پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۶۶
تنها چند روز پس از توهین محمود صادقی به آیت الله مکارم شیرازی:

توهین جدید اصلاح طلبان به مراجع عظام تقلید

پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 573161
توهین اصلاح طلبان به مقدسات دینی و ساحت علمای عظام امر تازه ای نیست و چهره های این جریان سیاسی عموما هنگامی که قواعد شرعی و اخلاقی جامعه را مانع برخی هدف گذاری های سیاسی و اجتماعی خود می بینند، روند حرمت شکنی از مقدسات دینی را بیشتر نمایان می کنند.
توهین جدید اصلاح طلبان به مراجع عظام تقلید
گروه سیاسی جهان نيوز: هنوز چند روزی از توهین محمود صادقی از لیدرهای اصلاح طلب در مجلس به آیت الله مکارم شیرزای نمی گذارد که یکی دیگر از فعالین اصلاح طلب نیز به ساحت مرجعیت توهین کرد.

به گزارش جهان نيوز، توهین اصلاح طلبان به مقدسات دینی و ساحت علمای عظام امر تازه ای نیست و چهره های این جریان سیاسی عموما هنگامی که قواعد شرعی و اخلاقی جامعه را مانع برخی هدف گذاری های سیاسی و اجتماعی خود می بینند، روند حرمت شکنی از مقدسات دینی را بیشتر نمایان می کنند.

در همین حال بحث ورد زنان به ورزشگاهای ورزشی یکی از موضوعاتی است که اصلاح طلبان آن را بهانه ای جدید برای تعرض به برخی علما و مراجع عظام تقلید قرار داده اند.

در همین راستا فرزانه ترکان از فعالین سیاسی اصلاح طلب طی یادداشتی، مراجع تقلید را افرادی بی اطلاع دانسته که نیازمند تحلیل دقیق و درست هستند تا نگاه جامع پیدا کنند!

وی در روزنامه اصلاح طلب آرمان نوشته است: ":به ‌تازگی آقای علی مطهری به‌عنوان کسی که در پیگیری مسائل مربوط به حقوق شهروندی همواره پیشتاز بوده، اعلام کرده با همراهی فراکسیون بانوان می‌تواند با مراجع در خصوص دغدغه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مذاکره کند. مطهری و فراکسیون بانوان حتما باید در این مسیر ابتدا تحلیل درست و دقیق را در مورد نیازهای دختران جوان به مراجع انتقال دهند. دختران نیاز به فضاهایی برای تخلیه انرژی و ابراز دارند که حضور در میادین ورزشی و مجامع بزرگ چه به‌صورت تماشاچی و چه به‌عنوان ورزشکار کمک شایانی در مسیر آن خواهد بود. اگر دختر نوجوان و جوان به سمت فعالیت‌های ورزشی سوق داده نشود، انگیزه‌های هیجانی خود را در فضاهای نامناسب ضدفرهنگی بروز خواهد داد. یکی از راه‌های برون‌رفت از مشکلات فرهنگی جامعه در مورد دختران جوان ایجادکردن فضاهای این‌چنینی برای ابراز وجود و تخلیه انرژی آنان به‌صورت سالم است. فضاهای ورزشی موجب کمک به خودباوری جوانان خواهد شد. طبیعتا اگر از این مشکلات اجتماعی و آسیب‌های اخلاقی درگیرکننده دختران جوان آمار درستی به مراجع منتقل شود، دید جامع‌تری خواهند داشت."

این فعال اصلاح طلب علاوه بر اینکه مراجع تقلید را افراد بی اطلاعی و فاقد نگاه جامع دانسته بلکه در ادامه تاکید کرده است که مراجع معظم تقلید اطلاعات دقیقی از وضعیت نسل جوان به‌خصوص دختران دریافت نمی‌کنند!

این فعال اصلاح طلب در ادامه یادداشت توهین آمیزش می نویسد: "ایجاد نشاط برای دختران جوان به بهترین و سالم‌ترین شکل آن در محیط‌های ورزشی صورت می‌پذیرد. راه‌حل درست این است که در کنار تاکید بر لزوم حضور بانوان در محیط‌های ورزشی به‌عنوان یک حق برابر با مردان دلایل این مطالبه اعلام شود. در سال‌های اخیر کار کارشناسی در مورد دلایل چنین نیازی صورت نگرفته تا مراجع نیز از ضرورت‌های آن بیشتر مطلع شوند. متاسفانه مراجع معظم تقلید نیز اطلاعات دقیقی از وضعیت نسل جوان به‌خصوص دختران دریافت نمی‌کنند."

وی در پایان نیز تصریح می کند: "در یکی از تحقیقات چندسال پیش در آموزش و پرورش ثابت شد ورزش و فعالیت‌های این‌چنینی موجب بالاتر رفتن سن بلوغ جنسی دختران (که اکنون به 10سال رسیده) خواهد شد که نتیجه آن هماهنگ‌شدن بلوغ عقلی و جنسی و در نتیجه پیشگیری از تصمیمات خطرناک آنان خواهد شد. ارائه‌ این‌گونه تحلیل‌ها‌ و تحقیق‌ها به مراجع مطمئنا موجب خواهد شد نسبت به حضور دختران در میادین ورزشی نظراتی متفاوت داشته باشند."

لازم به ذکر است، چند روز قبل نیز محمود صادقی در واکنش به مخالفت آیت‌الله مکارم شیرازی برای حضور زنان در استادیوم در جملاتی سراسر دروغ و توهین در توییتر نوشت: «خوب است جناب ایشان درباره بدهی‌های کلان معوق جناب مدلل به بانک سرمایه هم توضیح بدهند».
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
Iran, Islamic Republic of
اگر دین ندارید ازادمرد باشید .مگر مراجع عظام تقلید معصوم هستند که به انها توهین شود . مگر درهشت سال حکومت عدالت خان اکثر دزد های بیت المال اصولگرا بودند باید بگوییم اصولگرایان دزد و غارتگر وقتی کسی از جناحی حرفی میزند نمیشود اورا به تعمیم داد .الان سایت شما سیاست شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب را انگلیس جنایتکار را دنبال میکند و بگوییم شما دشمن و چاسوس انها هستید .پس زیاد چرندیات نبافید و واقع بین باشید . صادقی گفت به نقلی و بعد هم تکذیب و عذر خواهی کرد.
حسینی کلشتری
Iran, Islamic Republic of
آخه باباجون چرا آسمون ریسمون میبافی ! تخلیه انرژی دخترا فقط توی استادیوم مردونه است ! آخه این تحلیلگرای اصلاح طلب کی حرف درست زدن ؟ همه اش تحلیلای آبکی و توجه به حاشیه ها برای اینکه جوونای بی اطلاع رو تهییج کنن .
Iran, Islamic Republic of
با این استدلال ترکان نباید هیچ پسری در جامعه وجود داشته باشه که دچار ناهنجاری اجتماعی شده باشد. در ضمن ورزشکار بودن دختران یه قضیه است که منافاتی با شرع ندارد و حضور در جمع پسران ورزشکار قضیه ای دیگر.نویسنده ای که نتونته این دو را از هم تفکیک کنه نباید قلم به دست گیره.
Netherlands
از بس زن مرد را جدا کردید امروز جامعه دچار چنین مشکلاتی شده . حالا هی ادامه بدید
Iran, Islamic Republic of
بابا تو یکی کوتاه بیا، من در هر حال حاضرم بیام تو خانواده شما.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
جدا بودن زنان و مردان دستور قرآن است اگر قبول داری .و قل للمومنین یغضوا من ابصارهم و یحفظوا فروجهم و قل للمومنات یغضضن من ابصارهن و یحفظوا فروجهن اگر نه بحث بی نتیجه است . در محیط استادیوم های ورزشی با این جو وفضای موجود خیلی از خانواده هاکه خیلی مذهبی هم نیستند دوست ندارند پسران جوان و نوجوانشان بروند داورها و بازیکنان گاهی اشکشان در می آید از بس فحش های ناموسی از طرف بعضی تماشاگرها می شنوند شما می خواهید دختران را هم به این محیط ها بکشانید شما نابغه ها تنها راه حل مشکلات جامعه را اختلاط زن و مرد در ورزشگاهها می دانید ؟ که چی که انرژی دختران تخلیه شود تا جاهای دیگر این انرژی را تخلیه نکنند واقعا ما این همه مغز متفکر را در ایران احتکار کرده ایم و دلمون نمییاد تعدادی از اونا رو به کشور های نیازمند صادر کنیم واقعا که!!!!
Romania
اگه اون آیه ای ک شما فرمودین در این جا مصداق داشته باشه پس باید خیابون ها رو هم مردونه زنونه کنیم
Iran, Islamic Republic of
چرند نگو جاى زن اصلاً تو كوچه خيابون نيست البته از نظر اسلام ولى وقتى نظر غرب رو بخواهيد پياده كنيد زنها همه جا بايد حضور داشته باشن بدون هيچ محدوديتى و اين ميشه اوضاع فعلى غرب كه داد همه زنهاى غربى در هر مقامى كه هستن از دست تجاوز و تعرض مردها بلند شده همين رو ميخواين؟؟؟!!! بسم الله از خواهر و مادرتون شروع كنيد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دخترا و زنان ورزشگاه که نروند حق فلان و فلان که نداشته باشند حق مدیریتهای کلان را که نداشته باشند حق ... را که نداشته باشند پس بفرمایید نصف جامعه را بفرستیم منزل . این شد حرف این چه استدلالهایی که شماها دارید. اگر راست می گویید بروید نگاه و نظر خودتان را در مورد خانمها اصلاح کنید. در تاریخ این کشور همواره زنان درکنار مردان در حل مشکلات جامعه و پیشرفت آنان بودند اما نمی دانیم که چرا حالا خانمها شیطان شدن و عامل ازراه بدر کردن مردان؟
Iran, Islamic Republic of
منظورت از حق فلان و فلان و سه نقطه دقیقا چیه اگه درب ورزشگاهها را به روی دختران باز کنیم مشکل مدیریت های کلان برای بانوان حل می شود؟ مگر الان خانم ها در دانشگاه ها به عنوان استاد تدریس نمی کنند در بیمارستانها به عنوان دکتر و پرستار کار نمی کنند مگر مشاور خانواده خانم کم در جامعه داریم درمجتمع های قضایی در آموزش و پرورش در بانک ها در ادارات مگر کم خانم ها فعالند مگر ورزش خانمها و قهرمانهای کشوری و بین المللی از خانمها نداریم واقعا منطورت از فلان و فلان و سه نقطه چیه شفاف صحبت کن چرا کلی گوییمی کنی و مبهم صحبت می کنی مگر رییس جمهور مشاور خانم ندارد مگر چند سال پیش وزیر بهداشت خانم نداشتیم
Iran, Islamic Republic of
این حرفها خیلی کهنه و نخ نما شده آقا داری حرفهای روشنفکرنماهای دوره رضاخان را تحویل ما میدی دقیقا بگو این جمله ات که میگی دختران حق فلان و فلان نداشته باشند و بعد سه نقطه منظورت چیه
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
شنا که اینقدر منورالفکر هستید میشه بفرمایید در دولتهای همفکر شما شامل آقایان موسوی، هاشمی، خاتمی و دوحانی چند وزیر زن داشتیم؟ شما فقط بلدید از زن استفاده ابزاری کنید. الان مشکل زنان و دختران ما نرفتن به ورزشگاه نیست، مشکل عدم ازدواج، بی کاری و خانه نشینی جوانان است. وولت محترم برای این مشکلات چه کاری انجام داد؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز، این هم استراتژی جدیدی از اصلاح طلبان هست که با طرح موضوعات فرعی و انحراف افکار عمومی، خیانتها و اشکالات خود را لاپوشانی کنند. چرا از نتیجه برجام چیزی نمی گویند؟ کجاست گلابی های برجام؟ کجاست رفع تحریمها، کجاست حل مشکل بیکاری، کجاست حل مشکل آب خوردن؟ و هزاران دروغی که کلیدسازان آن را مطرح کردند در حالی که کلید همه بدیها دروغ است
Netherlands
کدوم توهین اقا ؟ کدوم توهین ؟ واقعا کدوم توهین ؟ توهین از این بالاتر که وضع اقتصادی مردم الان اینجوری هست؟ دلار ۴۲۵۰ تومان ؟ پول ایرانی کجاست ؟
Iran, Islamic Republic of
اع راست میگی !!! اونا ک معصوم نیستن پس تو خوبی اصهال طلبان خوبن باور کن ... فقط من موندم برجامت کو ....
Iran, Islamic Republic of
خوب این کلمه اسهال طلب به دهنت نشسته عمو جان ! انگار با بعضی کلمات خیلی خیلی حال میکنی ؟!
Iran, Islamic Republic of
این مقاله نویس !از کجا تحقیق کرده که مراجع بزرگوار ما در مورد وضعیت جامعه خبر دارند یا ندارند؟نوشته نتیجه تحقیق است (کو مستندات ان ؟) یا پیشداوری ذهنی خودش ،برای حقنه کردن حضور بانوان در ورزشگاه؟یعنی زنان جامعه ما هیچ مشکل اساسی تری از رفتن به ورزشگاه مردان ندارند؟اگر رفتن به ورزشگاه رافع مشکلات است ،چرا مردان جامعه ما مشکل دارند؟گردو خاک برای لاپوشانی ناتوانی دولت، سالخورده وکهنسال ،شد هنر؟!
Iran, Islamic Republic of
ادب مرد به از دولت اوست.
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبا به خاطر خالی بودن کارنامتون هی دنبال ایجاد هیجانات کاذب و جو روانی در جامعه هستید تا مشکلات رو از ذهن مردم دور کنید.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
امام حسین ع به دلیل خشونت جدش در جنگ بدر، به شهادت رسید. این جمله را همپیاله های شما گفتند. پس لطفا از سخنان امام حسین ع استفاده نکنید زیرا که هیچ اعتقادی به آن امام ندارید. تمامی اصلاح طلبان در فتنه دخیل بودند و هیچکدام فتنه را نفی نکردند و از آن ابراز پشیمانی نکردندبلکه با فتنه گران به صورت زبانی یا فکری یا عملی همراهی کردند.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که انتقاد را توحین تلقی میکنند روشی است برای عدم پاسخگوئی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی متن بالا رو خوندی که چی نوشته ؟!
در یکی از تحقیقات چندسال پیش در آموزش و پرورش ثابت شد ورزش و فعالیت‌های این‌چنینی موجب بالاتر رفتن سن بلوغ جنسی دختران (که اکنون به 10سال رسیده) خواهد شد که نتیجه آن هماهنگ‌شدن بلوغ عقلی و جنسی و در نتیجه پیشگیری از تصمیمات خطرناک آنان خواهد شد.....

خوب این تحقیقات گفته ورزش ،اینکه بری در جایگاه تماشاچی وجیغ وداد کنی ،شد ورزش؟
در ضمن این تحقیقات
برای دختران در سن بلوغ است ،یعنی دختر بچه ها.حالا باید بچه ها را وارد ورزشگاه کنیم؟!
اینها اگه دغدغه ثمرات ورزش را داشتند ،برای افتتاح ورزشگاههای بیشتر برای نوجوانان وکودکان ودختران وزنان و...تلاش میکردند ، تو بهتر از من میفهمی بهانه چی رو میگیرند.
یونس
Iran, Islamic Republic of
اصلا توهین نکرده
بله همگی باید بدانیم عصر حجر گذشته این جلوگیریها و پا پیچ شدنها هم فقط عقب ماندگی جامعه ما رو به رخ جهان می کشه ما نمی دونیم چرا با شادی مشکل دارن چرا با جو بانشاط
مشکل دارن همش که عزا و نوحه و سنج که نمیشه ۱۲ ماه سال هی زدن تو سر که چی بشه ها؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگه خانوما برن ورزشگاه، ما جامعه عقب مانده ای نخواهیم بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه عقاب ماندگی یا عقب نماندگی در گرو رفتن یا نرفتن خانوما به ورزشگاهه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
شماها احیانا همون هایی نیستید که با طعنه در مورد عربستان حرف میزنید که مثلا زن ها حق رانندگی ندارند؟ ما دیگر خواهشا خواهشا راجع به عربستان و خشک فکری اونها صحبت نکنیم. حالا ببینید جهانیان با چه دیدی به کشور ما نگاه میکنند. جامعه ای که تمام فکر و ذکرش در مورد زنها شده. اینکه مبادا تار موشون بیرون باشه. چی بپوشند چی نپوشند. ساز و موسیقی نزنند. اواز نخونند. چرا پاچه شلوارشون یک میلیمتر بالا است. چرا فلان لباس را پوشیدند. دوچذرخه سواری و موتورسواری زن ممنوع. ورزشگاه امدنشون ممنوع. برای ورزش اونها هم که هر سری یک مشکلی سر راهشون میگذارند. بعد امثال شماها دیگه دارید به مفتی های عربستان تیکه می اندازید.
Iran, Islamic Republic of
اون ازادی که شما منظور نظرتونه ،الان تام وتمام در غرب اجرا میشه ونتیجه تخلیه انرژی دختران در ورزشگاهها ورها بودن هر نوع تخلیه دیگه ای در اونجا= اوباما رسما در زمان ریاست جمهوریش اعلام کرداز هر پنج دختر دانشجو در سال اول دانشگاه ،به سه نفرشون تجاوز میشه .بماند مصیبتهای دیگه شون که عفت عمومی اجازه بازگو کردنش رو نمیده.
Iran, Islamic Republic of
همین که تو به غلط میگی دوازده ماه عزاداری ،معلومه که اصلا ایرانی نیستی .کجای ایران اینطوریه داداش من؟!.
علی
Iran, Islamic Republic of
خوب همش در غم و عزا به سر میبریم. خدا وکیلی اینجور نیستیم؟؟ شما یک ماه سراغ داری که در اون عزا داری و شهادتی چیزی توش نباشه؟؟؟ ایشون هم وقتی میگوید دوازده ماه سال یک استعاره است. یک نوع کنایه است.خودت هم خوب میدونی منظورش چیه.
Iran, Islamic Republic of
قدیم ها یادت نیست 30 سال پیش حدودا که مداحان اراده کردند سالروز(یعنی یک روز سال ) شهادت حضرت زهرا را به سه تا ده روز طولانی کنند ( که حسابی درآمد زایی شود)که فعلا دوتاش موفق شدند وروایت های مختلف آوردند که پیدا کردن روز واقعی رحلت برای مورخان تاریخ اسلامی کاری هم ندارد(همانطور که سالروز تولد ایشان با سند مشخص شد) وسومی را دولت وحکومت زیر بارش نرفتند.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
در عید نوروز، ولادت امامان و پیامبر، شب یلدا، چهارشنبه سوری عزاداری می کنید؟ اسلام با کثافت کاری مخالف است نه با جشن و شادمانی. اتفاقا صله رحم یا همان دید و بازدید از اقوام در اسلام بسیار سفارش شده است و ثواب دارد
Iran, Islamic Republic of
به ضرب وزور امثال فرحزادی کارشناس سمت خدا شبکه 3..سالروز شهادت دو امام (امام محمد باقر وامام موسی کاظم از ماه مناسب محرم به ماه دیگر منتقل شد تقویم های یکی دوسال پیش را با امروزی مقایسه کنید)که اون ماه بدون غم وماتم نماند...
Iran, Islamic Republic of
جوان وقتى شاد ميشه كه مشكلاتش حل بشه مشكل شغل ازدواج مسكن نه با چهار تا جيغ و دست و هووووووورااااا
بذاريد خدمتتون بگم كه پشت اين سناريو چيه
اينا اصلاً به فكر شادكردن جوانها نيستن فقط و فقط به دنبال فرصت طلبى و فضايى هستن تا به اهداف پستشون برسن اين اهداف چيه؟ ارسال تصوير زنان ايران با پوششهاى زننده و ناهنجار به دنيا بخصوص كشورهاى اسلامى، سوءاستفاده از جوانان تهييج شده در غائله هاى كثيف سياسى و جناحى و حزبى مثل سال ٨٨، بهم زدن جو روانى جامعه با ايجاد حاشيه هاى مختلف بوسيله حضور زنان در ورزشگاهها و خب بهترين فضا براى رسيدن به اهدافشون كجاست؟ همين ورزشگاه است بخصوص فوتبال چرا؟ چون هم به طور زنده پخش ميشه هم فضاى مسابقه ورزشى به خودى خود مهيج است و به دليل اختلاط زنان و مردان اين هيجان به اوج ميرسه تا .... تا يه عده معلوم الحال عقده اى كه از اين نظام هم كينه به دل دارن مثل همونهايى كه روز عاشوراى ٨٨ اون فضاحت رو به بار آوردن به صورت برنامه ريزى شده و هماهنگ بيان ورزشگاه و عقده گشايى كنند
و إلا كى به فكر جوانهاى اين مملكته؟ شما گفتين و ما هم باور كرديم
خدا به مراجع ما طول عمر عنايت كنه كه با بصيرت جلوى اهداف احمقانه اين فسادطلبها ايستادن و بايد ايستادگى كنند ما دخترهاى جوان هم پشتشون هستيم
Iran, Islamic Republic of
باز که فتنه فتنه راه انداختی
Iran, Islamic Republic of
فتنه فتنه را فتنه گران راه می اندازند ما روشنگری می کنیم و اجازه نمی دیم ایران را به اندلس دیگری در قلب دنیای اسلام تبدیل کنند تاریخ اندلس را بخوانید و عبرت بگیرید اینترنت که در اختیار دارید سرچ کنید (علل سقوط اندلس)
Iran, Islamic Republic of
تو توي كانادا و انگليس هم كه بي حجاب ميگردي پشتيبان مراجعي؟
بريد بساطتون رو جمع كنيد همه ميدونن شما چيكاره ايد
Iran, Islamic Republic of
نتیجه جلوماندگی شماها رو داریم در جوامع غربی میبینیم که پدر به دختر و پسر به مادر تجاوز میکنه و حتی به حیوانات و اشیا هم رحم نمیکنن، لطفا نسخه متعفن غربی رو برای جامعه ما نپیچین، هرکس طالب زندگی غربیه بره همونجا، این عزا و نوحه و سنج که شما میگی، محمدتقی بهجت تحویل جامعه میده و اون چیزی که شماها دنبالشین بن سلمان و نتانیاهو و ترامپ میسازه.
Iran, Islamic Republic of
احسنت.عالی گفتی.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
با شادی مشکل نداریم، با فحش های رکیک مشکل داریم که تماشاگران بی تربیت بر زبان می آورند، با جو فاسد ورزشگاهها مشکل داریم
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را دوا نیست!!! وقتی که مراجع در انتخابات ها با سکوت و تصریح خود از غربزده ها حمایت می کنند باید این نتیجه شوم را تحویل بگیرند!!!
Iran, Islamic Republic of
دختران نیاز به فضاهایی برای تخلیه انرژی و ابراز دارند که حضور در میادین ورزشی و مجامع بزرگ چه به‌صورت تماشاچی و چه به‌عنوان ورزشکار کمک شایانی در مسیر آن خواهد بود. اگر دختر نوجوان و جوان به سمت فعالیت‌های ورزشی سوق داده نشود، انگیزه‌های هیجانی خود را در فضاهای نامناسب ضدفرهنگی بروز خواهد داد......... یعنی اخر استدلال !
ببینم مگر جوانان ونوجوانان پسر به محیطهای ورزشی نمیروند وتخلیه انرژی نمیکنند ؟ پس چرا در بین پسران ناهنجاری اخلاقی هست؟!
Iran, Islamic Republic of
الان که خانم ها خودشون ورزش و ورزشگاه دارند مگه اونجا تخلیه انرژی براشون ممکن نیست که میخوان وارد ورزشگاههای مردانه شوند؟!
Netherlands
نه دوست داریم بریم استادیوم بازی ببینیم چرا نباید بریم؟ مگر ما تو این کشور زندگی نمی کنیم؟ مگر ما مالیات نمیدیم؟ مگر ما کار نمی کنیم؟
Romania
مگه مسابقات بانوان چ جایگاهی داره ک مشتاق تماشاش باشیم ن از تلوزیون پخش میشه ن وجهه خاص بین المللی داره،اگه بخاطر دیدن اندام آقایون باشه از تلویزیون راحت تر ممکنه پس بخاطر این نیست
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
در تلویزیون فحشهای رکیک را پخش نمی کنند، دوست داری بری فحش بخوری؟ من که مرد هستم، چند بار رفتم ورزشگاه واقعا خجالت کشیدم
هاشمی از اصفهان
Iran, Islamic Republic of
اینهاکلا بازنانه و مردانه کردن همه اماکن مخالفند اینها می گن باید همه جا مختلط باشه دختر و پسر باید قاطی باشن تا انرژی هر دو شون خالی بشه اگه جدا باشن نه انرژی پسرا خالی میشه نه انرژی دخترا خب هر کس با مختصر عقلی می فهمه منظور اینا از تخلیه انرژی چیه والا این همه خانم در جاهای مختلف دارن در جامعه کار می کنن از استاد دانشگاه بگیر تا پزشک و معلم و مشاور خانواده و ورزش و حتی ورزش قهرمانی و ... لیکن اینها دستو اسلام و قرآن و پیامبر گرامی و ائمه اطهار را عقب ماندگی می دونن . پیشرفت و ترقی را در هوسرانی های بی حد و مرز و مشروبات الکلی و سگ بازی و به سر کول هم پریدن با پری رویان و ...میدانند مرحوم امام خمینی در زمان قبل از انقلاب می گفت ما با سینما مخالف نیستیم با فحشاء مخالفیم جمله ای است معروف که میگه اگه کسی خواب باشه میشه بیدارش کرد ولی کسی رو که خودش رو به خواب بزنه نمی شه به هیچ وجه بیدارش کرد اینها اگر غافل نباشند عده ای هوسران هستند یا سیاستباز که می خواهند دختران و پسران پاک ما رو به هوسبازی و بی عفتی مشغول کنند تا کسی دیگه در مورد سیاست و مشکلات مملکت و معیشت و اقتصاد و این جور چیزا فکر نکنه و از فقر و خط فقر و اینگونه مسائل صحبت نکنه همه در خماری و نشئگی ارتباط با جنس مخالف به سر برند انرژی شون تو این راهها تخلیه بشه تا دیگر انرژی مطالبه گری از مسئولین نداشته باشند انرژی اعتراض به حقوقهای نجومی و اختلاسهای هزاران میلیاردی و چوب حراج زدن به استقلال مملکت و ... نداشته باشن
Iran, Islamic Republic of
چه کسی با ورزش دختران و خانم ها مخالف است با اختلاط و فساد مخالفیم.
Canada
به نظر من توهینی نکرده
Iran, Islamic Republic of
اقایان مراجع محترم هنوز ازپس ربا خواری بانکها برنیامدند اختلاف طبقاتی درنظام اسلامی و بیکاری وحشتناک جوانان که عامل هرانحراف و لامذهبی است بماند بعضی از نشریات خصوصا اصلاح طلبان فقط قضیه استادیوم رفتن خانمها را بزرگ میکنند تا ضعف مسیولین در موارد دیگر کمرنگ شود
Iran, Islamic Republic of
ما هم زن هستیم! اما بزرگترین دغدغه مون حضور در ورزشگاه نیست اگر به دنبال جایی هم برای تخلیه انرژی! باشیم ترجیح میدیم بیشتر از ورزش بانوان حمایت بشه و در فوتبال،فوتسال،والیبال و سایر رشته های ورزشی شرایط مهیا بشه که خانم ها هم بتونند از امکاناتی که اقایون تو این زمینه ها برخوردارن برخوردار بشن و اونوقت میریم تو ورزشگاه زنانه انرژی مون رو هم تخلیه میکنیم!
آیا حمایت از ورزش بانوان مسئله مهم تری نیست؟!
هرچند تمام اینها حاشیه ای بیش نیست!
Iran, Islamic Republic of
یه کلیپ دیدم تو راهبندان راه شمال عده ایی زن ومرد برای رفع خستگی و تخلیه انرژی کنار جاده حرکات موزون تند انجام می دادند اگر بخواهند همه جا وهر وقت انرژژژژژژژژژژژژژژژی را تخلیه می کنند وآقای مطهری نگران نباشد.
Iran, Islamic Republic of
مسابقات زنان چند نفر تماشاچی دارد؟
ظاهرا ورزش کردن در حضور مردان بیگانه و تماشای ورزش مردان باعث تخلیه!! هیجان خانمها میشه
سعید
Iran, Islamic Republic of
انگیزه های هیجانی فقط با ورود به ورزشگاه برای خانمها ایجاد میشه؟!!
خدا شفات بده،انواع ورزش ها و تفریح ها هست برای تخلیه هیجان،نیازی نیس چنین استدلالهای چرتی رو بیان کنید خانم
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز کلا رفتی تو فاز چرت نویسی. کسی که بگه مراجع تقلید نیاز به اطلاع دقیق از وضعیت جامعه دارند به اونها توهین کرده. خدا را شکر که کاندیدای شما کلا ردصلاحیت شد تفکر عصر قرون وسطایی دارید
Iran, Islamic Republic of
کجای این حرفها توهین است. جوری حرف می زنید که انگار مراجع محترم تقلید از همه چیز اطلاع دارند که خودشان چنین ادعایی ندارند و همواره خود را نیازمند آموختن و دانستن می دانند.. اگر اینگونه هست پس مراجعه مراجع محترم به کتب و احادیث برای چیست؟ نوشتار این خانم و علی مطهری تماما درجهت گشایش موضوعی است که از لحاظ جامعه شناختی می تواند یکی از مشکلات جامعه را برطرف کند. اگر کسی بگوید که من می خواهم اطلاعات دقیقتر ی از اوضاع و بحرانهای اجتماعی به مراجع محترم بدهم این توهین محسوب می شود؟ چرا می خواهید با این حرفهایتان گروهها و احزاب را در برابر مراجع قرار دهید.؟ بسیاری از مراجع محترم بخاطر مشغله های دینی زیادی که بخاطر درس و کلاس و طلاب دارند شاید با معضلات و مشکلات و بحرانهای امروزی اجتماعی ایران اطلاع کافی نداشته باشند و اگر با آنها اطلاع رسانی دقیقتر ی شود حتما آنها هم استقبال می کنند و در جهت حل معضلات جامعه کمک حال کشور هم مثل گذشته خواهند بود.
هیچ مرجع محترم تقلیدی ادعای دانایی کامل ندارد و از اینکه هرروز چیز جدیدی بیاموزند استقبال می کنند و بنا به فرمایش پیامبر و بزرگان دین ز گهواره تا گور دانش بجوی. مگر امام بحث فقه پویا را مطرح نکردند. اصولا معنی اجتهاد چیست؟. فقه پویا یعنی چه؟ شرایط زمان و مکان در امر اجتهاد یعنی چه ؟
معنی آن این است که مراجع محترم در مورد مسائل روز راه حل و حکم دینی را می گویند. که شاید در روزگاران نظرات آنها بخاطر شرایط جامعه متفاوت خواهد شد. و برای بیان آن نیازمند اطلاعات کافی از جامعه هستند بنابراین اینکه گفته شود ما برای مراجع محترم برای آگاهی بخشی بیشتری مسایل را بیان می کنیم ایا این توهین است؟ نه تنها توهینی نیست بلکه ادعای شما در مورد مراجع درست نیست.
در ثانی با توجه به وجود مراجع متعدد در کشور که شاید در امور جامعه نظرات متفاوتی دارند بنابراین برای حکومت داری و حفظ جامعه اسلامی ضمن احترام به نظرات مراجع دولت و حکومت داری برای حفظ وحدت رویه نظر حاکم اسلامی که همان ولی فقیه جامع الشرایط است را اجرا می کند و سرلوحه کارهای اجرایی خود قرار می دهد.
بنابراین سعی در القا بی احترامی اصلاحطلبان و یا دیگران به مراجع محترم نکنید.
Iran, Islamic Republic of
تو هم جوری صحبت می کنی که انگار مراجع چشم و گوش بسته اند نه مردم را می بینند نه با مردم صحبت می کنند صبح تا شب یا کتاب می خوانند یا درس می دهند یا نماز و مفاتیح می خوانند یا حد اکثر اگر با مردم ارتباط دارند استخاره ای می کنند و می گویند خوب است انشاالله پسرم . تو اگر معنی لغوی مرجع را می دانستی اینطوری صحبت نمی کردی مرجع تقلید یعنی کسی که مردم به او رجوع می کنند و فتوا می پرسند و مشکلات دینی و اجتماعی خود را با او در میان می گذارند مراجع اینطور نیستند که هر چند ماهی یک نفر مثلا مثل آقای مطهری یا خانم ترکان بروند واقعیتهای جامعه را به او بگویند و او هم گوش کند و بگوید عجب !!!که اینطور پس وضع جامعه اینطوره پس در این چند ماه یا چند سال که من با جامعه ارتباط نداشتم اتفاق هایی افتاده .!!!نه عزیزم اینطور نیست در هر رشته ای تنها افراد تیزهوش به درجات بالا می رسند مثلا در کشور ما در هر سال چند پزشک فارغ التحصیل میشوند ولی تنها تعدادی انگشت شمار موفق به کشف مهمی در این رشته می شوند در مهندسی همینطور در رشته های دیگر همینطور در علوم دینی نیز از بین چند صد هزار طلبه ممکن است در یک دوره ده نفر بیست نفر مرجع تقلید شاخص شوند یعنی افراد باهوش تر و نخبه تر نه افراد ساده لوح .که هر کسی بتواند ذهن او را مدیریت کند مرجع تقلید باید هوش و ذکاوت فوق العاده ای داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
لطفاً دو تا موضوع رو از هم تفكيك كنين. يه موضوع اينه كه نظر اين خانوم درسته يا نه. موضوع دوم اينه كه آيا بيان اين نظر توهين به مراجع هست يا خير. لطفاً اين دو رو با هم قاطي نكنين. نظر اين خانوم صحيح نيست. (حداقلش اينه كه دقيق نيست) اما توهين هم نيست. چون داره ميگه افرادي كه در اين زمينه ها كار كارشناسي مي كنن "وظيفه دارن" به مراجع عظام به طور صحيح و دقيق اطلاع رساني كنن. اما اين كارشناسان در انجام وظيفه شان كوتاهي مي كنند. قطعاً چنانچه مراجع عظام "اطلاعات دقيق و صحيح دريافت كنند" اين اطلاعات رو در صدور فتاوا مدنظر قرار خواهند داد. (اين سخن هم صرفنظر از درستي يا نادرستي، توهين تلقي نميشه)
Iran, Islamic Republic of
. هزاران تحقیق در غربی که عاشق ان هستی حکایت از عکس این مطلب دارد. اگر حرف شما درست است و حرف غربی ها غلط این همه دختر غربی که از بچگی و بر اساس اصول ورزشی، ورزش میکنند چرا در همان ابتدا در دبستان بکارت خود را از دست می دهند؟ مگر نه طبق ادعای شما باید بلوغ جسمی تا بلوغ فکری عقب بیافتد؟
Iran, Islamic Republic of
مراجع اعظام تقلید حفظه ا... بیشتر عمر با برکت خود را صرف تحقیق و فیض بردن از احکام الهی و وظایفی که خداوند متعال از طریق مصحف مقدس (قران) و احادیث ناب از ائمه معصومین و روش رندگی امامان معصومه علیهم صلوات ا... بوده .احکام و احادیث «« که برای سعادت بشر در دنیا با عمر موقت و آخرت با عمر بی نهایت »» را و وظیفه عملکردن را از تمامی بندگان خواسته را بیان می کنند فارغ از اینکه کسانی خوششان بیاید و یا کسانی با وسوسه شیطان های جنی و انسی بدشان بیاید و گروهی به اسم اصلاح طلبان ،سلطنت طلبان . سکولارها و ... در عمل و گفتارشان مخالف وظایفی که خداوند فرموده عمل کردنند ونمونه بارز و ماندگار عملکرد اصلاح طلبان و... در مجلس ششم و فتنه سال 88 بود که نابودی اصل نظام جمهوری اسلامی را فریاد می زدنند و اهانت به عکس امام (ره)را انجام دادند و ناامینی و آشوب را در کشور به حدی رسانند که آمریکا و اسرائیل آز آنها بشدت حمایت کرده و اسرائیل آنان را سربازان و یاران خود نامیده . ولی مردم باید توجه داشته باشند به وصیت امام راحل (ره) که فرمودنند نگذارید این انقلاب که حاصل مجاهدتها و شهادت بهترین عزیزان این کشور بوده به دست نااهلان بیفتد . متاسفانه با بی توجهی بعضی ار مردم و انتخاب های نادرست می بینیم که چه کسانی را مسئول شده اند ! همه عزیزان فهیم و غیرتمند و با ایمان که معتقد به معاد و عامل به احکام الهی هستند را اشاره می کنم به سخنان بسیار مهم دکتر رحیم ازغدی در خصوص اجرای سند سراسر ابتذال 2030 توسط همین مسئولین ،آنجاییکه می گویند :اسنادی چون 2030 را به تعالیم قرآن و روایات ارجحیت دادند . در این سند منحط خانواده و جامعه ، ازدواج زیر 18 سال خطر دارد اما رابطه نامشروع در کودکی و نوجوانی حق است؟!!!! همراهی امضا کنندگان 2030 در کشور با رسانه های بیگانه بر سر تجاوز به کودکان در ایران جای تعجب دارد!!! تعهدات ایران در اسنادی چون 2030 کدامند؟/از رابطه نامشروع کودکان تا اجازه سقط جنین . با توجه به اینکه اسلام عزیز دستور قاطع داده که نباید سقط جنین به بهانه های مختلف و توجیهات واهی انجام شود و کسانیکه این اقدام غیر انسانی را انجام دهند مجازات سنگین پرداخت طلا در دنیا و مجازات آخرت را بهمراه دارد. درسند 2030 خواسته شده است که باید جلوی بارداری دختران تا سن 19 سالگی گرفته شود در این سند ازدواج دختر و پسر زیر سن 17 سال را ممنوع اعلام کرده است اما از آن طرف خواسته شده است که کودک در سنین ابتدایی باید با وسایل ضد بارداری آشنا بشود بنابراین اینها فقط مشکل شان ازدواج و شکل گیری تعهد و خانواده است. والا روابط جنسی را از کودکی آموزش داده و ترویج غیر اخلاقی را در جامعه اجرا می کنند و مسئولین بی غیرت ما هم زیر این سند کذایی امضا کرده وپی گیر آشکار و پنهان اجرا ی آن هستند .و...
عباس بغدادی
Iran, Islamic Republic of
اقای مطهری چرا دنبال این همه مشکلات جامع نیست به عنوان نماینده مثل پرداخت پول گندم کاران قاچاق کالا از مسیرهای قانونی بیکاری جوانان حقوقهای نجومی جاسوسهای دوتابعیتی مشکلات دامداران مشکلات کشاورزان خخخ فقط مشکلات جامعه ما حصر وکنسرت ورفتن زنان به ورزشگاه میباشد
زرش ثانی
Iran, Islamic Republic of
این كه ایه الله زاده وسردارزاده نباید دزدی كنه توهینه==؟=
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
تهمت بزند و جو را خراب کند و بعد عذرخواهی کند، این توهینه.
Iran, Islamic Republic of
صادقی بنظرم فرد پخته ای بنظر نمی آید مامردم باید در رای دادن به افراد با شناخت بیشتری تصمیم بگیریم
هادی
Iran, Islamic Republic of
ازاین اصلاح طلبان بعید نیست در زمان ظهور زیر بیرق سفیانی جلو امام زمان ع صف بکشند
علي
Iran, Islamic Republic of
واقعا عجب توهين سنگيني بود
واقعا اين إصلاح طلبان وطن فروش نميدانند كه علماء همه چي ميدونن
مهدی
کاری ندارد که،به مطهری بگید یک روز به همراه خانواده برود ورزشگاه بعد نتیجه را باتوجه به در نظر گرفتن وجدانش برای ما تعریف کنه، اقای به اصطلاح نماینده مردم ،برو به معضل بیکاری وگرفتاری خانمهای تحصیلکرده برس تماشای این بازیهای چرند برای خانمهایی که شخصیت برای خود قائل هستند نان وآب نمیشود.......این تذهبون؟