پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۴
چرا از رفتن او استقبال می شود؟

رضایت کامل برخی اعتدالیون برای رفتن ابتکار از دولت!

يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 533595
برخی اعتدالیون به خاطر ایجاد حواشی زیادی که عموما با خانم ابتکار به علت مواضع و فعالیت های سیاسی اش همراه است، از شهردار شدن وی استقبال کرده اند.
رضایت کامل برخی اعتدالیون برای رفتن ابتکار از دولت!
گروه سیاسی جهان نيوز: چندی قبل خبر شهردار شدن خانم ابتکار در تهران مطرح شد که البته با تکذیب وی نیز همراه بود.

معصومه ابتکار در حاشیه جلسه چندی قبل هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به شایعه احتمال حضورش در شهرداری‌ تهران اظهار کرد: این‌ها از شایعاتی است که من هم فقط در رسانه‌ها دیده‌ام.

وی در واکنش به این پرسش که آیا در دولت آینده حضور خواهد داشت یا خیر نیز گفت: این مسأله به تصمیمات آقای رییس جمهور باز می‌گردد و او تصمیم خود را اعلام خواهد کرد. از الان نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد ولی قطعاً برنامه‌های محیط زیست در دولت آینده ادامه پیدا می‌کند. تکیه بر مسائل محیط زیست، کیفیت هوا، احیای تالاب‌ها، توجه بیشتر به بهبود کیفیت آب و آلودگی شهرها جزو وعده‌های انتخاباتی رییس جمهور بوده است.

در همین حال نام ابتکار یکبار دیگر برای شهردای مشهد نیز در برخی رسانه ها منتشر شده که البته هنوز با واکنش رسمی از طرف بانوی جنجالی دولت یازدهم روبه رو نشده است.

این در حالیست که برخی اعتدالیون به خاطر ایجاد حواشی زیادی که عموما با خانم ابتکار به علت مواضع و فعالیت های سیاسی اش همراه است، از شهردار شدن وی استقبال کرده اند.

لازم به ذکر است، نارضایتی های گسترده مردمی در ناکارآمدی دولت در حل مشکلات زیست محیطی سبب شده که برخی دولتمردان ارشد برای تغییر ریاست سازمان محیط زیست  و جلب نظر افکار عمومی انگیزه بیشتری داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
Iran, Islamic Republic of
همه پست ها نصیب اوناست، هر کی به تیم تخریب کننده های رییسی نقش موثرتری داشته باشد، اونایی که گز ینه جنگ و صلح در در ذهن مردم در دوران انتخابات جا انداختن.
حامد
Iran, Islamic Republic of
آیا در کشور قحط الرجال داریم . البته منظور از قحط الرجال که گفتم کمبود مرد نیست. آیا کمبود مدیر داریم؟
چه شده که عده ای خاص از اول انقلاب همه ی مناصب را به خود اختصاص داده و از این جا به آن جا از آن جا به اینجا می روند؟
چه شده که روزی پدر ابتکار رئیس محیط زیست است مدتی بعد دختر او؟
شریف
Iran, Islamic Republic of
بی شک یک از نقاط تاریک کارنامه دولت یازده عملکرد همین خانم ابتکار در حوزه ی محیط زیست است ، ایشان بجای پرداختن به وظیفه ی اصلی خود ، حضوری مداوم در عرصه ی سیاست بازی افراطی داشت و عملکرد و رفتارش در دوران فتنه نیز شیطنت آمیز بود.شهرداری این خانم نیز برای هر شهری فاجعه خواهد بود .هم به لحاظ عدم کارآمدی فنی و هم به لحاظ حاشیه پرررنگ تر از متن کار.
علی
Iran, Islamic Republic of
مردان باصطلاح دولت بی تدبیر چکار کرده اند که حالا این خانم لبخند ژوکوند بکند