پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۸

روحانی، هر روز منفی‌تر از دیروز/ آخرین نظرسنجی درباره رئیس جمهور چه می گوید؟

پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 512474
بلومبرگ با اشاره به نظرسنجی‌های اخیر IranPoll نوشت : «محبوبیت روحانی برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری کافی نیست.
روحانی، هر روز منفی‌تر از دیروز/ آخرین نظرسنجی درباره رئیس جمهور چه می گوید؟
گروه سیاسی جهان نيوز: رضا سراج در کانال تلگرامی خود از ادامه افزایش آرای منفی حسن روحانی خبر داده است.

به گزارش جهان نيوز، سراج نوشته است: «در جدیدترین نظرسنجی که به تاریخ 96/1/28 انجام شده؛ آرای منفی روحانی از 41% هم بیشتر شده است. با این شرایط آیا شاهد شکل‌گیری کمپین #نه_به_روحانی در انتخابات خواهیم بود؟! در این ارتباط بلومبرگ با اشاره به نظرسنجی‌های اخیر IranPoll نوشت : «محبوبیت روحانی برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری کافی نیست.»

این در حالیست که صندوق بین‌المللی پول در جدیدترین آمار رتبه‌بندی کشورها در موضوع بیکاری، ایران را در رتبه شانزدهمین کشور جهان با بیکاری بالا معرفی کرده است.

شایان ذکر است رتبه ایران طی چهار سال دولت روحانی با 13 پله وخیم‌تر شدن، از رتبه 29 به رتبه 16جهان رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حجت
Iran, Islamic Republic of
اگر روحانی دورباره رئیس جمهور شود به رتبه صفر سقوط می کنیم و از بدبخترین کشورهای جهان خو اهیم شد از کشورهای گرسنه جهان از کشورهایی که در بیکار ی رکورد می زند در اقتصاد به نازلترین رتبه دست می یابد و ...
Iran, Islamic Republic of
هنوز مناظرات و برخوردهای سخیف شیخ حسن روحانی بر اساس قاعده از کوزه همان برون تراود که در اوست باقی مونده.
بنابراین معلوم نیست قبل از انتخابات این عدد 41 آیا از 55 درصد عبور نمی کنه؟
و آیا از 45 درصد باقی مانده چه کسری به او رأی خواهند داد؟
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم این نه در 29 اردیبهشت تحقق یابد تصور تحمل 4 سال دیگر چهره مسئولان پیر و خسته دولتمردان مولتی چند صد میلیاردر که به اسم مردم هر کاری که دلشان می خواهد می کنند و ولیکن نگاهشان به مردم از بالا به پائین و ابزاری است و فکر می کنند که همه چیز با پول قابل خریداری است حتی جان و شرف انسانها برایم آزاردهنده است.
Iran, Islamic Republic of
هر حرفی که 4 سال پیش برای رای آوری و به دست آوردن رای مردم و برای انحراف افکار عمومی و جمع آوری رای های خاکستری زدند الان پس گرفته اند کی گفت کی گفت من نبودم ...
ماست مالیزاسیون و فریبکاری یعنی همین که بعد از 4 سال ( ونه همان سال 92) بیانیه بدهند که مردم منظور ما از آن حرف و وعده و وعیدها این بود و این و آن نبود و آن.
آن چیزی که شما مردم از عامه و کارگر و کارمند گرفته تا نخبه و تحصیلکرده و دانشگاهی شنیدید و متوجه شدید اشتباه برداشت شما بوده شما خوب نفهمیدید و حالی نشدید. اصلا همچین حرفی زده نشده ایراد از خود شما بوده نه ما.
مریم
Iran, Islamic Republic of
کاش مردم متوجه بشوند که این آدم بدرد ریاست جمهوری نمیخورد
اگر این بار رای بیاورد چیزی از ایران نمیماند
دیگر واقعا سخت شده است بفهمی کسانی را که از روحانی حمایت می کنند. آخر کسی که نه دینتان را درست می کند و نه دنیایتان را چه جای دفاعی دارد؟
Iran, Islamic Republic of
کمپین نه به روحانی کلید خورده با حضور حجت الاسلام رئیسی
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی