سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۵
۱۸
دروازه بانی که دیگر محبوب نیست

گلر پرسپولیس از "آزادی" تا "اوین"/ سوشا مکانی بازیکنی که قدر خودش را ندانست!

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب: 465399
متاسفانه سوشا مکانی که دو فصل پیش یکی از ارکان قهرمانی فولاد محسوب می شد پس از انتقال به پرسپولیس با حاشیه های فراوانی مواجه شد و همین امر موجب شد تا فصلی پر نوسان را پشت سر بگذارد . بازیکنانی که به تیمهای بزرگ منتقل می شوند زیر ذره بین قرار دارند و باید نگاهی به عاقبت بازیکنانی مانند شیث رضایی و نیکبخت بیندازند...
گلر پرسپولیس از "آزادی" تا "اوین"/ سوشا مکانی بازیکنی که قدر خودش را ندانست!
سرویس ورزشی جهان- مسعود پاشنا: دروازه بان پرسپولیس ظهر دیروز به علت داشتن شاکی خصوصی بازداشت شد و زندانی شد.
 
هر چند گفته می شود که مشکل سوشا مکانی که موجب بازداشت وی شده است تنها به انتشار تصاویر او در فضای مجازی نمی شود و مشکل دیگری دلیل بازداشت او است.
 
متاسفانه مکانی که دو فصل پیش یکی از ارکان قهرمانی فولاد محسوب می شد پس از انتقال به پرسپولیس با حاشیه های فراوانی مواجه شد و همین امر موجب شد تا فصلی پر نوسان را پشت سر بگذارد .
 
در برخی از بازیها درخشش فراوان داشت و در بعضی بازیها مانند بازی دو هفته پیش مقابل پدیده مانند سنگربانان خیلی مبتدی ظاهر شد و در هر دو گل خورده قرمزها مقصر بود ...
 
حیف نیست بازیکنی با قابلیت فنی بالا و فیزیک مناسب در صورتی که قدر خود را می دانست با توجه به اختلاف رحمتی با کی روش و مصدومیت حقیقی می توانست دروازه بان شماره یک تیم ملی باشد ولی متاسفانه راه را اشتباه رفت و با غرق سدن در حاشیه ها آینده خود را متزلزل کرد...
 
چندی پیش بنا بر ادعای سوشا مکانی، اطلاعات گوشی وی به سرقت رفته و منتشر شده است. این اطلاعات منتشر شده حاوی عکس های شخصی افراد است و به همین دلیل حضور و توضیح وی به دادسرای فرهنگ و رسانه الزامی شد.
 
درحالی که بعد از احضار سوشا مکانی، دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی به دادسرای فرهنگ و رسانه به دلیل انتشار عکس‌هایش در فضای مجازی،  برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها از تبرئه وی در فدراسیون فوتبال خبر داده بودند مکانی به علت داشتن شاکی خصوصی بازداشت شد و به زندان رفت.
 
 گفته می شود احضار وی ربطی به تبرئه‌اش در فدراسیون فوتبال و انتشار عکس هایش در فضای مجازی ندارد ، هر چند دروازه بان پرسپولیس به این حکم اعتراض کرده است و در این خصوص درخواست تجدید نظر داده است. 
 
سردار حسین اشتری فرمانده ناجا درباره انتشار تصاویر خصوصی سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در فضای مجازی و ادعای این فرض برای ثبت شکایتش در پلیس فتا اظهار کرد: پرونده این فرد در دادسرای جرایم رایانه‌ای در حال رسیدگی است و هر تصمیمی از سوی مقام قضایی گرفته شود، ما نیز طبق قانون با آن برخورد کرده و اطلاع‌رسانی می‌کنیم. 
 
محمد حسینی حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال درباره‌ پرونده‌ی سوشا مکانی روز گذشته اظهار کرد: این موضوع دو جنبه دارد که ما به رکن فوتبالی آن می‌پردازیم. اگر قرار باشد ما به این پرونده ورود کنیم این پرونده را به رکن قضایی فدراسیون فوتبال واگذار می‌کنیم تا آن‌ها به این قضیه ورود کرده و تصمیم‌گیری کنند. اگر هم قرار باشد در خارج از فوتبال به آن رسیدگی شود مراجع فضایی خودشان کارهای رسیدگی را انجام می‌دهند.
 
وی اضافه کرد: سوشا مکانی دیروز به همراه فردی که خود را پدر یکی از دختران معرفی کرده بود به فدراسیون فوتبال آمدند و با ارائه مدارکی اذعان داشتند که این دختر نامزد مکانی بوده است. البته هیچ گونه عقدی میان این دو برقرار نشده بود. درباره‌ی سایر دختران دیگر که در عکس‌ها بودند سوشا مکانی هنوز توضیحاتی ارائه نکرده است.
 
با توجه به شرایط سوشا مکانی قرار است علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز (دوشنبه) شخصاً با منصور قنبرزاده مذاکره کرده و پیشنهاد رسمی برای جذب بیرانوند را به مدیرعامل باشگاه نفت ارائه بدهد.
 
به هر روی همه بازیکنانی که به تیمهای بزرگ منتقل می شوند زیر ذره بین قرار دارند و باید نگاهی به عاقبت بازیکنانی مانند شیث رضایی و نیکبخت بیندازند که زمانی در تیم ملی جولان می دادند و محبوبیت فراوانی در بین هواداران داشتند ولی با حاشیه رفتن، در اواخر فوتبال خود از چشم هواداران افتادند...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آرش
هیچ بازیکن پرحاشیه عاقبت خوشی نداشت
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
بفرمائید آدمهای مغرور و خود بزرگ بین عاقبت خوشی ندارند
حسین
این بازیکن مثلا ملی پوشههههههههه
66
خیلی بی .. والا .مثل بازیگرای بی .. مون .همش از بی ایمانی شون هست..پول زیاد همینه
"دروازه بانی که دیگر محبوب نیست"

والا از اول هم محبوب نبوده و نیست و نخواهد بود
این همونه که توپ زد توی صورت اون پسره؟
نه عزیز اون شهاب گردان بود
مس این یه پدیده ی جدیده در بی اخلاقی.
Iran, Islamic Republic of
اون گردان بود
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
سوشا مکانی سوت شد به مکانی
همه منتظرند یکی زمین بخوره به جنازش لگدبزنند!
سوشا مکانی اهل حاشیه بود قبول و جنبه نداشت قبول و ... اما بزرگان و متولیان فرهنگی باشگاه آیا به وظایفشان درمورد او و دیگربازیکنان عمل کرده اند یاخیر؟
رسالت فرهنگی این باشگاهها چیست؟
فقط صدوربخشنامه و بازدید از مراکزخیریه و ...؟
برادر عزیز
تیمهای اروپایی برای بازیکنانشون محدودیتهایی اعمال میکنند و درست هم هست. اما در ایران اگر باشگاهی قصد چنین کاری داشته باشد همین حضرات فوتبالیست با کارشکنی و ... اون سرمربی یا مدیر رو مجبور به کنار رفتن میکنند.
مواردش کم نیست از قدیمی ترین هاش میشه به کارشکنی علیه مایلی کهن در تیم ملی سال 1996 اشاره کرد.
خب بله منم قبول دارم باید محدودیت ایجاد کرد ولی دلیل نمیشه حالا که به وظیفه خودشان عمل نکرده اند فقط بازیکن را مقصربدانیم
حرف منم اینه که دراصل هم کارفرهنگی و هم اعمال محدودیت ودرصورت انجام این کار اگر خطایی سرزد مقصرواقعی صرفا بازیکن می باشد
احسانی
مسئولان باشگاهها باید مراقب بازیکنان خود باشند
سوشا مثل پيام صادقيان بايد از تيم پرسپوليس برود و نه بخاطر اين ماجرا بلكه آنها فاقد شخصيت هستند و جنبه بزرگ شدن ندارند هميشه با حرفهايشان و رفتارشان براي پرسپوليس حاشيه درست مي كنند
United States
بابا یه مشت ادم پاپتی که تا دیروز پول خرید یه خروس قندی رو نداشتن حالا چپ و راس میلیارد میلیارد پول بیت المال رو می ریزن بپاشون معلوم که گند میزنه
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
لطفا این ک..ی افراد تازه به دوران رسیده و ..د را هرچه سریعتر جمع کنید.

وقتی تمام وقت شبانه روز سیما و رسانه ها در اختیار این افراد است ول همینکه نوبت به یک دانشمند، مخترع یا اندیشمند می رسد 10 دقیقه هم وقت نیست و پیاپی هشدار می دهند که وقت تمام است همین می شود دیگر.
Belgium
قبل از این که در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنی قدری با کفش های او راه برو...