کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

متاسفانه قهرمان زنده را عشق است !؟

احدی مظلومانه رفت ، احدی ها را دریابید

28 دی 1394 ساعت 15:57

متاسفانه عادت کردیم به مرده پرستی ، انگار منتظریم تا یکی مریض شود و گوشه بیمارستان بیفتدتا یادش کنیم. این همه رضا در این مدت از همه کمک خواست اما کسی صدایش را نشنید و حالا که گوشه بیمارستان افتاده ، تازه همه یادشان افتاده که او هم یک بازیکن فوتبال بوده و برای استقلال وتیم ملی بازی کرده است!


سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا: بار دگر بار جامعه ورزشی کشور بویژه فوتبالی ها به سوگ نشستند و این بار قرعه کوچ نابهنگام بنام مو طلایی دهه 60 و 70 استقلال یعنی رضا احدی ثبت شد.
 
رضا احدی آنقدر محجوب بود که در فوتبال هیچگاه به حق خود نرسید . متاسفانه  این مرحوم بزرگوار مورد کم لطفی مسئولان قرار گرفت . اگر آقایانی که برای بازیگنان معمولی میلیاردی هزینه می کنند کمی هم به این پیشکسوت بزرگوار توجه می کردند به این زودی ها دفتر عمرش بسته نمی شد .
 
مرحوم احدی خیلی سریع تر از منصورخان وضعیتش دشوار شد و هوشیاری اش را روی تخت بیمارستان از دست داد و به مراقبت های ویژه رفت .  پس از این اتفاقات ، همسر احدی که حال و روز  خوبی نداشت از این همه بی وفایی به شوهرش گلایه کرد. او با بغض و اشک  گفت:«مدیران فوتبال را نمی بخشم. چرا که در این مدت حتی سراغی از رضای من نگرفتند!
 
متاسفانه عادت کردیم به مرده پرستی ، تا یکی مریض شد و گوشه بیمارستان می افتدبه یادش می افتیم. این همه رضا در این مدت از همه کمک خواست اما کسی صدایش را نشنید و حالا که گوشه بیمارستان افتاده ، تازه همه یادشان افتاده که او هم یک بازیکن فوتبال بوده و برای استقلال  وتیم ملی بازی کرده است!
 
این پیشکسوت مرحوم پیش از بیماری  اعتقاد داشت اگر منصور پورحیدری ، دیگر پیشکسوت تیم اجازه می داد که دستیار ناصر حجازی شود، استقلالی ها برای 6 ماهی که به دلیل نیازمالی به  پرسپولیس رفته بود ، بعد از این همه سال او را شماتت نمی کردند و سرنوشت دیگری برایش رقم می خورد... عجیب این است که احدی درست در همان بیمارستانی بستری شد که این اواخر منصورخان  پورحیدری برای درمان آنجا بود!.

 https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000468/nf00468460-1.jpg
احدی شخصیت خاص خودش را داشت و به خاطر همین شخصیتی که داشت با سن کمش در حضور بازیکنانی مانند مختاری‌فر، چنگیز، نامجومطلق و عابدزاده بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازویش می‌بست.
 
بارزترین خصوصیت او مظلومیتش بود. روح و روان احدی به فوتبال امروز نمی‌خورد و با مظلومیت از این دنیا رفت.
 
در زمانی که احدی بیکار بود استقلالی‌ها قدر او ندانستند. او مربی تیمی بود که خسرو حیدری، پیروز قربانی، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و ... حضور داشتند و این بازیکنان شاگرد احدی در تیم جوانان بودند. قرار بود علی فتح‌الله‌زاده تیم‌های پایه را به احدی بدهد، اما این کار را نکرد...
 متأسفانه ما مرده‌پرست هستیم و باید منتظر باشیم آقایان با دوربین‌های‌شان بیایند تا خودشان را نشان دهند.
 
در ضمن روز گذشته مطلع شدیم فرامرز صباحی دروازه بان بااخلاق دهه 50 و 60 تیم بانک ملی که در کرج زندگی می کند متاسفانه درگیر بیماری سختی است .  امیدواریم مسئولان عزیز توجهی به این پیشکسوت محجوب داشته باشند .
 https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000468/nf00468460-2.jpg
به هر روی باید به پیشکسوتان ورزش که سرمایه های واقعی عرصه ورزش می باشند توجه بیشتری شود و از تجربیات آنها برای پیشبرد ورزش استفاده کرد ، حتما در کنار صباحی عزیز پیشکسوتان زیادی با مشکلات سرسام آور دست و پنجه نرم می کنند و سخت نیاز به توجه دارند . پیشکسوتانی که تنها با عشق به ورزش می پرداختند . در آن زمان مانند امروز پول نبود و به جهت فضای ورزش خیلی سالم تر از امروز بود . خدا رحمت کند رضا احدی نازنین را .
 
 
 


کد مطلب: 468460

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/468460/احدی-مظلومانه-رفت-دریابید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com