کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبر ویژه// موانع جدید برای پروژه انتخاباتی "آشتی ملی" خاتمی

انتقاد شدید سران فتنه از یکدیگر!

14 اسفند 1395 ساعت 8:49

در حالی که برخی اصلاح طلبان از عدم تمایل همکاری روحانی با خاتمی در طرح آشتی ملی به شدت گلایه مند هستند، مخالفت خوانی ها از درون جبهه اصلاحات با این طرح سیاسی و انتخاباتی نیز، آینده پروژه آشتی ملی را مهبم کرده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: طرحی سیاسی و انتخاباتی "آشتی ملی" خاتمی، همچنان با واکنش‌های متعددی در جریان اصلاحات و حتی اعتدالیون روبه رو است.

به گزارش جهان نیوز، خاتمی که در هفته‌های گذشته تلاش کرده بود یک حرکت دسته جمعی در اصلاحات را برای ابراز ندامت از حوادث فتنه 88 کلید بزند و پس از آن اجرایی کردن طرح آشتی ملی را آغاز کند از همان ابتدا با مخالفت‌ها و انتقاداتی از طرف چهره‌های تندرو تر جریان اصلاحات روبه رو شد.

البته اصرار خاتمی برای نوشتن نامه ابراز ندامت و همچنین طرح آشتی ملی طرفداران جدی نیز در جبهه اصلاحات پیدا کرده ولی رئیس دولت اصلاحات برای اجرایی کردن نقشه‌های انتخاباتی اش با توجه به فرصت کم پیش رو با مشکلات متعددی روبه رو است.

در حالی که برخی اصلاح طلبان از عدم تمایل همكاري روحاني با خاتمی در طرح آشتی ملی به شدت گلایه مند هستند، مخالفت خوانی ها از درون جبهه اصلاحات با این طرح سیاسی و انتخاباتی نیز، آینده پروژه آشتی ملی را مهبم کرده است.

در همین حال موسوی و کروبی نیز که به علت اقدامات گسترده علیه کشور در حوادث فتنه 88 علاوه بر خود سبب خروج بخش زیادی از اصلاح طلبان از نظام شده اند با اقدامات اخیر خاتمی مخالفت کرده و از طریق فرزندانشان به خاتمی انتقادات شدیدی را منتقل کرده اند.

سران فتنه معتقدند خاتمی به دنبال گشایش سیاسی برای خود هست و عملا آنها قربانی طرح آشتی ملی خاتمی شده اند.

حتی کروبی که پیش از این چند بار اخباری از تصمیم وی جهت ابراز توبه و ندامت از فتنه 88 رسانه ای شده بود نیز خاتمی را متهم به معامله با نظام به نفع خودش کرده است!
 


کد مطلب: 505788

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/505788/انتقاد-شدید-سران-فتنه-یکدیگر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com