کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبر ویژه// تازه ترین نظرسنجی‌ها درباره حسن روحانی

ادامه شتاب آرای منفی روحانی + دو تغییر مهم در سبد رای دولت تدبیر و امید

3 فروردين 1396 ساعت 10:04

یک مرکز معتبر نظرسنجی در تحلیل آخرین نظرسنجی خود آورده است که احتمال تک دوره‌ای شدن دولت آقای روحانی بیش از هر دولت دیگری پس از انقلاب وجود دارد.


گروه سیاسی جهان نیوز: تمامی نظر سنجی ها نشان می دهد که شرایط انتخابات ریاست جمهوری برای رئیس دولت تدبیر و امید روز به روز سخت تر می شود.

به گزارش جهان نیوز، نکته جالب توجه در اینباره این است که آرای منفی شکل گرفته درباره حسن روحانی با هیچ رئیس جمهور مستقری در دور دوم ریاست جمهوری ادوار گذشته قابل مقایسه نیست و از این باب وی یک پدیده انتخاباتی محسوب می شود.

اما در حالیکه تمامی نظرسنجی ها تاکنون از رشد منفی آرای روحانی خبر می دهد اما آنچه باعث حیرت اعتدالیون شده این است که از ماه ها قبل شیب شتاب رشد آرای منفی رئیس دولت تدبیر و امید به سمت بالاست  و حتی در هفته های اخیر با وجود نزدیک شدن به ایام آخر سال و شروع تعطیلات نوروزی این شتاب متوقف نشده است.

در همین حال، یک مرکز معتبر نظرسنجی در تحلیل آخرین نظرسنجی خود آورده است که احتمال تک دوره‌ای شدن دولت آقای روحانی بیش از هر دولت دیگری پس از انقلاب وجود دارد.

در همین نظرسنجی 52.8 درصد کسانی که قبلا با آقای روحانی رأی داده بودند، گفتند که ما این دوره به آقای روحانی رأی نخواهیم داد.

بدین ترتیب در سبد آرای روحانی دو اتفاق مهم افتاده است:

الف: درصد بالایی از کسانی که قبلا به وی رای داده اند دیگر حاضر نیستند به او رای بدهند! که این موضوع بسیار بی سابقه است.

ب: شتاب آرای منفی روحانی چنان بالاست که اگر تیم عملیات روانی دولت تدبیر و امید نتواند با برنامه های کاذب تبلیغاتی آن را مهار کند پیش بینی می شود که آرای منفی روحانی تا هشت درصد دیگر نیز رشد پیدا کرده و از 37 درصد به 45 درصد برسد. این اتفاق سبب شکست قطعی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آتی خواهد شد.

 


کد مطلب: 508543

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/508543/ادامه-شتاب-آرای-منفی-روحانی-دو-تغییر-مهم-سبد-رای-دولت-تدبیر-امید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com