دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰
پدیده جدیدفوتبال جهان

آیا امباپه تیری هانری می شود؟ عکس+فیلم

يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب: 530662
فوق ستاره فوتبال فرانسه که بسیاری او را پدیده جدید فوتبال جهان می داننداین روزها مدنظر تیم های بزرگ اروپایی است آیا امباپه تیری هانری جدید فوتبال فرانسه می شود.
آیا امباپه تیری هانری می شود؟ عکس+فیلم

به گزارش جهان نيوز، امباپه یک پدیده است،آلکس چمبرلین در مورد پدیده جدید فوتبال جهان یعنی امباپه گفت ، بازیکن تیم آرسنال مانند آرسن ونگر خواهان پیوستن این بازیکن به تیم آرسنال است چمبرلین در مورد امپاپه گفت :   “هر کسی مایل به داشتن آن ها در تیمش است.

چمبرلین در مورد امپاپه گفت :
 
امباپه در چنین سنی آشکارا یک پدیده بوده است ، سخت است که به دقت بازی او را تماشا نکنید. او گل های بسیار زیادی به ثمر میرساند و هر هفته جلوی چشمان شماست”.
چمبرلین درمورد لاکازت دیگر بازیکن لیگ فرانسه که مد نظر آرسنال است :
“نسبت به لاکازت هم همان حس مشابه را دارم. من او را چند سالی است که خوب دنبال میکنم و او دائماً در حال گلزنی است.”
 
چمبرلین : امپاپه یک پدیده است

جنگ 100 میلیونی غول ها برای جذب امپاپه
 
در گزارشی نبرد چهار غول فوتبال اروپا را برای جذب ام‌باپه، مهاجم 18 ساله‌ی موناکو، توصیف کرده و مورینیو را مُصرترین مشتری این بازیکن عنوان کرد.
این سایت مدعی شده که چهار تیم رئال مادرید، بارسلونا، منچستر یونایتد و منچستر سیتی خواستار به خدمت‌گیری این بازیکن شده‌اند. با این حال، آرسنال هم به او نزدیک شده است. آرسن ونگر در این باره به  SFR Sport گفته بود: ام‌باپه یکی از هدف‌های ما است. چرا دروغ بگوییم و تظاهر کنیم؟ با این حال، شاید توان خریدن وی را نداشته باشیم.
باشگاه موناکو برای فروش ام‌باپه مبلغ 110 میلیون یورو را تعیین کرده است. با این حال، آنها او را به 100 میلیون یورو هم خواهند فروخت.
منچستر یونایتد بزرگترین دنبال‌کننده‌ی این بازیکن است. آنها 5 گزینه برای خط حمله‌ی خود دارند: آنتون گریزمان، ام‌باپه، هری کین، روملو لوکاکو و آندرا بلوتی.
رقم آزادی بلوتی و ام‌باپه 100 میلیون یورو است. بلوتی در سری آ این فصل 25 گل به ثمر رسانده است و در صدر جدول گلزنان قرار دارد. ام‌باپه نیز در 25 بازی این فصل 21 گل زده است و با موناکو در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان قرار دارد.
پاسکال بویسیه، مدیر برنامه‌های این بازیکن، در گفتگو با  L’Equipe تلاش این چهار تیم برای جذب ام‌باپه را تایید کرده است.
 
جنگ 100 میلیونی غول ها برای جذب امپاپه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *