شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۵
۳
یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی بارسلونا با درخشش سوارز/ برتری نزدیک بایرن

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب: 483123
در دیدار‌های رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا و بایرن‌مونیخ با غلبه بر میهمانان خود یک روی سکه را با برد پشت سرگذاشتند. در این بین آبی اناری ها از سد تیم سرسخت اتلتیکو مادرید عبور کردند و در دیگر دیدار همزمان تیم بایرن مونیخ میزبان بنفیکای بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.
پیروزی بارسلونا با درخشش سوارز/ برتری نزدیک بایرن
به گزارش جهان ، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا از ساعت ۲۳:۱۵  سه شنبه با برگزاری دو دیدار همزمان آغاز شد که طی آن تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ به ترتیب مقابل اتلتیکو مادرید و بنفیکا به سختی عبور کردند.

بارسا که با غلبه بر یوونتوس راهی یک چهارم نهایی شده بود پیش از این بازی در لالیگا با شکست مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکو به مصاف اتلتیکومادرید رفت.

 بارسا و اتلتیکو مادرید که مدعی اصلی قهرمانی در لالیگا به حساب می آیند با شناخت کاملی از شیوه بازی یکدیگر بازی را آغاز کردند و در نیمه اول بارسا که بهتر بازی می‌کرد روی یک غافلگیری گل اول را دریافت کرد تا نیمه اول با برتری شاگردان سیمئونه خاتمه یابد.

در نیمه دوم بارسا حملات دامنه‌داری را روی دروازه اوبلاک طرح ریزی کرد و در نهایت توسط سوارز 2 بار به گل رسید و در نهایت یک روی سکه را با برد پشت سر گذاشت.

در دقیقه 35 فرناندو تورس با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا اتلتیکو بازی را 10 نفره دنبال کند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان انریکه خاتمه یافت.

سوارز با 2 گلی که به ثمر رساند دوباره شادی را بعد از باخت مقابل رئال به نیوکمپ هدیه کرد.

برای میزبان سوارز 2 گل در دقایق 63 و 74 و برای اتلتیکو تورس در دقیقه 25 گلزنی کرد.

 
در دیگر دیدار همزمان بایرن مونیخ که در یک بازی سخت از سد یوونتوس گذشته و راهی مرحله یک چهارم شده بود میزبان بنفیکای بود که به دنبال سنت شکنی و صعود به نیمه نهایی بود.

شاگردان پپ در شروع بازی و در دقیقه 2 توسط آرتورو ویدال به گل رسیدند و تا انتهای نیمه اول برای رسیدن به گل دوم تلاش کردند که اما در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود باواریایی‌ها خاتمه یافت.

در نیمه دوم این بازی شاگردان گواردیولا کاملا برتر از حریف پرتغالی خود ظاهر شدند اما هر چه زدند به در بسته خورد تا نتواند فاصله را افزایش دهند و در نهایت با همان تک گل بازی را به پایان بردند. تیم گواردیولا از اینکه در زمین خود گلی دریافت نکرد باید خوشحال باشد اما برد یک بر صفر هم چندان مطمئن به نظر نمی رسد.

این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود بایرن مونیخ خاتمه یافت.

برای بایرن ویدال در دقیقه 2 گلزنی کرد.
 

 دیدار های برگشت سه‌شنبه هفته بعد برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اولا بارسا مرحله قبل ارسنالو حذف کرد نه یوونتوس بعدشم بازی برگشت چهارشنبس نه سه شنبه . ..
خود بارساییها بخاطر برد ضعبف بر ایلتیکو 10 نفره راضی نیستن شما ذوق کردین!؟
سلطان!
Iran, Islamic Republic of
عشق است بارسای کبیر