق شرع خودشون مجازات میشدند حبس وشلاق واقعا حالا که این اوراق رو شده چرا در طرح شکایتتون ننوشتید اون اتفاق افتاده
Iran, Islamic Republic of
اگربرای بچه خودت چنین اتفاقی افتاد شما پیگیری نکن چون نمیشه ثابت کرد!
لیلا
Iran, Islamic Republic of
مثلا شما الان دست گذاشتی رو نقطه ضعف . یا فکر کردین من بااون بچه ها وحقشون مشکل دارم. ادم بی گناه به چهار سال حبس محکوم نمیشه. مشکل خیلی از ماها همینه شعاری هستیم.یا صفریم یاصد از قران هم زدیم جلوتر سوره بقره عمران ونسا رو معنای ایاتش رو بخونید شاید متوجه شدید کسی که اقرار نکرده. شاهد نداره اثبات این نوع جرم وگناه سخته. حالا شما نمی خوای شرعی وقانونی شو بپذیری چرا فکر میکنید بقیه اگه مثل شما اشد مجازات نخواستند خواهان حق نیستند.من عادت دارم خودم وبه همی ی زوایا فکر کنم. تا اینکه به دنبال شعار برم. حالا ایشون بحثش سیاسی هم شده اون در تخصص من نیست.
Iran, Islamic Republic of
سرورم کدام مجرم تا بحال جرمش را قبول کرده که این آقای طوسی نفر دومش باشه بهتر شما سرتون را از زیر برف بیرون بیارید
United States
با این جماعت بحث نکن داداش همیشه حق با اینناست همیشه خم رای دادگاه با دستکاری به نفع ایناست بین اینهمه قاری قرآن که به بچه ها قرآن یاد میدن چرا حانواده ها فقط از این آقا شکایت کردن ؟
Iran, Islamic Republic of
همینقدیم ک گفتی چرت گفتی...سیاسی گفتنت پیشکش.سواد حقوقی نداری مجبوری نظر حقوقی غلط بدی و خودتو ضایه کنی؟؟؟
Czech Republic
من دانشجوی رشته حقوقم حق باشماس برای اثبات ی همچین شکایاتی نیاز به ادله و شواهد بالغ ک دیده باشن دخول انجام شده هست ولی ب نظر شما اگر اقای طوسی یک ادم عادی بود که دستش اینجوری رو میشد بازم با مکاتبه و اقرارنامه ای که خودش مکتوب کرده همون دادگاه نخست برای ایشون چه حکمی صادر میکرد،?!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر به خودت هم این اتهام زده شده بود همینگونه یک طرفه به قاضی می رفتی
.
Iran, Islamic Republic of
بستگی داره... که ایا این کار رو انجام دادم یا نه .اگر انجام ندادم که مطمنا به خودم ایمان دارم .اما اگر انجام دادم باید ببینم در چه حدی بودم که رفتارم اسیب زده ... شما چی اگر یکی ازتون شاکی بود که ملاعبه کردید اما همه ی دنیا میگفتن خیر شما تفخیذ کامل یا لوا.. کردی چطوری از خودتون دفاع میکردین. که حسن نیت تون رو ثابت کنی که دقیقا چه کاری رو انجام دادید...پس به ستارو العیوب بودن خداوند شک نداشته باشید.
ضمنا اخر حکم دوم کامل نیست وحتما مرجعی به نام دیوان عالی کشور وجود داره واسه اعتراض
Iran, Islamic Republic of
شما کلا از پرونده شکایت و سیر قانونی بی خبری
.
Iran, Islamic Republic of
فکر نمی کنم .چون دستیار قاضی ویژه کودکان ونوجوانان و شعبه ی دادگاه انقلاب مخصوصا در جرایم منافی عفت بودم. وایچنین موارد رو دیدم ومکتوب کردم.بی خبر نیستم.
انسانم آرزوست
Netherlands
شما هم نمیگفتین،شکی نبود که به هیچ عنوان در جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت عدالت برقرار نبوده،و در هر دوطیف کوتاهی هایی بنا به مصلحت شخصیت ها و به قول بعضی دوستان مصالح کشور باید پرونده رو میبستن و دستور بدن دیگه دنبال نکنید.
Iran, Islamic Republic of
.....
انسانم آرزوست
Netherlands
معلومه دفاع نمیکنی/یعنی شما نمیدونی بیشتر اون اشخاصی که مورد تجاوز قرار میگبیرن به خاطر آبروشون و خیلی مسائل دیگه نمیرن شکایت کنن و اکثر اوقات بخاط همین موضوع هست که شخص متجاوز چندین عمل زشت و جنایت انجام میده خیلی از متجاوزین اصلا گیر نیفتادن شما اگر در آسیب شناسی جامعه،مطالعه داشتی هیچوقت همچین نظری نداشتی که اول یکنفر شکایت کرد یکدفعه شدن../بله تاز اکثر متجاوزین که شاید به دها زن و کودک تجاوز کردن بخاطر این موضوع گیر نکردن که همون یکنفر میون اون دها نفر پا جلو نذاشت،معمولا هم وقتی یکی که مورد تجاوز قرار گرفته شاکی میشه، پرونده ایجاد میشه دیده شده همینطور شاکیان اضافه شدن/شما چرا اینجوری فکر نمیکنی شاید الان پنج کودک دیگه هست که اصلا نتونستن به خانواده خودشون بگن چه برسه شکایت کنن،میدونستی اون شخصهایی که اسیب خوردن اگر نرن جدی از روانشناس کمک بگیرن خیلی غم انگیز میشه چرا که اکثراونها نمیگم صد درصدشون ولی بیش از هشتاد درصدشون در سنین بالاتر خودشون متجاوز میشن،جانی و قاتل میشن،پایبند زندگی نمیشن/واقعا ادم شک میکنه نمیخوام قضاوت کنم ولی شم چندکامنت از ایشون محکم دفاع کردین و خیلی هم اسرار داشتین مردم باور کنن که طرف ایشون و یا متجاوزین نیستین، ولی برعکس بنده فکر میکنم اگرم طرف ایشون نباشی،طرفدار متجاوزین هستی و شاید خودت هم یک متجاوز یا یک شخصی که بهش تجاوز شده ولی از تجاوز لذت برده هستین!!!!
لیلا
Iran, Islamic Republic of
اخه بی سوادی تا این حد..
یه نوبت دکتر بگیر ... من یک دخترم چطور میتونستم متجاوز باشم .فکرت خیلی منحرفه شاید این درد ودل ها برات اتفاق افتاده خودت فهمیدی دو سه خط اخرو چی نوشتی.
Iran, Islamic Republic of
وقتی در موردی که چیزی نمی دانید اطهار نظر میکنی و بیخود از کسی دفاع میکنید نتیجه اش میشود اینکه الان از دوستان دیگر میشنوی
.
Iran, Islamic Republic of
دفاع از کی ...
از قانون یا احکام اسلام .شما که چیزی می دانید اظهار لطف کنید توضیح بدید. چه دلیلی دارید که ایشون حتما اون عمل را انجام داده اند.دلیل بیارید شاید ما اشتباه میکنیم. قبل از دلایل قطعیتون متن دو حکم دادگاه را هم بخوانید.
اینطوری که نمیشه .تکلیفتون رو مشخص کنید قران رو قبول دارید .اما قاضی شرع رو نه. قاضی رو قبول ندارید رجوع کنید به قران ببنید قران چه فرموده .بنده اصلا فکر میکنم یک انسان عادی به فرض محال اینچنین عملی رو انجام داده چرا نمی تونید تفکیک کنید .عادلانه حساب قران رو از فرد.حساب عمل رو از سیاست. وحساب راست رو از دورغ همه رو قاطی کردین بعد دو تا ادم از اب گل الود ماهی گیر ...........
لیلا
Iran, Islamic Republic of
شما میتونید.. اول یه اسم مشترک واسه کامنتاتون انتخاب کنید .تا یه چهره داشته باشید. شاید اینطوری فرض نکنید بقیه خنگولن
لیلا
Iran, Islamic Republic of
...
یه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
شما که "انسانت آرزوست"، اول یه نگاهی به ادبیات خودتون داشته باشید ببینید آیا مطابق اصول انسانی هست یا نه. چطور میتونید به همین راحتی به کسی که اصلا نمیشناسین و نمیدونین کیه (لیلا) اینجوری اتهام بزنید؟ جملات آخر نظرتون واقعا باعث تاسفه. اونوقت توقع عدالت تو این کشور هم دارید؟ اول ببینید خودتون به عنوان یک شهروند عادی میتونید عادل باشید یا نه. جامعه و قوای حاکم بر جامعه خواه عادل خواه ناعادل از دل ما مردم عادی به وجو میان. رفتار و کلام تک تک ما در ایجاد جو جامعه موثره. چیزی که همیشه من رو میترسونه اینه که اگر روزی خداوند بخواد مو رو از ماست بکشه بیرون، ببینیم به طور غیر مستقیم تو چند تا قتل، دزدی، تجاوز به عنف و ظلم به مظلوم گناهکاریم و گناه ما ولو به اندازه "یک کلمه حرف" باشه که شاید سال ها بعد اثر خودش رو بگذاره.
فاطمع
Iran, Islamic Republic of
اگر تجاوز بوده باید شکایت میکردن ینی چی بخاطره ابرو نرفتن. چرته
عرفان
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
چرت و پرت گفتی...خودت متوجه شدی چی گفتی؟؟؟؟ اگ با خونواده خودت چنین کارو میکردن بازم نظرت همین ب‌وود؟؟؟ وقتی سواد حقوقژ نداری نظر حقوقی نده لطفا
لیلا
Iran, Islamic Republic of
و حرف اخر هیچ بی گناهی به چهار سال حبس تعزیری محکوم نمیشه. بنده فقط خواستم بگم از نظر حقوقی مجازات عمل ایشون در این حد اثبات شده اعدام نیست .حالا کی دیده .چه کسی راست میگه الله اعلم
Iran, Islamic Republic of
ليلا خانوم بهت توصيه مي كنم ديگه چيزي نگو و گناهتو بيشتر نكن. كدوم چهارسال حبس تعذيري؟؟؟!!!!!!! شعبه ۵۶ دادگاه تجدیدنظر تهران، بدون امضای رئیس دادگاه، با رأی دو مستشار از شعبه دیگر، حکم صادره علیه مربی صوت و لحن مبنی بر ۴ سال حبس را نقض و او را تبرئه کرد!!!! اونوقت شما هنوز داري ميگي حبس تعذيري؟! حالت خوبه؟! مگه ما گفتيم چرا اعدام نشده؟ خب شايد ملاعبه كرده، شايد تفخيذ كرده. اينا كه حكمش اعدام نيست. ما داريم ميگيم چطور شد طرف بكلي تبرئه شد؟ مگه اعتراف نكرده بود؟ مگه فايل صوتيش پخش نشد؟ مگه شكات رو تهديد نكرد؟ مگه دستخط ننوشت؟ مگه تعهد نداد؟ يه دفه چي شد كه همه اين چيزا هوا رفت؟ ما قضاوت نمي كنيم اما جواب قانع كننده ميخوايم؟ نه شما و نه امثال شما و نه دستگاه قضايي نبايد مردم رو تا اين حد جيگر فرض كنن. والسلام.
لیلا
Iran, Islamic Republic of
اقا خانم شما فکر کن من وکیل .منم به شما توصیه میکنم فرق طرح شکایت لواط .تفخیذ با تشویق به فساد وفحشا وتحریک جنسی رو بفهمی .اتفاقا اونی که گناه میکنه شما هستی قبلنم گفتم به فرض انجام این عمل چرا خانواده شکات در شکا یتشون ننوشتند با فرزندان ما لواط یا تفخیذ شده چرا؟ اینکه میگین ما.. شما چند نفری؟ تمام خبر گزاری ها و شبکه های اجتماعی که شدن قاضی وحکم اعدام صادر کردند دیدی . حکم دوم رو بخونید .تو مکالمه ضبط شده که ازش اقرار گرفتند .ایشون چی گفته ؟ گفته تفخیذ یا لواط کردم.؟شما دایه عزیزتر از 5 خانواده شاکی شدید اتهامات این اقا در شکوائیه اینطوری بیان شده .تشویق به فساد وفحشا .گفتن مطالب غیر اخلاقی . تحریک جنسی .تشخیص فساد اخلاقی ومنع از فعالیت های قرانی اینا یعنی لواط....؟
Iran, Islamic Republic of
ليلا خانوم، كامنت منو دقيق خوندي؟ ميدونم همون يك دونه منفي رو هم خودت به كامنت من دادي. چون نمي خواي فكر كني. خبرگزاريها شدن قاضي و گفتن لواط شده؟ شبكه هاي اجتماعي شدن قاضي و حكم اعدام صادر كردن؟ خب همشون غلط كردن! خوب شد؟ خيالت راحت شد. حالا اين بازيو تمومش مي كني يا بازم ميخواي به خزعبلاتت ادامه بدي و خودتو جهنمي كني؟ مگه نگفتي چهارسال حبس تعذيري گرفته. نمي دونستي بابت حبس هم تبرئه شده؟ اگه ميدونستي و گفتي كه واويلا! اگه نمي دونستي و گفتي خب حالا كه فهميدي چرا به اشتباهت اعتراف نكردي؟ پس بي طرف نيستي. از اول كه اومدي تو اين بحث موضع خودتو گرفتي و حاضر نيستي ازش پايين بياي. اينجا كسي قاضي نيست. كسي هم دنبال اعدام نيست. (تا الان 230 تا كامنت درج شده شايد يك يا دو نفر از اعدام چيزي گفته باشن) كامنت قبلي منو يه بار ديگه دقيق بخون. سوال همه اينه كه چرا حتي يه حكم انفصال از آموزش هاي قرآني هم اعلام نشده كه مرهمي بر دل سوخته مردم باشه. يكي بايد به سوال مردم جواب بده.
لیلا
Iran, Islamic Republic of
اولا مودب باش چون من نمی تونم مثل تو صحبت کنم. دومن من فقط حکم اول رو خوندم وقسمتی از حکم دوم که فکر کردم در اخر حتما 4 سال تائید شده.سومن طرف نوشته کدوم مجرم به جرمش اعتراف میکنه .خب شما که مجازات اقرار جرم لواط و.. غیره رو نمی دونی بهتر حرف نزنی .رابعا من برای صحبت کردن از شما اجازه نمی گیرم. وقتی اونقدر سواد نداری تمام مطالب نوشته شده من رو هضم کنی نه اینکه کلید کنی بنده از این اقا دفاع میکنم. خامسا بهتره با ذهن منحرفت به شعارات ادامه بدی
Iran, Islamic Republic of
...
واویلا
Iran, Islamic Republic of
این خانم لیلا داره علمی حرف میزنه. بجای سوال و جواب علمی کردن دارید دهانش رو می بندید. چونداز علم خالی هستید علم گریزی می کنید و توهین می کنید. این جامعه رو باید با هواپیمای سم پاش یا بمب اتم امریکا زیرو رو کرد. جماعت اینقدر فراری از علم و حق و حرف حساب ندیدم. ایرانی کجا داری میری.
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
...
.
Iran, Islamic Republic of
ضمنا بچه جون منفی مثبت برای شما مهمه وتحت تاثیرش قرار میگیری .من مثبت میدم اما منفی نه چون به سلایق احترام میذارم.
Iran, Islamic Republic of
شما وکیلی؟؟؟؟ از نظراتت معلومه وکیلی...خخ اخه مادر من یه وکیل که نمیاد چرت و پرت بگه...شما همه چیزای که گفتی وجهه حقوقی نداره..شما چه جور وکیلی هستی که نمیتونی با بلد نیستی تفسیر و تحلیل حقوقی کنی.پ بهتره حرف نزنی تا بیشتر ازین بچه ها ضایه ت نکنن.
Iran, Islamic Republic of
یعنی آلان باید صادقی به جای طوسی محاکمه شود
خیلی جالبه
شمس
United States
...
Iran, Islamic Republic of
آیه 11 تا 20 سوره مبارک نور رو حتما بخونید





إن الذین جاءوا بالافک عصبۀ منکم......




یک نماینده... در حال ربط دادن این قضیه به بیت رهبری است.....



18إِنَّ الَّذينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشيعَ الْفاحِشَةُ فِي الَّذينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَليمٌ فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ
Iran, Islamic Republic of
وقتی واقعیته چرا ربط ندن؟!
راست میگن اعمال نفوذ نکنن
عدالت اجرا بشه تا باور کنیم حکومت کمی به فکر اجرای عدالته..
البته عدالت برای همه..نه فقط کسایی که پارتی و سفارش کننده ندارن و مجبورن همه محکومیت مشخص شده رو بگذرونن
United States
آیات رو با تلاوت سعید طوسی بشنوید معنی آن را بهتر درک می کنید!?
حسین
Iran, Islamic Republic of
نیاز به فکر و کار میدانیه
این امر باید بررسی بشه که چرا این کامنتی که آیه قرآن آورده تعداد منفی هاش دو برابر مثبت هاشه؟
یعنی توی همین جامعه ی آماری بازدید کنندگان این سایت دو سوم مردم آیه قرآن رو هم قبول ندارن دیگه. ینی واقعا این بی عدالتی ها و سوء مدیریت به جایی رسیده که مردم به کلام الله و مقدس ترین کلمات دنیا هم پشت میکنن. واقعا باید بررسی بشه این قضیه
من اصا کاری به حکم این آقا و پارتی بازی و اینا ندارم فقط این قضیه ای که گفتم خیلی جالب بود برام. اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
یادمون نره که امام راحل فرمود انقلاب ما انفجار نور بود
Iran, Islamic Republic of
...
عدالت
Iran, Islamic Republic of
آقای صادقی همین حساسیت در مورد دو جوان ایرانی که در فرودگاه عربستان رخ داد نداری چرا آز آقای ظریف دز این مورد سوالی نکردی
حسن
Iran, Islamic Republic of
این نظراتی که من دیدم هیچکدوم به پایبندی به مبانی اسلامی نمیخورد الکی نتیجه نگیرید چون مخاطب جهان نیوز هستند پایبند به مبانی اسلامند؟!!!
جرم باید ثابت بشه کسی اصلا توجهی نداره
قاضی که علم غیب نداره
اگر شاهد یا پزشکی قانونی تایید کرد که حله و مجازات میشه اگر نه باید حرف الکی نزنیم
Iran, Islamic Republic of
...
محسن
Iran, Islamic Republic of
این قضایا به هیچ عنوان نباید رسانه ای شوند.فکر کردید خانواده و فرزندان متهم چگونه میخواهند ازین به بعد با این آبروی رفته در این اجتماع زندگی کنند؟ انها که گناهی نکرده اند.
Iran, Islamic Republic of
اینکه طوسی چه کرده و چه حکمی داده شده یک مسئله است. و توقع داریم حق و عدالت درین باره اجرا شود.


اما...


اینکه محمود صادقی با استفاده از عبارت "کودک آزار قرآنی" به قرآن توهین کرده و نوعی کینه و عداوت خود را نسبت به جامعه قرآنی و کلام الله مجید نشان داده است و برای عمل زشت "کودک آزاری" از صفت و واژه والای "قرآنی" استفاده نموده، مسئله مهم تری است. که نباید از کنار آن به سادگی گذشت.

خدایا پناه می برم به ذات پاکت
و پناه می برم کلام نورانیت که از هر بدی و زشتی منزه و پاک است.
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه باید به عنوان مدعی العموم، به هتاکی محمود صادقی رسیدگی کند. تاجزاده نیز که از محکومین فتنه 88 و عنصری برانداز و فتنه گر است، در توئیت خود، مقامات عالی نظام را تهدید کرده است. این که می گوید «انگشت اتهام به سمت کانونی متوجه خواهد شد ...»، کاملا مسبوق به سابقه است؛ زیرا در سال 87 نیز در مواجهه با اغتشاشگرانی که به وزارت کشور حمله کرده بودند، گفته بود: « چرا اینجا امده اید، ما که با شماییم. به کانونی حمله کنید که مسبب همه این مسائل است...» و بیت رهبری را نشان داده بود. به هر حال قوه قضائیه باید با این عناصر... با قاطعیت برخورد کند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند کسی را که با کاربرد اصطلاح کودک آزار قرآنی آبروی جامعه قرآنی را هدف گرفته . آخر عاقبت این صادقی ... را رصد کنید ببینید با این کار به کجا ختم میشود
Iran, Islamic Republic of
بایدطوسی اعدام گردد.به نام دین وقران به اسلام اسیب زده است. باید با اوهمان کاررابکنند که بادیگران انجام داده
Iran, Islamic Republic of
مگه غیر ازین بود؟؟؟.چرا دارین ابروی قران و قداست قرانو زیر سوال میبرین؟؟؟یک قاری قران غلط میکنه حرفای رکیک به نوجوونا بزنه بعدش با پررویی بگه ازاد سدم
Iran, Islamic Republic of
....
سروش
Iran, Islamic Republic of
چجوری به شماها گفته بشه، که اقایان صادقی و مطهری دنبال معروف شدن هستند، بخصوص تو موضوعات حساس، جان بجان شان کنی در مورد کودکان کار و حقوق کارگران عدم خرید محصولات باغی و کشاورزی و... حرکتی انجام نمی دهند.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
یه عنوان یک بسیجی فقط میتونم بگم :
شهدا شرمنده ایم
قرارمون این نبود که انقلابمون اینجوری بشه!!!!
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یه بسیجی برو مطمئن شو قضیه چیه
بعدا می بینی بابت خیلی چیزهای مهمتری باید شرمنده بشی.
حسین
Netherlands
کاش مثال میزدی چه چیزی مهمتر از این؟ اگر فتنه باشه شدید تر از قتل ، اگر راست باشه قوم لوط ، اگر دروغ باشه مادر همه بدیها...
یا منظورت ربا و فساد مالی و قبیله گرائی....است؟
یا منظورت ضعف کشنده در هر سه قوه و تنهائی امام؟
مثال بزن خواهشا زممان گگوشه زده و در پرده سخن گفتن گذشته ، همه چیز و همه کس در خطر است.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه اگر این مسئله صحت نداشته باشد، این همه جنجال بیهوده و موجب ضمان است. و اگر صحت داشته باشد، لابد بر قوه قضائیه اثبات نشده و درینصورت هم این نهاد مقصر نیست....

در بدترین حالت اتفاقی که افتاده، نوعی تبانی است که تضییع حق چندین نفر شاکی محترم را موجب شده. آنچه موجب تاسف بیشتر است اینست که متاسفانه مسائلی با مقیاسهای بزرگتری تبانی می شود که ضررش متوجه میلیونها نفر انسان و یک ملت می شود ولی تبانی کننده، مورد تایید و تشویق و حمایت برخی مسئولین واقع می گردد.
...
جریان برجام، ...
قراردادهای نفتی و قرارداد FATF , یک طرف و سند آموزش 2030 یونسکو؛ که رسما فساد و فحشا را در سنین پایین گسترش می دهد از سوی دیگر، آن قدر بزرگ و تاثیرگذارند که مسئله طوسی اگر اثبات شود یا واقعیت داشته باشد، متاسفانه دایره تاثیرش در مقابل آنها قطره ای از دریاست...

کافیست سند آموزش 2030 یونسکو را مرور کنید تا بدانید بر گذشته باید بگرییم یا بر آنچه برایمان تدارک دیده اند بهوش باشیم و بجنبیم؟!

البته اینها دلیل بر عدم صدور رای منصفانه در این قضیه نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
ما سند مذکور رو مطالعه کردیم اگر انگلیسی ات ضعیف هست می تونی از ترنسلیت گوگل استفاده کنی. در ضمن مسائل بی ربط به موضوع اصلی فقط فرار به جلو و بی اهمیت جلوه دادن چنین فاجعه ای هست
Iran, Islamic Republic of
میشه به جای اینکه انگلیسی ات رو به رخ دیگران بکشونی
بفرمایید سند مذکور چه گروه سنی را دربر میگیره؟!
تبعات اجرای سند 2030 چیست؟
- با پذیرش سند، ایران ملزم می‌شود تا تغییرات مدنظر یونسکو را در نظام آموزشی و فرهنگی کشور حتی در زمینه کنترل جمعیت و محیط زیست و.. را اعمال کند و همین پایه تعارضات فرهنگی و هویتی را در نسل‌های آینده موجب می‌شود تا آنها با هویت ملی و مذهبی خود بیگانه شوند. تغییر سبک زندگی، تغییرات همه جانبه در تفکر عقیدتی، سیاسی، اخلاقی و حتی قوانین مدنی، تبعات دیگر این دومینوی خطرناک است.
- سند 2030 مدخل ورودی سازمان‌های اصطلاحاً بین‌المللی برای سلطه فرهنگی بر کشورهاست که با تغییر نظام آموزشی آنها صورت می‌پذیرد. فراموش نکنیم که اغلب نهادها و سازمان‌های بین‌المللی بازوهای اجرایی و اطلاعاتی امریکا و کشورهای غربی هستند.
- ایران ملزم می‌شود آمارها و اطلاعات مربوط به کودکان، نوجوانان و جوانان خود را به صورت گزارش‌های مداوم به نهادهای بیگانه اعلام کند.
--
این سند 17 هدف اصلی و 169 هدف فرعی دارد که با نگاه سکولار و لیبرال به حقوق کودک، آموزش و پرورش، زن و خانواده پرداخته است. این عبارات اغلب به صورت "کلی"، با الفاظ "مثبت و انسانی" و لکن با توجه به تعریف مدنظر این سازمان‌ها و نه تعریف مدنظر ما بیان شده‌اند و همین موضوع، باعث شده، مدافعان سند، به انکار تعارض مفاد آن با اصول اسلامی و هویتی ما بپردازند.
- به عنوان مثال، در پاراگراف 5 متن سند، "اصل منع تبعیض" در مورد "افرادی دایر سایر عقاید" و یا "افراد آسیب پذیر" آمده که طبق تفسیر نهادهای حقوق بشری سکولار، شامل گروه‌های همجنسباز و.. می‌شود.
- یا در پاراگراف 10، موضوع "برابری جنسیتی با حق آموزش برای همه" مطرح شده که علی الظاهر به معنای حق آموزش برابر دختران و پسران است، اما در واقع، معنای آن، آموزش دختران و پسران بدون توجه به تفاوت ویژگی‌های طبیعی آنها و نقش‌های متفاوت آنها در آینده در خانواده (پدر - مادر)، اختلاط در مراکز آموزشی و.. است. یا آموزش بر مبنای تناسب نیازها و نقش‌های پسران و دختران، طبق پاراگراف 20، "کلیشه های جنسیتی" خوانده می‌شود که باید حذف شود.

---طبق پاراگراف 57 سند، دولت‌ها باید تضمین دهند که به بازبینی کتاب‌های درسی، بودجه و سیاست‌گذاری‌های آموزشی و همچنین آموزش معلمان طبق سند بپردازند. طبق پاراگراف 97-103 کشورها باید در قبال اجرای سند، پاسخگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی باید پاسخ دهد، سند 2030 چه عایداتی برای ما دارد؟ با اجرای آن قرار است به چه اهدافی برسیم و چه آورده‌هایی داشته باشیم؟! وقتی هیچ عائداتی برای ایران ندارد، چرا با دست خودمان، خودمان را به مهلکه بیندازیم؟!
اگر چنانکه دولت می‌گوید، این سند بی خطر و شفاف و منطبق با اسناد بالادستی نظام است، چه نکته و مطلب جدیدی در این سند وجود دارد که در اسناد ملی خودمان وجود ندارد؟! آیا سندی ملی وجود دارد که مخالف آموزش همگانی باشد؟ مخالف سوادآموزی در همه سنین و مدرسه‌های مجهز و محیط زیست پاک و.. باشد؟! ایران بدون پذیرفتن چنین تعهداتی، نرخ بیسوادی را تقریباً در کل کشور از بین برده، رشد و شتاب علمی ما در دنیا در برترین رده‌ها قرار گرفته، پس چه نیازی به چنین سندهایی است؟!
دولت باید پاسخ دهد چرا کشوری همچون فرانسه که برای محصلان مسلمان خود، محدودیت‌هایی همچون اجبار به بی حجابی دارد، این سند را نمی‌پذیرد اما کشور مسلمان ایران، باید آن را بپذیرد؟!
Iran, Islamic Republic of
سندی که رهبری در بیانات خود در جمع معلمان و فرهنگیان این‌گونه از آن یاد کردند: «جمهوری اسلامی تسلیم سندهایی مانند سند 2030 یونسکو نخواهد شد؛ این سند 2030 یونسکو و از این‌ قبیل، چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند زیر اینها شانه قرار بدهد و تسلیم شود. به چه مناسبت یک مجموعه‌ به‌ اصطلاح بین‌المللی که قطعاً تحت نفوذ قدرت‌های دنیاست، این حق را داشته باشد که برای ملتهای دنیا با فرهنگهای مختلف، تکلیف مشخص کند؟ اصل کار غلط است. اینکه ما برویم سندی را امضا کنیم و بعد هم بیایم بی‌سروصدا آن را اجرا کنیم؛ نخیر! مطلقاً مجاز نیست؛ ما اعلام کردیم. بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی هم گله‌مند هستم. آنها باید مراقبت می‌کردند و نباید می‌گذاشتند که کار به اینجا بکشد که ما بیاییم و جلوی این کار را بگیریم. اینجا جمهوری اسلامی است.»
Iran, Islamic Republic of
ردپای مهمترین دکترین امنیت ملی آمریکا در سندآموزشی ۲۰۳۰

دولت بر طبق این سند موظف است به طور مستمر و با فاصله های کوتاه، تمامی اطلاعات آموزشی از را به سازمان ملل ارائه نماید و این یعنی ارائه اطلاعات دقیق به سازمان ملل و از آن طریق به آمریکا و مراکز براندازی نظام، که به این مهم دکترین امنیت ملی آمریکا تصریح کرده است كه آژانس هاي سازمان ملل تحت نظارت امريكا و سازمان سيا كار مي كنند. ايا اين تصريح اوباما وسند منتشر شده را ناديده مي گيريم و با ساده انديشي بر خير انديشي يونسكو تاكيد مي كنيم. چرا يونسكو دكترين امنيت ملي امريكا را و تحت امر بودن خودش را انكار نمي كند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
روشنگری کنید
بزارید محاکمه بشن
بزارین حکم اجرا بشه
تا بشه بهتون امیدوار شد
Iran, Islamic Republic of
شرمندگی چیو درست مبکنه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بله باید بابت خیلی چیزا شرمنده باشیم از ربا اسلامی رواج دورویی ریا تهمت زدن پارتی بازی اختلاس سیاسی کاری زیر سوال بردن دین اسلام کم رنگ کردن خیلی از واجبات اصلی دین پارتی بازی فامیل بازی کاخ نشینی و..................... از کدومشون شرمنده باشیم
Romania
به عنوان یک بسیجی میگم..ما بسیجی ها هیچ وقت برای گفتن مطلبی از بسجی بودنمون مایه نمیزاریم !؟

...
Iran, Islamic Republic of
فقط واسه وام،کسر خدمت و استخدام از بسیجی بودن مایه میگذارید
Romania
نه فقط واسع جارو کردن اشغال ها مایه میزاریم
Iran, Islamic Republic of
یک بسیجی با فیلتر شکن آی پی خارج از کشور
حامد
Iran, Islamic Republic of
شما اگر بسیجی بودی به راحتی به دیگران تهمت نمی زدی.
یک مثال برات می زنم. اگر سه نفر شهادت بدن که یک نفر عمل شنیع لواط رو انجام داده هر سه رو شلاق می زنند. تا 4 نفر نشه نمی تونن. تهمت زدن در اسلام نداریم. اونا شکایت کردند که مشت و مال داده. دادگاه هم از کودک آزادی تبرئه کرده. اگر این طور نبود اون مربیان ورزشی تو صدا و سیما هم که بارها چنین کارهایی کردن باید اعدام بشن. تهمت نزن برادر. اگر با قرآن و قاریان و قوه ی قضائیه ضدیت داری رک بگو خود رو بسیجی ننام
حامد
Iran, Islamic Republic of
در این پرونده چون او قاری بود که مانند ده ها قاری دیگر بعضا در بیت رهبری و صدا و سیما قرآن می خواند آبروی او را بردند و با آبرویش بازی کردند و تهمت ها زدند. بدون اطلاع هم تهمت زدند. بیشتر هدف قاریان قرآن و مذهبی ها بود . و از آن بیشتر هدف زدن رهبری بود. زیاد تبلیغات کردند.
افرادی که این گونه با آبروی افراد بازی می کنند و بهتان می زنند بندگان شیطان اند. آنها خوبی پستی دارند. در اسلام تهمت زدند شلاق دارد . حکم تهمت و قذف در حد حکم زنا است. اما متأسفانه در کشور ما تهمت زدن آزاد است. به همی دلیل افراد در تهمت زدن به دیگران جری شده اند. محمود صادقی یکی از این عناصر بی شرم است.
Iran, Islamic Republic of
لطفانام مقام معظم رهبری را تو حرفات قاطی نکن
Iran, Islamic Republic of
پس لطف کن سر قرارت وایستا
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
مرتضی چیزی را که نمی دونی قضاوت نکن تو شرمنده نیستی بسیجی هم نیستی حرفت نیشدار و سیاسی و بوی نفاق می دهد
Iran, Islamic Republic of
بسیجی نیستی
بیخود خودت رابه بسیج نچچسبان
Iran, Islamic Republic of
اگه تو کل مسولین 10 نفر مثل علی مطهری و محمود صادقی داشتیم همه مشکلات حل میشدن .
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخ. اینو. خوش خیال.
Iran, Islamic Republic of
والله این دونفر مسائل را جناحی می بینند! و استاد تهمت زدن به یه عده و چشم بستن و غمض بصر از یه عده دیگری هستند!
بستگی داره به اینکه اون عده در کدوم جناح باشند!
آخر سیاسی کاری اند اینها!
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز :
نماینده مجلس در همه ی نظام های مبتنی بر دموکراسی ، یعنی نماینده مردم و ملت در مجلس . نه نماینده اون نظام سیاسی حاکم بر کشور . نماینده مجلس منتخب مردم است ، جهت بر آوردن خواسته ها و مشکلات شون و رساندن صدای منتخبان خود به نظام سیاسی حاکم بر آن جامعه . این موضوع جز اصول قانون اساسی کشور ماست . اگر جایی رهبران و مسولان ارشد کشور خواسته یا ناخواسته در تصمیم گیری ها و امور محوله به آنها ، خطا یا اشتباه و یا کوتاهی انجام دهند ، این فقط نمایندگان مجلس اند ، که
می توانند با اختیاراتی که قانون به آنها داده ، طرف رو باز خواست کنند . متاسفانه نمایندگان مجلس شهامت و رادمردی لازم رو در روزهای حساس نداشته و ندارند و اکثریت قریب به اتفاق آنها صم بکم تشریف دارند. درود بر صادقی و مطهری .
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد. درود بر مطهری و صادقی
Iran, Islamic Republic of
موافقم باهات
Iran, Islamic Republic of
این که اصلاح طلبان فکر کردند بیرون از دادگاه حکم صادر کنند و به اجرا دربیاد خیال خام اون هاست
فکر کردند به این ترتیب قوه قضائیه را هم استحاله کنند و مطیع
یا اینکه با قوه قضائیه سر مفاسد خودشان به معامله برسند
خواب دیدند خیره
Iran, Islamic Republic of
من کاری به این پرونده ندارد درست و غلط را خدا بهتر میداند . اما این اقای صادقی در خصوص هرچیزی که بی بی سی و صدای امریکا اطلاع دارند ایشان درست در همان جهت اطلاع دارند . خدا ایشان را حفظ نمای
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع آقای طوسی با بی بی سی مصاحبه کرده است
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز تا ساعت 14 حدود 8 ساعته که این خبر ، تیتر اصلیه
خبر جدید بذارید لطفا !
Iran, Islamic Republic of
بعد میگن چرا بارون نمیاد
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
قرآن کریم در آیه ۱۹ سوره مبارکه نور می فرماید إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَن تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ ۚ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ (19) کسانی که دوست دارند در بین مومنین اشاعه فحشاء نمایند عذابی دردناک در دنیا و آخرت در انتظارشان است و... محمود صادقی قصد چسباندن این فحشاء به جامعه قرآنی دارد و لذا می گوید" کودک آزار قرآنی" خدا لعنت کند...
Iran, Islamic Republic of
شما جماعت چرا اینقدر بی وجدانید جناب هاشمی؟ یعنی چی هدف صادقی کوبوندن جامعه قرآنیه ؟! خجالت نمی کشی ؟! این بابا خودش اولاً : روحانیه ثانیاً : فرزند شهید هفت تیره ثالثاً : نماینده مردمه رابعاً : دکترای حقوق داره و حقوقدانه ،، اگه اون با این جایگاه و تخصص حرف نزنه تو باید حرف بزنی؟! چرا هر چیزی به ذهنت میرسه بیرون میریزی ؟! یه ذره تقوا داشته باش بخاطر خدا
Ali.M
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار
اولا روحانییه که خلع لباس شده (پس روحانی نیست)
دوما پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد (گویند پدر او بود فاضل ...)
سوما نماینده لیستی مجلسه و احتمالا کسی مانند خیلی از بزرگوارانی که الان در لیست امید بودند و هستند سابقه ایشون رو بررسی نکرده
چهارما دکتری حقوق باعث عدم تقوا و بی بصیرتی مزمن میشه که ایشون هر حرفی (صحیح یا غلط) رو به زبون بیاره و جو مملکت رو برهم بزنه بعد بیاد تکذیب کنه
Iran, Islamic Republic of
پس چرا تو کشورهای خارجی یه کشیش همچین کاری بکنه همه مردم خودکشیش ها حتی پاپ خودشون میان میگن
Iran, Islamic Republic of
چطور مرتضوی با یک عذرخواهی....تبرئه شد و بخشیده شد؟!
ایشون هم همونطور...
این تبرئه شدن ها فقط دهن کجی به مردمه...
به مردمی که دیگه تحمل بی عدالتی ها رو ندارن..
پس فردا همین خشم های ذره ذره میشه فریاد مردم..اونوقت دوباره میاین میگین دشمن بودن..فتنه گر بودن!
عملکرد دستگاههای مختلفه که مردم رو اشفته میکنه نه دشمن خیالی شما
Iran, Islamic Republic of
کاری طوسی رو با مرتضوی قیاسس_؟؟؟تو چقد بی سوادی باز
Iran, Islamic Republic of
تبرئه درستهنه تبرعه!
اول برو يه فكري به حال سوادت بكن. بعد بيا تو هر مسئله اي اظهار نظر كن
Iran, Islamic Republic of
تبرئه..
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همین مطلب در رای صادره امده ونیز دلیل تبر‌‌‌‌‌‌‌‌‌عه را تیز نوشته اند اگر مطالعه بفرمایید بد نیست
سوران
Iran, Islamic Republic of
...چیزی که از قرائن مشخص شده این است که در اصل هیچ فساداخلاقی صورت نگرفته بلکه مقدمات آن صورت گرفته که همین جای تامل بسیار داره و برای چنین کسی باید برخورد شدیدی صورت بگیره تا دیگران به حفظ حرمت جایگاه خود واقف شوند(با توجه به تعدد شاکیان)...
شفافیت در دستگاه قضا یک اصل است تا مانع نفوذ شود و باعث رسیدگی درست به مسائل شود و نیز باب بحث در مورد مسائل مختلف باز شود.
در خصوص مسائل اخلاقی همه باید دقت کنن چون امکان تهمت در این خصوص هم هست و اگر فرض بگیریم این مسئله در یک هزارم درصد هم نادرست و اتهامی ناروا باشد آنوقت با آبروی رفته یک مومن چه باید کرد؟! لذا شایسته است مردم به دور از احساسات و شوخی و ... با این مسائل برخورد نمایند.
میتوان این مورد را با نحوه برخورد و اتهام پزشک ژیمناستیک کاران دول غربی مقایسه کرد .بچه های که پس از بزرگ شدن لب به اعتراف و اعتراض گشودند و نحوه عملکرد آنها(دستگاه قضا و رسانه هاو...)را بررسی و نقد کرد و به عمکرد مسئولان و رسانه های خودمان هم بپردازیم و راه حلی درست را رویه نمایم.ان شاءالله .
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
سعيد طوسي لكه ننگ جامعه.
علی
Iran, Islamic Republic of
تبرعه غلط است . تبرئه درست است . کاش مردم کشورمان کتاب بخوانند .
...
Iran, Islamic Republic of
...
SAABER
Canada
فائزه هاشمی: حسن روحانی همیشه یک اصولگرا بوده
شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۰
نتظار بیشتری از آقای روحانی داشتیم و شرایط محقق کردن این انتظارات هم بعضا فراهم می‌شد. البته نباید از یاد برد که آقای روحانی همیشه اصولگرا بودند و ادعای اصلاح‌طلبی نداشتند

Iran, Islamic Republic of
...
یه ذره انسانیت برای این پرونده کافی بود فقط یه ذره
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به رحلت امام داشت؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز اغراض سیاسی وسیله را توجیه می کند.!
شرمت باد!!
Iran, Islamic Republic of
به به به ایشان مجوز اعمال زشت در اینده هم داده شد
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه ... لطفا آبروی یک فرد ... را به پای نظام ننویسید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقعا افکار عمومی را چه فرض کرده اند این آقایان تا کی فکر میکنبد مردم متوجه نمی شوند .کاری بکنید که مردم به قوه قضاییه اعتماد بکنند .این سعید آقای طوسی کی هست که آبرویش را حلقه زدن به آبروی نظام.
علی
Iran, Islamic Republic of
مشت نمو نه ای از خربارها بدبختی و فلاکت فاسدان در این مملکت نیست
Iran, Islamic Republic of
خربار نه خروار....
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
کلا درمورد این اشخاص حساسیت خیلی زیاده و بهمین دلیل قوه قضائیه بایستی خیلی با دقت و حتی وسواس به پرونده رسیدگی کنه تا شائبه حمایت و کوتاهی ایجاد نشه
ازطرفی این شخصیت ها هم باید خیلی مراقب رفتارشون باشند چون وقتی خلاف کنند هزینه آن را نظام بایستی پرداخت کند!
سعید
Iran, Islamic Republic of
دقیقا سعی کردن با تبرئه ای آقای کودک آزار قرآنی خود را تبرئه کنند ولی در اذهان عمومی نفرت جای گرفت و اتفاقا اگر این شخص را تنبیه میکردن مطمئن هستم کمی کینه افکار کمی نسبت به قوه قضایه و عدم صداقت آن کمتر میشد البته فقط کمی با وجود این همه رانت فقط کمی ..
سعید
Iran, Islamic Republic of
من که باور کردم صعید توسی بی گناهه
این روزها همه باور میکنند شما چطور
Iran, Islamic Republic of
دلم برای این جوانهایی که شکایت به قوه قضاییه برده اند میسوزد .در چندین نوبت آقای طوسی از این شاکیان معذرت خواهی میکند و ... مینویسد
Iran, Islamic Republic of
همیشه میگن دنبال وکیل خوب باش برای این روزها میگن میشه اسم وکیل آقای طوسی را بفرمایید چه کسی است که اینچنین جانانه از موکل خود دفاع کرده است باید اسم ایشان در کتاب گینس چاپ شود
Iran, Islamic Republic of
اونم تو گناهش شریکه ...اخرتی هم هست
Iran, Islamic Republic of
پنج خانواده مغموم و شکست خورده و یک فرد پیروز و سرفراز
Iran, Islamic Republic of
از محمود صادقی خوشم نمیاد اما حداقل وقتی بمیره مطمئنن برای این مورد خاص که سکوت نکرد در مقابل ظلم، خداوند پاداش خوبی بهش میده و برای همین مورد دعای ملتی پشت اوست
مطئنن کاری از دستش بر نخواهد اومد چون تنهاست اما درود به مردانگیش
دانا
Iran, Islamic Republic of
آره چون با لجن پراکنی یه چیزی که هنوز مبهمه رو منتشر می کنه حتما،اتفاقا مطمئنم به خاطر این کارش یه روز طبل رسوایی خودش هم صداش در میاد.اگه خیلی مرد بود یه خورده هم به وظایف نمایندگیش میرسید.یا افراد بدبختی رو که تو کاسپین مالشونو باختن یه قدم براشون ورمی داشت.
Iran, Islamic Republic of
یعنی این مسئله برای شما هنوز مبهمه؟؟ تازه شده لجن پراکنی؟؟....با آدمایی با منطق شما اوضاع ما اینه...
Iran, Islamic Republic of
مگر عدالت به عدد است؟!! در این صورت اگه شاکی واحد و متهمین متعدد باشند، حق با متهمین است!!! آخرت خود را خراب نکنید. مهم عدالت است و لا غیر. اگر جرم برای قاضی ثابت نشود، نمی تواند محکوم کند. نباید عدالت را ملعبه تمایلات سیاسی کنیم.
Iran, Islamic Republic of
شما آخرت خودتو حفظ کن برادر... همین که دستگاه قضایی رو عادل میدونی نشون میده کجای کاری!!!!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه بهت مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
آقای صادقی معمولا مگس وار روی زخمها زوم میکند و بهتر آنست که زخمی ایجاد نشود.
Iran, Islamic Republic of
ساکت شو تو و گرنه تو هم شریک این...اون دنیا
تمام صحبت های ... اظهر من الشمس
برای سیاسی بازیهاتون حق مردم رو ضایع نکن بی وجدان
Iran, Islamic Republic of
منفی ات زیاد شد ساکت بشی بهتره.
Iran, Islamic Republic of
به این منفی ها دلخوش نباش داداش... آدم نفهم مثه تو زیاده
موجک
Iran, Islamic Republic of
من اطلاعی از جزییات ندارم. اما این صادقی و تاجزاده که ...دولت تدبیر و امید هستند در بزنگاه ها خوب به کمک دولت می شتابند وقتی دولت فشل شده، حالا یه هفته ده روز این خبر رو این ور و اون ور منتشر می کنند تا فشار از روی دولتشان برداشته شود. طوسی و امثالهم بهانه است و گرنه این دو نفر نشان داده اند که حداقل تقوی سیاسی ندارند. به نظر شما دروغ گفتن گناه نیست که این دونفر مرتکب می شوند و خیلی راحت ازش می گذرند. این پرونده طوسی هم باید خیلی سریع روشن و پاسخ ابهامات داده شود.
Iran, Islamic Republic of
چرا با خانواده های قربانی کسی تماس نمی گیردویه مصاحبه ....امروز شنبه توسیمای ما مربی ژیمناستیک دختران امریکا را نشان می داد محاکمه علنی وحبس ابد بهش دادند تمام دخترانقربانی را هم نشان می داد با شجاعت ماوقعه را توضیح می دادند(توکشور کفر مرگ برامریکا )اینجا همه چی سانسور میشه !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
با همه تف و لعنتی که به امریکا میفرستن دوستان ارزشی..کاش این وقت ها ببینن چقدر قاطع مقابل افرادیکه حقوق دیگران رو ضایع میکنن وایمیسن و حکم اجرا میکنن
افراد معروف و غیر معروف هم براشون فرقی نداره..
اونوقت تو کشور ما هزاران خطای بزرگتر رو به راحتی ماستمالی میکنن...
به اسم حفظ شان و رعایت مصلحت..
کاش میفهمیدن مصلحت اینه که مردم مطمئن باشن حقشون محفوظه و از اون به درستی دفاع میشه
Iran, Islamic Republic of
آها بعد یه همچین کثافت هایی که تو کشور ما اعدام میشن این قاطعیت نیس.تو کشور ما این از این کثافت ها مستند هم تهیه میکنن.مستند بیراهه رو ندیدی؟
Iran, Islamic Republic of
کاشکی به عنوان دستاوردهای قوه قضایه میذاشتند در دهه فجر این فتح الفتوح را اعلام مبکردند
Iran, Islamic Republic of
ما آقای محسن اژه ایی را به عدل و عدالت قبول داریم کاشکی ایشان به این پرونده مستقیم ورود مبکردند تا حق جوانان پایمال نشود
Iran, Islamic Republic of
ایشان قبل از اعلام حکم محکمه در مورد آقای بقایی و احمدی نژاد و ... نظر شخصیش را در رسانه‌های عمومی اعلام و اعلان کرده و...
Iran, Islamic Republic of
...
امید
Iran, Islamic Republic of
عدالت یعنی گاز گرفتن روزنامه نگار عیسی سحر خیز یا هزاران زدوبند دیگر دیگر اگر این آقایان بگویند ماست سفید است 70 درصد مردم به سفید بودن ماست شک میکنند
Iran, Islamic Republic of
شما نظر خودتو بده .زبون 70 درصد مردم جامعه نباش.همچین حرف میزنه انگار رییس مرکز آماره.
رر
Iran, Islamic Republic of
اينك كودك ازاري ايران را فرا خواهد گرفت و انهايي هم كه ازار شده ند جرات شكايت و بيان انرا نخواهند داشت و اين يعني نقض حقوق بشر اشكار در ايران با عرض تسليت به ملت و مردم ايران!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگر نگران کودک آزاری هستید برید ببینید چرا دولت داره علیرغم ادعاهاش، 2030 را مرموزانه در مهدها و پیش دبستانی و دبستانها اجرا می کنه؟؟؟؟؟

اون که خطرناکتره
امید
United States
اگه مشکل به سند 2030 و این حرفها برمی گرده، چرا همزمان پزشکی با اتهامی مشابه در آمریکا به حبس ابد محکوم شده؟! این که نشون می ده مواردی مثل سند 2030 نتیجه بهتری داره (فکر کنم آشنا کردن بچه ها به طور مناسب به مسائل جنسی برای اینکه مورد چنین سوء استفاده هایی قرار نگیرن)! بحث مقایسه 2 کشور در مورد عدالت دستگاه قضایی هم بماند!
Iran, Islamic Republic of
این آقای...زد
Iran, Islamic Republic of
آخی نکنه تو برنامه ای داری؟یا نستراداموسی ؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
مردم قطعا این حکم راباورنخواهندکرد.افکارعمومی به این راحتی قانع نخواهدشد.
خدا بکشش
Iran, Islamic Republic of
واقعا چیزی جز تاسف برای قوه قضاییه باقی نمی مونه
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر ظلم و ظالم
اینجا تبرئه شدی با پارتی بازی ایادر پیشگاه خدا هم تبرئه می شوی.فاسد.
تا حالا دم خروست بیرون زده.
از هم مهم تر این تبرئه از هزار مرتبه محکومیت بدتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بعد از حکم مرتضوی حکم طوسی چشم همه مسلمین جهان را روشن کرد ...
Iran, Islamic Republic of
حکومت علوی و اینهمه عدل و داد
ای داد بی داد
رر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دیگه واقعا چه انتظاری میشه از این جامعه داشت؟ اون از اختلاص گران و این هم از مجرمان اخلاقی
محمد
Iran, Islamic Republic of
تمام هوچی گری هایی که در خصوص پرونده اقای سعید طوسی زده شد صرفا جهت تخریب چهره رهبری معظم انقلاب بود
در تمام اخبار ها و تحلیل های سایت های معاند گفته می شد قاری محبوب...
ازابتدا هم معلو مبود که حاج سعید طوسی هیچ گناهی ندارد
Iran, Islamic Republic of
کافیست دفتررهبری هم یه اطلاعیه بده که با کسی عقد اخوت نبسته !ورفع شبهه کند.
Iran, Islamic Republic of
... ! پاى رهبرى رو چرا وسط ميكشى ؟!
Iran, Islamic Republic of
کاش خدا شفاتون بده..
میفهمی چند نفر اسیب روحی دیدن ینی چی؟
میفهمی یه مجرم اخلاقی به راحتی اب خوردن تبرئه شده ینی چی؟
میفهمی با این اتفاقا هر روز امید مردم به حفظ حقوقشون و اجرای قانون کمتر میشه ینی چی؟
میفهمی مردم دیگه نمیتونن به راحتی به هیچ چیز به هیییییچ چیز اعتماد کنن ینی چی؟
میفهمی ؟؟فک نکنم..
وقتی همه ذهنتون درگیر اینه که هر نابسامانی و نادرستی رو گره بزنین به توطئه هیچوقت حقیقت هیچ چیزی رو نمیفهمید..
Iran, Islamic Republic of
درود بر این دولتکه در آن جز ... چیزی وجود ندارد
رر
Iran, Islamic Republic of
مژده مژده تجاوز قانوني شد!؟
مینو
مواظب خودت باش
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما سند روشن و کاملاً بینی مبنی بر تجاوز داری؟!
Iran, Islamic Republic of
فقط به این سوال جواب بده :
... بفرستی؟
Iran, Islamic Republic of
خدالعنت کنه رررررررر
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا نماینده بودن شده یک امتیاز و مصونیت ویژه که هیچکس نمی تونه با طرف برخورد کته و قوه قضائیه چه در اطلاع رسانی و چه در برخورد با ویژه خواران بسیار سستی میکنه
Iran, Islamic Republic of
تو مصونيت اين قارى را نمى بينى بعد از مصونيت نماينده ها شاكى ميشى ؟!!
Iran, Islamic Republic of
واقعن..
امثال مرتضوی قاتل و دزد بیت المال و سعید طوسی مجرم اخلاقی به راحتی تبرئه میشن و کسی زور بهشون نمیرسه
اونوقت نماینده ای که وظیفه اش اینه صدای مردم باشه باید باهش برخورد چکشی بشه
که چی اونوقت؟
که یه وقت کسی جرات نکنه مقابل این بی عدالتی ها حرف بزنه؟
Iran, Islamic Republic of
تو مشکلت چیه داداش؟؟؟ تحمل دیدن یه آدم که حق رو میگه نداری؟؟؟
الان مثلا طرفدار یه آدم کودک آزار هستی!!!
جمال وفا
در کلکسیون جمهوری اسلامی همه نوع مخلوقی یافت می شود از قرآن خوان این مدلی تا باقی اجامر و اجانین که در وهم نیز نایند! به یک فیلم ترسناک شباهت دارد با این تفاوت که این کابوس سه بعدی تمامی ندارد! فلاکت مادی و معنوی این سرزمین را سر بازایستادن نیست!
رر
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاييه جواب اغتشاشات اخير را داد!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
برنداز مردم نیست ............
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
او را تبرئه کردند. اما در پیشگاه خداوند افراد دخیل در تبرئه ایشان و خود ایشان در اتش جهنم خواهند سوخت. وای بر جامعه ای که حقیقت در ان فدای مصلحت اندیشی های کاذب شود. وای بر جامعه ای که ظلم در ان مشروع شود
چمچاره
امثال این آقایان با این قبیل احکام آبروی " ظلم " را هم بردند وگرنه برای عدل که دیری بود آبروئی بجا نگذاشته بودند!...پس بیائید برای "ظلم" اشک بریزیم...
Iran, Islamic Republic of
عذر خواهی کرده بود سعید طوسی که ....
با عذر خواهی تبرئه شد؟؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی زدم
Iran, Islamic Republic of
جزئیات ماجرا رو نمیدونم ولی اگه آقای صادقی درست گفته باشه...
Iran, Islamic Republic of
خدالعنت کنه رررو
ميثم علوي
Iran, Islamic Republic of
محمود صادقي ها هميشه در صدد عقده گشايي هاشون هستنذ كه قطعا بايد باهاشون برخورد بشه ولي قوه قضائيه هم خيلي بد عمل ميكنه بياييد شفاف با مردم سخن بگيد خسته شديم از اين همه فساد و تبعيض
Iran, Islamic Republic of
همیشه نباید دهنتو وا کنی بچه خودتم بود همینجوری می گفتی ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا که گفت قوه قضاییه درست عمل نکرده! آیا واقعا محمود صادقی همینطوری دهنشو وا نمیکنه البته برای عقده گشایی و ...
مریم
Iran, Islamic Republic of
وقتی ... نداریم محمود صادقی وامثال محمود صادقی باید حقیقت سر دهند وجلوی ناعدالتی ونابرابری ومصلحت گرایی را بگیرند
Iran, Islamic Republic of
برای بچه خودت پیش بیاد ببینم وقتی حقت ضایع میشه و یه نفر دنبال احقاق حقت میره با همه مشکلاتی ک ممکنه براش پیش بیاد،بازم دندوناتو فشار میدی میگی دنبال عقده گشاییه شخصیه؟
Iran, Islamic Republic of
حضرت امیرالمونین علی عل می فرمایند اگر عدالت نباشد زمین برکاتش را از زمینیان می گیرد.
Iran, Islamic Republic of
حتی در حکومت حضرت علی علیه السلام هم خود ایشان بابت زره سرقت شده شان به قاضی شکایت بردند ولی چون ادله کافی نداشتند، قاضی به نفع سارق رای داد.
الان به نظرتون در اون زمان قاضی بی عدالتی کرده بود و حضرت علی که حاکم بودند چیزی نگفتند؟
این مطلبی بود که اژه ای هم اشاره کرده.
قضاوت بر اساس ادله است.
استغفرالله ربی و اتوب الیه
اللهم اغفرلنا وارحمنا وانصرنا
رر
Iran, Islamic Republic of
اقاي لاريجاني مردم منتظر اعلام اسامي و عكس قاضي هاي اين پرونده هستند مگر خودتان اخيرا انرا اعلام نكرديد!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خودتونو با حمایت از همچین فردی ضایع نکنید.حیف این خبرگزاری که ازین فرد حمایت کنه.آهِ این خانوادها(شکات) دامن شما را میگیره.خودتونو مدیون نکنید.
سید حامد
Iran, Islamic Republic of
شما مگه قاضی هستی؟؟؟
مگه از جزئیات پرونده به طور دقیق آگاهی؟؟؟
چطور به این راحتی و بر اساس ادعاهای شاکیان فقط قضاوت میکنی؟؟؟
پس فلسفه وجود دادگاه برای چیه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حاضری فرزندت رو به کلاس قران ایشان بفرستی ؟
جوابش مهمه .
آیا کسانی که ایشان را تبرئه کرد حاضرن فرزند خود را به کلاس ایشان بفرستند آنگاه حق با آنهاست.
Canada
مرد ميخواد اين بىشرف رو تو كوچه گير بياره همون كارى كه با قذافى كردن رو باهاش بكنه براى عبرت دیگران
حامد
Iran, Islamic Republic of
شما حاضرید کسی با آبروی شما این جور بازی کنه؟ حاضرید !؟ اگر خودتون باشید هم دوست دارید این جور به شما تهمت بزنند و بزرگ نمایی کنند و آبرویتان ببرند هر چند در دادگاه اثبات نشده و تبرئه شده باشید؟
Iran, Islamic Republic of
آقای حامد خان... موضوع داریم تا موضوع.. اینجا بحث کودک آزاری و تجاوز مطرحه اون هم نه بین دو نفر فقط... شما خودت هم میدونی این تبرئه یعنی چی؟؟
این تبرئه شدن از هزارتا محکومیت هم بدتر بود.. قابل توجه اونایی که یا نفهمند یا خودشونو به نفهمیدن میزنن..
Iran, Islamic Republic of
فرض کن جواب منفی باشه ولی چه ربطی به اتهام دارد. فرض کنه یک مغازه احتمال جنس قلابی دارد تو ازش خرید نمیکنی ولی راحت هم حق متهم کردنش را نداری
Iran, Islamic Republic of
خودت مگه خبر داری که اینطوری از یه آدم .... حمایت میکنی؟؟؟ باید خیلی خجالت بکشی پیش وجدان خودت
که حق رو میبینی و تا این حد کتمان میکنی
اون قاضی و دادگاه اگه عادل بود وضعیت جامعه این نبود
انقدر مثه کبک نباشین..
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
باز جهان یک مطلب جنجالی گذاشت و منافق ها دور برداشتند
رر
Iran, Islamic Republic of
...
Canada
سعيد عسگر
سعيد مرتضوى
سعيد طوسى...
سیما راد
United States
سعید حجاریان
سعید امامی

و این رشته سر دراز دارد ...
Iran, Islamic Republic of
سعید امامی رو با اینا کی نکن
داستان اون بنده خدا مفصله و ظلمی که در حقش کردن
میناب
سعید حجاریان را جا انداختی
Iran, Islamic Republic of
ما که بر ابعاد و جزئیات این پرونده آگاهی نداریم.
ولی مطمئن هستیم که محمود صادقی سابقه ای جز... نداشته است.
Iran, Islamic Republic of
در این موضوع لاپوشانی بسیاری بوده البته حدودی هم رسانه ای کردن آن درست نبود چون شان و منزلت عده ای دیگر هم که معلم قران بودن زیر سئوال میرفت ....گرچه در خصوص طوسی بزرگنمایی شد اما جای تاسف از برخورد سیاسی قوه قضائیه است
عدم واکنش صحیح و جانبدارانه آیت الله صدیقی به عنوان یک مطلع که برای دادخواهی شکات به ایشان مراجعه کرده بودن بسیار ناراحت کننده است و همین امر موجب سوئ استفاده مغرضین گردید.
رفسنجانی
Iran, Islamic Republic of
این حاشیه سازی ها برای دولت خوبه...

جهان نیوز از شما متعجبم چرا به خبر زیر اصلا نپرداختید؟؟؟؟

رئیس دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه سال 95 را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.

متاسفانه به جای پرداختن به مسایل اصلی کشور و تخلفات و فسادهای گسترده تر گیر دادیم به موضوعات و پرونده های شخصی....
Iran, Islamic Republic of
... جهان نیوز چه با شور و شوق هم تیتر زدی نا امید شدم ازت
ali
با تبرئه شدن ایشون باید... خوند
پنج تن
Iran, Islamic Republic of
از توییتها و اتهام زنیهای جدید محمود صادقی شاکی هستید؟!

ولی دقت کنید محمود صادقی دقیقا وظیفش همینه! وکیل الدوله از روزی که یکی پول وزارت نفت رو برداشته فرار کرده و معلوم شده پول 7میلیون بشکه نفت گم شده تند تند داره توییت علیه همه جا میزنه که اونو بشوره ببره (از اونجا که خوب دست ملتو خوندن!)

فقط اون بزرگواری که تو این شرایط کشور حکم تبرئه سعید طوسی رو داده
و بعد اونیکه رسانه ای کرده یا رسونده به اینها
بنظرتون خواسته یا ناخواسته پاس گل خوبی به اینها نداده؟!
قبلا هم چندبار عرض کردم انگار افرادی در ...هم هستن که هر وقت دولت یه گندی میزنه عمدی یا غیرعمدی یه کاری میکنن تا اون بره تو حاشیه و تموم هزینه ها بشه واسه نظام و...
Iran, Islamic Republic of
انشالله که خدا شما رو ببخشه و ما رو هم که همه چیز رو سیاه سفید میبینیم
اگه ظلمی شد و داشتی ازش ناخواسته دفاع می کردی به درگاه خداوند توبه کن چون روایت داریم که در جرمش شریکی
حتی اگه نمی تونی و جراتشو نداری حداقل سکوت کن
صادقی یا هر کس دیگه ای مهم نیست اما می تونست مثله همه لاپوشونی کنه بگه به من چه ؟؟؟نمی تونست ؟؟؟
اخرتتو واسه دنیای یه عده نفروش که خداوند ما رو خطاب داده و میگه این افراد نادان ترین مردمن
سکوت کن مومن سکوت کن
شاید صادقی اون کسیه که دین نداره ولی لااقل ازاده است فقط خدا میدونه و لا غیر
Iran, Islamic Republic of
محمود صادقی، آزاده است؟!!

اگر آزاده است چرا فقط به نفع عده ای خاص توئیت می کنه؟!

چرا این آزاده!!! هیچوقت از دولت بنفش انتقاد نمی کنه؟!!
Iran, Islamic Republic of
تو کوری از دولتم انتقاد زیاد کرده
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی سیاست زده هستی اگر فرزند خودت بود هم اینطوری مینوشتی
Iran, Islamic Republic of
بله دوست عزیز جهان نیوز هم به سهم خودش به این جنجال دامن می زنه
Iran, Islamic Republic of
ببینم محمود صادقی همونی نیست که معمولا اخبار دروغ منتشر می کنه و بعدش عذرخواهی و رفع و رجوع می کنه؟!!

Iran, Islamic Republic of
خودشه
خود خودش!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
...والا چرا گفت کودک آزارقرآنی ! می توانست فقط بگوید کودک آزار . قصدش توهین به جامعه قرآنی است
Iran, Islamic Republic of
تا امثال شماها تو کشور هستین اوضاع همینه... شما موضوع به این مهمی که اینده و زندگی فقط خدا میدونه چند نوجوان تباه شده را نادیده میگیری و اصلا نمیبینی اونوقت میگی چرا گفته قرآنی!!.. همون قرآن نسل شماها رو منقرض کنه که با بیسوادی هاتون و تعصب های بیجاتون باعث شدین ما از کشورمون فراری بشیم و فقط دغدغه رفتن داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
ارتباط در جمهوری اسلامی حرف اول وآخر را میزند ...
مهذی
Iran, Islamic Republic of
حکومت ها با کفر باقی می مانند ولی با ظلم..........
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باز هم انحراف افکار عمومی ...بازهم بازی با ابروی مردم..........ما نه از پرونده خبر داریم نه از بررسی ها .ولی بعد از 6 سال بررسی ...طرف تبرئه شده البته ما عادت داریم همه چیز را خودمان انجام دهیم مثل کمک به زلزله زدگان...جمع اوری پول و نگهداری در حساب های خودمان ........
Iran, Islamic Republic of
... چرا موضوع به این حساسی 6 سال طول کشید؟ مگر در جرایم مشابه روند دادرسی و اجرای حکم چقدر طول می کشد؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما که از پرونده خبر نداری و نه از بررسی ها پس بیخودی اینجا نظر نده.. حرص کمک به زلزله رو هم نخور بیخودی...کمکتو بده به کمیته امداد... اعصاب بقیه رو خرد نکن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تا کی باید نظام بخاطر اشخاص تاوان بدهد خواهشا نظام رو فدای امثال طوسی ها نکنید
محسن
Iran, Islamic Republic of
حکومت عدل علی .....نهادهای انتصابی ابروی دین رو حرج خودشون کردن نتیجه شم شده بی دینی یا سستی دین حالا هی بگین تلگرام مقصره اپریکا مقصره رژیم اشغالگر مقصره
Iran, Islamic Republic of
... نهادهای انتصابی را داری؟!

مثلا نهادهای انتخابی نظیر روحانی و شورای شهر چه گلی جز بدبختی به روی شما زدن؟؟؟؟

نوش جانتون برجام نافرجام و قرارداد شفافیت FATF، قراردادهای استعماری نفت زنگنه، بتن ریزی راکتور، از بین بردن ماهواره ها و سانتریفیوژها...
Iran, Islamic Republic of
برجام نبود که الان ونزوئلا شده بودیم و امنیت داخلی هم نمانده بود که جنابعالی افاضات سطحی بفرمایید!!
Iran, Islamic Republic of
به لطف این قراردادها و کنوانسیون ها که آخریش پالرمو بوده که دولت قبول کرده و چندروی قبل هم مجلس تصویب کرده!! کاش بتونید ونزوئلا بمونید!! دارید لیبی می شید خبر ندارید!!!
Iran, Islamic Republic of
حکومت حضرت علی بازیچه دهان امثال تو نیست که معنی اش را هم نمی فهمی.

حتی در حکومت حضرت علی علیه السلام هم خود ایشان بابت زره سرقت شده شان به قاضی شکایت بردند ولی چون ادله کافی نداشتند، قاضی به نفع سارق رای داد.
...
Iran, Islamic Republic of
با چه غروری میگه بره با وکیلم حرف بزنه. هنر کرده انگار. قوه قضاییه آبروی نظام رو پای هر کسی نریزه. البته اگر واقعا ایشون گناهکاره
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
یعنی صحبت های خودش در مصاحبه با خانواده های... واقع شده هم دروغ بوده ؟!
Iran, Islamic Republic of
...
ارین
Iran, Islamic Republic of
اشتری در مرغزاری رفت رفت ... .. .. ... .. کس رفت رفت
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
iهمزمانی یکی در ایران یکی در آمریکا جالب است
محمد
Iran, Islamic Republic of
هنوز حکمی بصورت رسمی صادر نشده عده ای عقده گشایی کردند تهدید کردند چرا برای ان خانمی که توسط یک هنرپیشه معروف متهم شدند و بعدآ هنرمند تبرئه شد گریبانشان را پاره نکردند چرا این موضوع را برای عقده گشایی علیه ارکان نظام دستمایه قرار داده اند مگر کم از این اتفاقات افتاده که طرف یا محکوم شده اند یا تبرئه اینها سئوالهای است وجود دارد به عنوان عضوی کوچک از این جامعه از قوه قضایی درخواست دارم در صورت اثبات اتهام این شخص با اشد مجازات برخورد کند و در صورت تبرئه شفاف سازی مستند کند تا سیاه شود روی کسانی که در انها غش و عقده است
United States
بعضی ها چنان به سعید طوسی ایراد میگیرند وفحش میدهند که انگار خودشان یوسف پیامبر هستن شیطان در کمین همه هست وقتی یه قاری را تونسته وسوسه کنه پس ما باید مواظب اعمال ورفتار خو.دمان باشیم که بدتر از طوسی انرا به باد ندهیم
Iran, Islamic Republic of
الان گنده تر از طوسی مثل آب خوردن شاگردان باهوش شیطان هستند...
Iran, Islamic Republic of
شاگردان باهوش شیطان هستند...
لطفا بقیه اش را سانسور نکن ! که گفتم نفوذی ها دارند چه بر سر این مملکت می آورند....
مینابی
علی ایّحال جهت ارائه شواهدی مبنی بر اینکه پرونده آقای طوسی به لحاظ قضایی و جنبه عقلانی ماجرا ابهامی ندارد؛ بد نیست به پرونده چند نفر از مشاهیر اصلاح‌طلب که طی 40 سال گذشته مباحثی پیرامون جرم اخلاقی آنها مطرح شد اما به دلیل نبود ادله کافی توسط دستگاه قضایی، تبرئه شدند و یا مورد برخورد شدید قرار نگرفتند مورد اشاره قرار می‌گیرد.

بدیهیست که این مسئله می‌تواند عیار منطق یا غلط بودگی ادعاهای تاجزاده و محمود صادقی را بیشتر در نظر مردم عیان و تصریح کند که «اثبات جرم» برای همه ضرورتی یکسان است و بیش و پیش از آقای طوسی، کسانی در جبهه اصلاحات بوده‌اند که ادعای جرم علیه آنها اثبات نشد و تبرئه شدند:

یکم: پرونده یک مقام ارشد دولتی در دهه شصت.

او اگرچه بنا به نبود ادله کافی مورد تعقیب و مجازات قرار نگرفت اما دیگر به زندگی دولتی بازنگشت و بعدها به یکی از مشاهیر اصلاح‌طلبان تبدیل شد.

بازگشت سیاسی او در انتخابات سال 92 و در حمایت پر آب و تاب از کاندیدای اول اصلاح‌طلبان در انتخابات بود.

دوم: پرونده اخلاقی یک مقام قضایی از طیف چپ در دهه شصت که بنا به نبود ادله کافی مورد تعقیب و برخورد قرار نگرفت.

این چهره هم‌اکنون یکی از عوامل ستادی اصلاح‌طلبان است.

سوم: پرونده حواشی یکی از وزرای دولت اصلاحات که هرگز خلاف شرعی از او در دادگاه به اثبات نرسید.

بدیهیست که قوه قضائیه‌ای که حکم برائت آقای طوسی را صادر کرد است؛ همان قوه قضائیه‌ای است که در پرونده سه اصلاح طلب اشاره شده نیز رفتاری اسلامی و قانونی داشته است.
Iran, Islamic Republic of
بدیهی است که قوه قضائیه همان قوه قضائیه ای است که :
سعید عسگر
مرتضی رفیق دوست
سعید مرتضوی (دویست هزار تومان جریمه)
بابک زنجانی
فاضل لاريجاني
غاصب دشت های ورامین
املاک نجومی
متهمان قتل های زنجیره ای
و................
را محاکمه کرد.
Iran, Islamic Republic of
رهبری برای آبروی ولایت فقیه هم که شده باید به این موضوع ورود پیدا کنند.
Iran, Islamic Republic of
کدوم آبرو؟؟؟؟
یونس
Iran, Islamic Republic of
بله تو مشهد دست قطع میکنن بچه ۱۵ ساله باید اعدام بشه حکم اسلام باید سریع اجرا بشه
ولی به اینا و ژن های خوب و...که میرسه میشه تهمت میشه تخریب میشه اینا اولاد پیغمبرن میشه افترا میشه لال بشید ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا تبرئه شد!!!؟ من فکر کردم حکمش اعدام میشه !
United States
چرا فکر کردی حکمش اعدامه مگه تجاوز بوده .. ان نوجوانها ها گفتن الفاظ رکیک و نامناسب به کار میبرده حالا به علت الفاظ رکیک اعدام میکنند خدا شفات بده
Iran, Islamic Republic of
نوجوان ها گفته‌اند تجاوز کرده ولی چون شاهد عاقل!! نداشته اند اثبات نشده! آخه حین تجاوز معمولا یکی دو نفر حضور دارند که در مواقع لزوم شهادت بدن!!
انسان
به نظر جنابعالی ، برای ایشان گفتن کلمات رکیک مشکلی نیست به نظر بنده اگر جرم ایشان حتی اگر فقط گفتن جکهای رکیک و کلمات رکیک هم بوده ، برای مربی قران جرم کمی نیست . شاید برای یه شخص بیسواد لاابالی خیابانی گفتن کلمات رکیک جرم بزرگی نباشد اما برای مربی قران نه .
انسان
بالاخره یا حق با آقای قاری هست یا نه . اگه حق باهاشه که باید شاکیان مجازات بشن ( برای اینکه کسی دیگه جرات تهمت زدن نداشته باشه ) و اگرهم که خلافی کرده حتی اندک با توجه به منصب و شغلش باید مواخذه می شد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من تا الان جز مدافعین قوه قضاییه بودم وتمام کامنتهام در این چندوقت اخیر توی جهان ثبت شده که از قوه ی قضاییه در برابر اتهامات دفاع می کردم.ولی حقیقتا در این مورد به خصوص از این حکم صادره شدیدا نا امید شدم....
به جهان نیوز دیر فهم
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
من بعنوان قاضی درمحضر قرآن کریم و دربرابر ملت ایران به خدای قادر متعادل سوگند یاد می کنم که به پیروی از پیامبر گرامی اسلام و ائمه طاهرین علیهم السلام و استمداد از ارواح طیبه شهدای اسلام پاسدار حق و عدالت باشم و با تکیه برشرف انسانی خویش تعهد می نمایم که همواره درکشف حقیقت و احقاق حق و اجرای عدالت و قسط اسلامی درگرفتن حق از ظالم و بازگرداندن آن به صاحبش کوشا باشم وبا تلاش پیگیر در مستند قضا، درتحکیم مبانی جمهوری اسلامی و حمایت از مقام رهبری، دین خود را به انقلاب اسلامی ادا نمایم.
انسانم آرزوست
Netherlands
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
پس قاضی نباید بر اساس خواسته بی بی سی یا محمود صادقی حکم دهد. اگر این طور بود مردم راحت بدون سند از هم شکایت می کردند و همه مردم اعدام می شدند.
Iran, Islamic Republic of
انشالله که بچتو امثال سعید طوسی درس بدن تا خوب درس زندگی یاد بگیرن براشون لازمه
Iran, Islamic Republic of
خیلی ذهن پوسیده ای داری و حقیقت گریز
شهرام
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
«من در برابر قرآن مجید به خدای متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌کنم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم. همچنین ودیعه‌ای که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم، و در انجام وظایف وکالت، ‌امانت و تقوا را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی اطاعت کنم و در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهار نظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آنان را مدنظر داشته باشم.»/
رر
Iran, Islamic Republic of
اون از جوانان ما كه در عربستان در فرودگاه بهشون تجاوز ميشه
محمود
Iran, Islamic Republic of
اگرجناب‌طوسی‌خلاف‌شرعی‌مرتکب‌نشده‌پس‌‌چرااینهمه‌شاکی‌داشته‌.خدامیداندوبس..
حامد
Iran, Islamic Republic of
آیا اگر از کسی شکایت کنند حتما گناه کار است؟ بزراید براتون توضیح بدم. بعضی از پدرمادر ها به شدت حساس هستند. اگر بفهمند مربی نوجوانان رو به استخر برده (بدون اطلاع) ممکنه شکایت کنند. اما آیا بردن نوجوان به استخر که همه آنجا هستند خلاف شرع است؟ درسته که بدون اطلاع کار اشتباهی بوده اما آیا می شه با این به کسی تهمت کار شنیع زد!؟

بعضی از اولیا به شدت روی بچه حساس هستند. اگر بفهمند معلم یا مربی دستش به دانش آموز خورده شکایت می کنند. اما آیا این نشان دهنده این است که مربی قصدی داشته؟ تعرض کرده؟

بعضی از اولیا به خصوص در میان قشر مذهبی بسیار حساس هستند. اگر مربی برای دانش آموز و نوجوان جوکی تعریف کند که از نظر آنها مناسب سن نوجوان نبوده ممکن است شکایت کنند. آیا این لزوما نشان دهنده عمل خلاف شرع است؟ آیا باید تهمت بزنیم؟ مگر ما وکیل آن خانواده هستیم؟ مگر خود آن خانواده ها وکیل ندارند؟ مگر کم رسانه های بیگانه برای آنها کار کردند؟

من کسی رو می شناسم که از کسی شکایت کرده که آبرویی دارد. بعد تماس گرفته که اگر 10 میلیون بدهی از شکایت می گذریم. شکایت این بوده که 10 سال دستت رو به پای من زدی!؟ اون بنده خدا 10 میلیون رو داد که آبرویش نرود. چون همین که به گوش مردم می رسید چنین شکایتی وجود دارد آبروی او برای همیشه می رفت با این قطعا دادگاه حکم تبرئه می داد. فرد مورد نظر کم عقل بود و توسط خواهرش که فساد اخلاقی داشت تحریک شده بود برای باج گیری! کل حرفشان هم مشخص بود که تهمت است.
Iran, Islamic Republic of
آقای حامد خان میشه دیگه نظر ندی برادر من... شما داری از کی حمایت میکنی؟؟ وجدانت کجا رفته.. این تعصبای بیخود و بی جهت یعنی چی
Iran, Islamic Republic of
واقعاً برای فقر اطلاعات قضایی و شرعی بخش عمده ایی از افرادی که اینجا مطلب گذاشتند، متأسفم. حالا تاجزاده و ... را بگی، یه چیزی، آنها جز غرض و مرض حرف دیگری نمی زنند. حتی حرف راست البته بسیار نادر ایشان هم، همراه با غرض و مرض است چه برسد به این قبیل موارد که خوراک خوبی را برای عقده گشایی ایشان فراهم می کند.
Iran, Islamic Republic of
تنها دعایی که میشه در حق جنابعالی کرد اینه که جهت افزایش حس همدردی شما با شکات، امیدوارم برای فرزند خودتان چنین اتفاقی بیفتد و بعد نتوانی ثابتش کنی!
Iran, Islamic Republic of
چنین دعایی ثایت می کند که به هیچ وجه صلاحیت قضاوت را ندارید. گرچه که از اول هم نداشتید. قوه قضائیه عادل است. حتی در شرایطی که درصد ناچیزی از قضات آن متخلف هم باشند. ربط دادن تخلف قضات متخلف به نظام قضایی، مغالطه جزء به کل است. قاضی مستقل است. امکان اشتباه قاضی وجود دارد. قاضی وظیفه دارد زشتی آشکار شده را برطرف کند. داوری آنچه که آشکار نشده است را به خدا واگذارد. برای آقای صادقی چه چیز آشکار شده که برای قاضی آشکار نشده؟!
Iran, Islamic Republic of
برای تو چه چیزی آشکار شده که اینطور حمایت میکنی از یه کودک آزار؟؟؟ شرمت باد
Iran, Islamic Republic of
خدا نکنه هیچ مسئله ای برای فرزندان معصوم پیش بیاد.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه بهت مثبت دادم..ولی با خط اول جملت موافقم فقر اطلاعات قضایی و شرعی و البته فقر شعور
مثه خود شما
امير
Iran, Islamic Republic of
اين اقا بايد به سزاي عملش ميرسيد.
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا اگر اتهامات این فرد صحیح باشد که به نظر می آید صحیح است ، حمایت از او در جهت عکس مصالح کشور و نظام است . حتی مصاحبه این فرد با بی بی سی یک کد میدهد که در درون این فرد چه میگذرد . چنین افرادی را اگر بشناسید ، میفهمید که نه به اسلام البته حتی ظواهر اسلام پایبندی ندارند و نه حتی به نظام و در خلوتهایشان چهره واقعی خود را نشان می دهند .دامن نظام باید از لوث چنین کسانی پاک شود.
رر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای اژه ای کجاست که پاسخ بدهد چرا این فرد تبرئه شده ؟!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
نباید با آبروی افراد بازی کرد. این سخن هاشمی است.
آقای محمود صادقی لطفا با آبروی مردم بازی نکنید. شما همان کسی هستید که بی اطلاع حرف می زنید و یک بار هم به آیت الله مکارم شیرازی تهمت زدید و بعد اعتراف کردید بدون اطلاع حرف زده اید و حرفتان غلط بوده.
محمود صادقی کارش تهمت زدن به این و آن است. هر اتفاقی می افتد حرفی می زند گویی خدا است و از هر چیزی خبر دارد. گویی دانای کل است و از هر چیز پنهانی خبری دارد از هر پرونده اطلاعی دارد. اگر دادگاه ها نیز مانند صادقی بودند باید با یک ادعا یک شبه مردم را به اعدام محکوم می کردند. البته محمود صادقی تنها نیست. این در کشور ما رایج است که راحت می شود به دیگران تهمت زد. زیرا در این کشور تهمت هیچ هیزینه ای ندارد. بردن آبروی مردم در این کشور عادی شده
Iran, Islamic Republic of
چطور صادقی با آبروی مردم بازی کرده و اونوقت این آدم که اینطوری چند تا خانواده را بهم ریخته و کل زندگی چندین نوجوان رو نابود کرده لابد آبروداری کرده از نظر شما؟؟؟؟ شما داری از کی حمایت میکنی یه مرد جوانمرد پیدا شده جلوی این قضیه وایستاده و البته فقط سند رو منتشر کرده و اعتراض.. شما آقای حامدخان آدم جیره خوری هستی که از اول نشستی پی در پی پیام های دفاع از طوسی مینویسی. شما جات اینجا نیست آقا.. شما همدرد مردم نیستی
Iran, Islamic Republic of
همه رو سرگرم کردن تا در مجلس قانون مبارزه با سپاه قدس و حزب الله و انصار الله و ... رو در لوای قرارداد پالرمو قانونی کنن
همه رو کردن زیر لحاف ملانصرالدین و یکی یکی برجام تصویب میکنند
...
Iran, Islamic Republic of
یارو ... بعد میگی سر مردمو گرم می کنن
جهنمم طاقت شما ها رو نداره
حامد
Iran, Islamic Republic of
هیچ وقت با آبروی دیگران بازی نکنید. آبروی دیگران را نبرید. آبروی دیگران را وسیله رسیدن به اهداف سیاسی نکنید. صادقی مشکلش با قوه ی قضائیه و قشر مذهبی است.
اگر آبروی مردم را ببرید روزی خدا آبروی خودتان را می برد. روزی به شما هم تهمت می زنند و آبرویتان را می برند.
عباس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فقط اون نظر ک گفته شد در هنگام تجاوز معمولا یکی دو نفر بعنوان شاهد حضور دارن تا در مواقع لزوم شهادت بدن!
Iran, Islamic Republic of
پناه بر خدا
حکم خدا را مسخره نکنید.

اگر با یک ادعا می شد کسی را محکوم کرد که دیگر آبرویی برای کسی نمی ماند. چون هر فردی می توانست بخاطر کینه، دیگران را متهم به آزار و اذیت کند و آبرویش را بریزد. داشتن شاهد به نفع آبروی افراد است. از جمله خود شما.
حامد
Iran, Islamic Republic of
این همه کامنت!! یکی نیست به ما بگه ایشون دقیقا چکار کرده اند. بالاخره نمیشه که با سانسور با آبروی افراد بازی کرد.آزار جنسی یعنی چه! هزارتا معنی داره.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
محمود صادقی
Iran, Islamic Republic of
آقای محمود صادقی پیش تر در مورد سلطان شکر به مکارم شیرازی اتهام زده بود که تکذیب کرد، گویی اتهام زنی جزو تفریحات سالم ایشانه
حامد
Iran, Islamic Republic of
داستان حضرت یوسف را به یاد آوریم که چگونه با آبروی او بازی کردند و او را سال ها به زندان هم انداختند.
آیا ما شاهد عمل زشتی از سوی سعید طوسی بوده ایم؟
آیا شکات خود چند وکیل ندارند؟
برای چه به خود اجازه می دهیم به راحتی به دیگران تهمت بزنیم و قضاوت کنیم؟ آیا ما صلاحیت قضاوت داریم!

من معلم هستم. در مدرسه ما بر طبق بخشنامه چند هفته ی پیش مربی تربیت بدنی چند نفر از دانش آموزان رو در اتاق ورزش تست می کنه . جلوی چشم مدیر مدرسه و چند همکار دیگر . این جور که دانش آموزان می رن اتاق تکنولوژی مدرسه. خودشون شورت ورزشی می پوشن و می آن اتاق ورزش برای تست انحراف استخان های پا و ستون فقرات. اولیا یکی از دانش آموزان بقیه اولیا رو هم تحریک می کنه برای شکایت! شکایت به خاطر این که شما به چه حقی گفتید دانش آموزان شورت ورزشی بپوشند ! اومدن مدرسه دعوا راه انداختن و آبرو ریزی راه انداختند. پلیس آوردند. البته بعد که متوجه اشتباه خود شدند ماجرا رو رها کردند. خودشون فهمیدند اشتباه کردن. چیزی نمونده بود با آبروی معلم ورزش بازی کنند و حرف تو دهن دیگران بیفته. البته چون شاهد زیاد بود اون اولیا نتونستند آبروی مربی رو ببرند. اما اگر خدای ناکرده شاهد بالغ وجود نداشت چه بسا مثل طوسی آبرویش رو می بردند. تهمت زدند آسان است.

اگر این ماجرا به گوش شما می رسید چی می گفتد؟ شما هم به مربی ورزش تهمت می زدید؟!

وقتی اطلاع دقیق از ماجرا نداریم تهمت نزنیم
Iran, Islamic Republic of
سلام
یه شوخی:
مگه برای قرائت قرآن و یا آموزش قرآن هم تست «استخان»لازم است ؟یعنی باید ببرند در اتاقی دیگر که شورت مخصوص ( ) بپوشند؟تو هم یه چیزی می گی ها؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
Navid
Germany
...
حسن
Iran, Islamic Republic of
اینجاست که خداوند قاضی را در معرض امتحان خودش قرار می دهد وای به حال قاضی که رای نادرست دهد.به قول معصوم اگر قاضی می دانست که چه جوری از او در قیامت باز خواست می کنند حاضر نمی شد که یک خرما را بین ذو نفر تقسیم کنذ
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
ما که نمیدونیم طوسی دقیقا گناه کاره یا نه. و خیلی از جزئیات در مورد این پرونده هست که حداقل ماها نمیدونیم و نخواهیم دانست، مخصوصا با این فضای غبارآلودی که امثال صادقی و تاج زاده به اون دامن میزنند و همیشه شهر که شلوغ میشه این دو تا و چند نفر دیگه هستند که هفت تیر می کشند. ولی باید بگم که اگه این بابا واقعا این کاره باشه کسیه که از وجهه ی دینی و قرآن سوئ استفاده کرده و برای مطامع شکمی و زیر شکمیش رفته تو این جلد که اینطور کثافتکاریهاشو انجام بده. متاسفانه از این قبیل انسان ها کم نداریم تو این جامعه.
ولی در مورد اون دو تا یعنی صادقی و تاج زاده باید گفت که تنها موردی که تو این کشور تقلب گسترده و قطعی تو انتخابات کشور یعنی انتخابات مجلس ششم در تهران اثبات شده مربوط به این آقای تاج زاده است و اما در مورد صادقی که ایشون با اون همه شاکی خصوصی و جلوی خونشو شلوغ کرد و نگذاشت که دستگیرش کنند. حالا این دوتا طلب کار شدند در ضمن این دو تا مخصوصا تاج زاده که برای همه مشخصه که لیبرال هستند باید بدونند که اینها حداقل حق اعتراض به این حکم رو ندارند چون لیبرالیزم مورد علاقشون الان همجنس بازی رو قانونی هم کرده یعنی آقای طوسی اگه واقعا این کاره باشه در واقع یکی به تیم این آقایون اضافه شده و یارگیری موفقی داشتند .
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
طنز:
میگن تو بهشت یه در هست که اسمش تساهل و تسامحه .این در خاصیت ارتجاعی داره ،یعنی برا ژنهای خوب گشاد میشه و برا کسانی که قاری قرآن نیستند و دیگر طبقات ،این در تنگ تنگ میشه خوب شاید یه شعبه از این درب توقوه قضائیه هم خورده باشه که اینجوری میشه .راستی یه سوال:
کدوم قاری قرآن حاضر میشه تهمتی به این سخیفی آنهم به خودش بعنوان مفعول بزنه ............معاذالله
Iran, Islamic Republic of
نماینده مجلس اگر میخواهد لقمه حرام نخورد و مدیون ملت نباشد ه کارش که همانا رسیدگی به مشکلات کشور و مردم برسد اینقدر در کارقوه قضاییه دخالت نکند جهت افکار مردمرا تغییر ندهد روزی نامه اعتمادو و دیگر نشریات و سایتها هم همینطور خاین است کسی که اعتبار کشور را در دنیا زیر سوال ببرد در دنیا اینقدر از این اتفاقات واقع میشود اما کسی به نهادهای حکومتی گیرنمیدهدوکشورش راملعبه دیگران میکند
اقای صادقی پرونده طوسی هم مثل سایر پرونده ها .جنابعالی در هر دوره ای به جهت پوشاندن مسایل محرمانه که سرنوشت کشور را در دراز مدت به تباهی میکشاند با خیلی های دیگر ماموریت به حاشیه بردن انها ومطرح کردن مسایل فرعی دم دستی رادارید تا افکار عمومی را کاملا از اصلی منحرف سازید خوب شما که پبگر پرونده طوسی هستی بگو از پالرمو چه خبر ؟مامور دست چندمی بدان که روز پاسخگویی امثال شما هم خواهد رسید عنقریب روسیاهی به زغال میماند وزمستان میرود وحق واهلش ماندنی هستند
کاش جناب محمد صادقی در ردای نماینده مجلس ویک حقوق دان کمی هم به پرونده کرسنت واف ای تی اف و 2030 و برجام نافرجام و پاداش های میلیاردی وحقوق های نجومی وبدبیراه گفتن های رییس جمهور به منتقدان وةآفتاب تابان و معجزه قرن و ....تحقیق می کردند که صداقتشان در گفتار بر همگان ثابت شود البته وکیل الدوله بودن هم عالمی دارد.
Iran, Islamic Republic of
ایشون که هفته قبل تازه به پالرمو رای مثبت دادن!!!

طبق این قرارداد باید سپاه قدس و سپاه پاسداران و حزب الله و حماس و انصارالله یمن را کت بسته تحویل آمریکا و انگلیس و اسرائیل بدیم...

صادقی...داره.
Iran, Islamic Republic of
تو مشکلت چیه با این قضیه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
آخه شما ایرانی هستی
تو این کشور داری زندگی می کنی
Iran, Islamic Republic of
ماستمالی و تبرئه متجاوز توسط دارودسته... و اعمال حق شاکیان بدبخت
Iran, Islamic Republic of
24ساعته عکس این ادم تیتر اوله تو را خدا برش دارید
حالم بهم میخوره ازش
یه جوری چندش آوره
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هر کجا جنایت و یا خیانتی اتفاق می افتد سخنگویان مربوطه سریعا شروع به (ماله کشی ) می کنند . در دولت (نوبخت ) متاسفانه در هیچ کجای دنیا حتی در شاخ افریقا این طوری عمل نمی کنند !!!
Iran, Islamic Republic of
این آقا خجالت نمی کشد حداقل از زن وبچه اش. بابا خودکشی می کردی بهتر بود. حتی اگر کل ماجرا دروغ بود در حالی که خودت اقرار کرده بودی
امید
United States
ببخشین، به جای مثبت منفی دادم.
مجید آقا
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
از آنجائیکه اثبات اینگونه پرونده ها در دادگاه کار بسیار مشکلی است و حق و باطل آنرا به سختی می توان تشخیص داد و از سوی دیگر آقای صادقی نماینده محترم مردم تهران و آقای مصطفی تاجزاده خیلی مصرانه تاکید دارند که آقای سعید طوسی مجرم هستند و باید مجازات شوند کانه خود این آقایان مورد آزار و اذیت جنسی این آقا قرار گرفته اند و یقین دارند که چنین فعلی به وقوع پیوسته ، شاید هم اینگونه بوده!
احمد
Iran, Islamic Republic of
به نظرم نامبرده متنبه شد ه ودیگر جایی در جامعه قرانی و.. ندارد لیکن افراد نباید به ان دامن بزنند که خود میشود شیوع وتبلیغ منکر وریختن ابروی یک فرد ضمن اینکه براساس روایتی از پیامبراکرم (ص) اگر کسی فرد گناهکاری را به خاطر گناهش ملامت کند از دنیا نمیرود تاخود او نیز دچار همان گناه شود پس مراقب باشیم .شیطان درکمین همه نشسته است.
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
اینکه طوسی چه کرده و چه حکمی داده شده یک مسئله است. و توقع داریم حق و عدالت درین باره اجرا شود.


اما...


اینکه محمود صادقی با استفاده از عبارت "کودک آزار قرآنی" به قرآن توهین کرده و نوعی کینه و عداوت خود را نسبت به جامعه قرآنی و کلام الله مجید نشان داده است و برای عمل زشت "کودک آزاری" از صفت و واژه والای "قرآنی" استفاده نموده، مسئله مهم تری است. که نباید از کنار آن به سادگی گذشت.

خدایا پناه می برم به ذات پاکت
و پناه می برم کلام نورانیت که از هر بدی و زشتی منزه و پاک است.
Iran, Islamic Republic of
ما نه قاضی هستیم نه از جزییات پرونده اطلاع داریم پس بهتره اخرت خودتون رو برای دنیای دیگران خراب نکنید
Iran, Islamic Republic of
شما دیگه چه آدمی هستی که مسئله کودک آزاری یا به عبارت بهتر نوجوان آزاری برات بی اهمیته و کلمه قرآن کنار کلمه کودک آزار شده یه عمل زشت نابخشودنی که نباید ساده گذشت. بهتره به پناه بردن خودت ادامه بدی و همون یه رهگذر فقط باشی!!1
Iran, Islamic Republic of
نظرهرفردی محترمه،امامطلب بدردبخوری تونظرات ندیدم،بجزبی سوادی دردین وحقوق!چون اکثراً ازروی احساسات وتعصبات کورکورانه نظرداده اندکه متأسفانه هم دین وهم دنیای انسان روبه فنا می بره! (البته بلانسبت بعضیا!) باباشماروبه خدا بصیرت،بصیرت،بصیرت ویه کمم مطالعه!(قبل ازناسزاگفتن به امثال بنده یه کم تفکرکنید)
Iran, Islamic Republic of
جهان متاسفانه انقدر که برای محمود صادقی احترام قایل هستی برای بقیه اهترام قایل نیستی چون فحشای ما به اون رو پاک میکنی ولی فحش هایی که به نظر دهنده میدن رو میزاری
گمنام
سلام . اولا اینکه آقای صادقی و امثال ایشون میان اظهارنظر میکنن در این مورد قطعا سواستفاده و بهره سیاسی بیش نیست وگرنه چرا در موارد دیگه که مهمتر هم بوده اظهارنظر نکرده ؟؟ وقتی که ایشون از واژه کودک آزار قرآنی استفاده میکنه یعنی توهین و بی احترامی به رتبه قرآن و قاریان - اینا قصدشون تخریب جامعه قرآنیه و قطعا قاریان دیگری هم مورد اهانت قرار می گیرند - قرار نیست یکی خطا کرده بپای همه نوشته بشه اما اینا هدفشون همینه
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
از اطلاعات سپاه خواهش میکنم ، صدها پرونده فساد اخلاقی آقایون اصلاح طلب رو به نحوی منتشر کنند تا درس عبرتی شود برای همه اصلاح طلبان و ضد مذهبی ها.
تا دیگه به خاطر بازیهای کثیف سیاسی، اصرار بر بی آبرو کردن یک قاری قرآن نکنند.
اینکه شوخی رکیک کرده یا جوک گفته یا گفته منو مشت و مال بده که نشد مدرک، اگر تجاوز یا آزار جنسی درکار بود که تا حالا صد بار گواهی پزشکی قانونی پرونده رو بسته بود و آقای طوسی شلاقشم خورده بود حبسشم کشیده بود. خود اون بچه ها شاکی نیستن بلکه والدین عقده ای اون بچه ها به تحریک گروههای سیاسی اصلاح طلب ، اصرار دارن با روشهای بچه گانه جرم نکرده ای را اثبات کنند و به مقاصد سیاسی خودشون برسن.
Iran, Islamic Republic of
ان شالله سر بچه خودت بیاد یا کس و کارت.. ببینم راحت میای اینجور اظهار نظر کنی..
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس از اصلاح طلبان انتظار نداشته که پیغمبر باشند
عبدالله
United Arab Emirates
...
کاربر محترم .با تشکر نظریه شما بیشتر بنظر می آید تحت تاثیر فضای رسانه ای تنظیم و ارسال شده است و برای انتشار نیازمند مدرک مستندو مستدل می باشذد. ذسا نها ها نمی توانند به ادعاهای بدون مدرک ترتیب اثر دهند اگر شما مدرکی دال بر اثبات ادعای خود دارید ارسال کنید تا اقدام شود . بدیهی است استناد به مطالب دیگر رسانه ها و ادعاها سندیت ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
حداقلش این هست که اگر جرم ایشان ثابت نمی شود که در واقع الان بر همه روشن هست که مواردی بوده که خلاف شان یک قاری قران است ، ایشان عذرخواهی کرده و از کار قرائت قرآن کنار بروند. و ارگ اینکار را نکند نشانگر اوج بی تقوایی است.
Iran, Islamic Republic of
خدا بکند که (بچه های قاضی تبرئه کننده ) و تمام کسانی که از این ((جانی کثیف و لجن - طوسی)) حمایت کرده و می کنند گیر این ملعون ( سعیدطوسی ) و امثال ایشان بیفتند تا درد این خانواده هارو بفهمند . قوه قضاییه باید کلاهش رو بالاتر بذاره //////////////////.
کمیل
Iran, Islamic Republic of
سلام
به نظرم مساله طوسی به اون حد بزرگ نبود که ذهن عوام الله رو تو فضاهای مجازی و ماهواره ها پر کردن تا ازون بهره برداری سیاسی کنند.
اما اینو می دونم که بیشتر اونایی که برای متهم کردن طوسی رگ گردنشون باد کرده اصلا مشکلی با اعمال منافی عفت ندارند بلکه این جور مسائل و امورات خلاف شرع رو به شکل سازمان یافته دوست هم دارند مثلا برای یه سند مثل 2030 زیر پرچم هر نوع اجنبی سینه می زنند. الانم دردشون اون حقوق اون بچه ها نیست بلکه هدفشون زیر سوال بردن حکومت اسلامیه. اما انقدر فهم ندارند که بدونن عملکرد هر کس مربوط به خودش میشه نه دیگری
همونطور که عملکرد عقیل برادر علی ع به علی ربطی نداشت و هزاران نمونه ی دیگر.
متاسفانه عقل ما ملت رو با تعصبات و کینه های پوچ با رسانه های مغرض آلوده و بیمار کردند و خودمون هم نمی دونیم. حالا این آقای طوسی ممکنه گناهکار باشه یا نه که دادگاه اونو تشخیص میده.
سختگیری و تعصب خامی است
تا جنینی کار خون آشامی است
Iran, Islamic Republic of
17 نفر شاکی کشکه ?
عبدالله
United Arab Emirates
اره اونم چه دادگاهی از دادگاهش پیداست از دزدی و اختلاس دکل دزدی و تبرعه طوسی ...
Iran, Islamic Republic of
...
شهرام
Iran, Islamic Republic of
با این حکم من دیگه حرفی واسه گفتن ندارم...
تو را به ناموستون این پیام را حذف نکنید
شهرام
Iran, Islamic Republic of
نصف پیامم حذف شد...
آی هوار
اینجام سانسوربازیه
شهرام
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من به شخصه سیستم قضایی را بسیار بسیار درستکار می دانم زیرا مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) را فردی عادل و صالح و قاطع می بینم و معتقدم اگر این دستگاه ضعیف بود ، مقام معظم رهبری (دام طله العالی) ریاست محترم قوه قضایی را عزل می کرد که این اتفاق نیفتاده ...
Iran, Islamic Republic of
از نشانه های فروپاشی نظام توسط مکر خدا همین تبرئه طوسی هست توی این ده ساله اخیر عمر نظام اونقدر فساد از هر نوعش در مملکت این آقایان به اسم اسلام و انقلاب انجام دادن که کم کم اکثریت مردم بالخصوص جوانان رو از اسلام ودین زده کردن بلاخره طبق نص قرآن کسانی که در زمين به فساد مى‏كوشند جز اين نيست كه كشته شوند يا بر دار آويخته گردند يا دست و پايشان در خلاف جهت‏ يكديگر بريده شود يا از آن سرزمين تبعيد گردند اين رسوايى آنان در دنياست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت .اینها چون خ دشون فاسد هستن در نتیجه کاری نمی کنن ولی خدا جای حق نشسته تقاص پلیدی اینها رو میده هر چند که این کافران فاسد خوش نداشته باشن
میهن
Iran, Islamic Republic of
این اتفاق کاملا واضحه که حقیقت داره، اظهر من الشمس ومطمئن باشید کسانی که از این آدم هوسباز دفاع میکنند قطعا" با اصل قضیه مشکل ندارن، بهمین دلیل قصد دارند موضوع را لاپوشانی کنند..
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز درباره اشاعه ی اینگونه مسائل دقت کنیم گاهی اوقات بسیاری از گناهان پوشیده میماند و حکم اصلی را خدا اجرا مینماید بسیاری از مجازاتهای دینی میتواند موجب طهارت و پاکی از گناه شخص باشد و با فرض فرار از مجازات دنیایی، مجازات الهی از بین نرفته،،،اما درباره مسائل جنسی به ترجمه ی ابتدای سوره ی نور مراجعه فرمایید . اسلام نمیخواهد قبح گناه در جامعه ریخته شود مثلا برای زنا باید 4شاهد دیده باشند که ....بوده ، اصلا مگر امکان دارد 4فرد عادل به چنین صحنه ای نگاه کنند و اگر سه نفر ببینند نباید اظهار کنند با اینکه درست میگویند و واقعیت است اما اگر شهادت بدهند این سه نفر شرعا دروغگو اعلام شده و شلاق میخورند ،چرا... چون ریخته شدن قبح گناه و آبرو مهم تر است و مجازات زانی با خداست ، و اگر زانی انقدر بی شرم باشد که در مقابل 4نفر یا بیشتر مرتکب شده باشد مجازاتش محرز است، بنابر این بنده توصیه میکنم در این مسائل به خدای بزرگ پناه ببریم و راحت قضاوت نکنیم ، طبعا همه از این عمل بیزاریم و بازی سیاسی کردن با چنین مسائلی بیشرمی تمام است، حتی اگر شما به تنهایی شاهد گناه جنسی گناهکاری بوده اید و در این حد یقین بر فساد شخصی دارید باید برای خودتان در سینه نگه دارید و طبعا ،قلبا از او برائت دارید و قطع ارتباط مینمایید و... اما حق اشاعه ی اتهام را ندارید
افسون
Iran, Islamic Republic of
خطر امثال طوسی و کسانی که اون را تایید میکنند از اسرائیل برای اسلام بدتره.....
ضربه ای که ایشون به بدنه اعتقادات و مقدسات زده خیلی کاری هست و اثراتش بعدها مشخص میشه....
خدایا عاقبتمون را بخیر کن
Iran, Islamic Republic of
حقيقت غيرقالل إنكار وإيراد موثري كه بر راي صادره وارد است اين كه شكات از خانواده هاي مذهبي وديني هستند لذا هرگز باابروي خودشان بازي نميكنند وتا مربي انها مرتكب جرمي نشده باشه غيرممكن شكايت خلاف واقع بكنند ثانيا توبه نامه متهم دلالت بر إقرار وي به گناه مطروحه در برگ دست نوشته دارد وازانجا كه تونسته چندسال پرونده را به نفع خود طول دهد وبه هر دري زده تا از تعقيب ومجازات رهايي يابد چطور ممكن است از وي قبول كنيم توبه نامه حاكي از إقرار وي ناشئ از تهديد شكات بوده است بنابراين يادمان باشد مصلحت اسلام بسيار مهم تر از مصلحت يك شخص است چون. گناه هيچ كسي منتسب به اسلام نبوده ونخواهد بود
Iran, Islamic Republic of
جرم اين آقا ثابت شده اما با ضابطه هاى مختلف تبرئه شده قوه قضايئه اگر اين شخص فاسد را تبرئه كند نه تنها در حق خانواده هاى آسيب ديده ظلم كرده بلكه درحق تمام مردم مومن و خدا جوى اين مملكت ظلم كرده ...٠٠
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تهمت نزنید ابروی کسی را نریزید شایعه سازی نکنید دنیای دیگه ای هم وجود داره باید جواب پس بدید اینها کار دشمن هستش میخوان جامعه قرانی روخراب کنند این اقا یه شبه استاد قران نشده که بخواد با این کارها خودش رو خراب کنه
Iran, Islamic Republic of
....
رر
Iran, Islamic Republic of
...
رر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باید به حال دست اندرکاران جهان نیوز که تلویحا و تا حدودی شفاف به دفاع از سعید طوسی پرداخته اند تاسف خورد
مسئولین سایت جهان نیوز اگر در ادعای خود در حمایت از بیگناهی وی صداقت دارند و بحث جناحی در میان نیست حتما از طوسی به عنوان مربی بچه هایشان بهره بگیرند و این بهره گیری را هم رسانه ای کنند تا طوسی کاملا پاک شود
مانی
Iran, Islamic Republic of
شما اسنادی مبنی بر اثبات ادعایتان دارید
یعنی مجرم بودن طوسی ارائه بدهید.
Iran, Islamic Republic of
...