جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۰

یک فعال سیاسی اصلاح طلب یادآوری کرد/ هاشمی سه ماه قبل در خانه خودش به روحانی چه گفت؟

چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 511024
به هر روي آقای روحاني محدوديت‌هاي قابل ملاحظه‌اي دارد، اما با اين همه رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام به ايشان به صراحت اعلام كردند كه بايد در گشايش اقتصادي كار جدي صورت گيرد
یک فعال سیاسی اصلاح طلب  یادآوری کرد/ هاشمی سه ماه قبل در خانه خودش به روحانی چه گفت؟
یک فعال سیاسی اصلاح طلب در روزنامه آرمان یک توصیه و دغدغه هاشمی به روحانی را قبل از رحلتش یادآوری کرد.
به گزارش جهان نيوز، علی نجفی توانا از فعالین سیاسی اصلاح طلب طی یادداشتی نوشت: «آيت‌ا... هاشمي تكيه گاه بسيار ارزشمندي براي روحاني تلقي مي‌شد كه هر اندازه درباره اهميت اين تكيه‌گاه براي روحاني سخن گفته شود، بازهم كم است. حمايت‌ها تا قبل از رحلت آيت‌ا... هاشمي ادامه داشت، اما سه ماه قبل از رحلت آيت‌ا... هاشمي، ايشان در منزل خود به آقای روحاني به صراحت اعلام كردند:« بايد در حوزه اقتصاد كارهايي را انجام دهيد، زيرا فشار بر روي مردم بسيار زياد است» به هر روي آقای روحاني محدوديت‌هاي قابل ملاحظه‌اي دارد، اما با اين همه رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام به ايشان به صراحت اعلام كردند كه بايد در گشايش اقتصادي كار جدي صورت گيرد.»

وی می افزاید: «به هر روي با درنظر گرفتن واقعيت‌هاي موجود پيروزي آقای روحاني در صورتي امكانپذير است كه رئيس‌جمهور در دوره بعد بتواند نخبگان و ژنرال‌هاي قدرتمندي را به كار بگيرد تا مردم ايران تحقق مطالبات خود به ويژه اقتصاد را به وضوح مشاهده كنند.»

نجفی در پایان تصریح می کند: «آيت‌ا...‌هاشمي اين سرمايه عظيم مردمي و محبوبيتي را كه نتيجه اخلاص، درستي و صداقت وي بود براي روحاني به ارث گذاشت. بنابراين آقای روحاني بايد به درستي بينديشد كه از اين پتانسيل ارزشمند به‌طور مطلوب بهره ببرد؟ رئيس‌جمهور فراموش نكند كمتر كسي وجود دارد كه در روز‌گاري كه آيت‌ا... با آن همه هجمه و تهمت روبه‌رو بود بازهم از او حمايت كرد. ياد آيت‌ا... هاشمي گرامي باد؛ اميد مي‌رود كه دولت روحاني قدر اين فداكاري و از خودگذشتگي آيت‌ا...‌هاشمي را بداند.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فردین
Iran, Islamic Republic of
شتردرخواب بیندپنبه دانه
من
Iran, Islamic Republic of
انشائ الله مکر جبهه نفاق وفتنه برای ورود برخی افراد وایجاد دوقطبی به خودشان برمی گردد به یاری امام زمان جزب الله پیروز است
United Arab Emirates
روحت شاد هاشمی
Iran, Islamic Republic of
هاشمی با ان همه سابقه چرا از کسی حمایت کرد که به مردم وعده های 100روزه میداد؟
Iran, Islamic Republic of
پس بره از کسی حمایت کنه که با هاله نور مدیریت جهان بکنه؟
Iran, Islamic Republic of
غفرالله لنا و غفر له
سرور
Iran, Islamic Republic of
خدا همه ما را ببخشاید.
Iran, Islamic Republic of
اگرحمایت آقای هاشمی نبود رای روحانی شایددرحد نفرات آخربود ؛ولی اونوقت هم که هاشمی بودطبق سیاستهای اقتصادی اوعمل نکرد حالا که نیست ، وامصیبتا !!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا از کسی که اشرافی گری و رانت و قدرت طلبی در مملکت رو ترویج داد و خودش هم توی کاخ فرح مرده است را مرتب نام می بری ؟؟؟؟؟؟
دورود بر هاشمی مظلوم. روحت شاد که نظام از هر چیزی برایت مهمتر بود.