يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۵
۱۱۵
مروری بر مواضع هماهنگ و فمنیستی در آستانه انتخابات؛

وقتی که ساز سیاسی خانواده آقای هاشمی را BBC کوک می‌کند!

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 462158
تمرکز و خط دهی این رسانه انگلیسی در موضوع تبعیض جنسیتی و محدودیت بانوان در ایران متاسفانه با همراهی برخی از جریان های سیاسی داخل کشورمواجه شده است. از جمله خانواده و منسوبان آقای هاشمی رفسنجانی که طی سالهای اخیر در موارد متعددی نظیر حضور در انتخابات ۹۲، ماجراهای مهدی هاشمی، فتنه ۸۸ و... با بی بی سی هم جریان شده بودند، در این موضوع خاص نیز گویا به یک جهت می روند.
وقتی که ساز سیاسی خانواده آقای هاشمی را BBC کوک می‌کند!
گروه سیاست جهان نيوز ـ سیدمحمد حسینی: بی بی سی، رسانه سلطنتی انگلیس که از مدت ها پیش، مسئله سازی در خصوص حقوق بشر و همچنین نقض حقوق بانوان در ایران را در دستور کار قرار داشت، از چندی پیش بر روی تبعیض جنسیتی و مسائلی از این دست متمرکز شده تا از این باب، افکار عمومی را در جهت مخالفت با مبانی اسلام و نظام اسلامی تحریک کند. چنانچه این شبکه در روز ۲۵ نوامبر (۴ آذر) که به عنوان روز جهانی «رفع خشونت علیه زنان» از آن یاد می‌شود، در برنامه‌های متعدد خود ایران را به نقض حقوق زنان متهم کرد. پیش از آن نیز این رسانه در گزارشی تحت عنوان "زنان ایرانی برای آزادی مبارزه می کنند" به وضعیت آزادی زنان در ایران پرداخته و نادیده گرفتن اصول مذهبی و کشف حجاب و خوانندگی زنان در اماکن عمومی و... را نشانه های آزادی و احترام جامعه زنان معرفی نمود!

همراهی همزمان خانواده جنجالی با سیاستهای بی بی سی!

تمرکز و خط دهی این رسانه انگلیسی در موضوع تبعیض جنسیتی و محدودیت بانوان در ایران متاسفانه با همراهی برخی از جریان های سیاسی داخل کشورمواجه شده است. از جمله خانواده و منسوبان آقای هاشمی رفسنجانی که طی سالهای اخیر در موارد متعددی نظیر حضور در انتخابات ۹۲، ماجراهای مهدی هاشمی، فتنه ۸۸ و... با بی بی سی هم جریان شده بودند، در این موضوع خاص نیز گویا به یک جهت می روند.

فائزه هاشمی که در اتخاذ مواضع شاذ و زاویه دار با مبانی انقلاب و نظام شهره است، در ماه های اخیر نیز ترجیح داده با رسانه های غربی همنوا شده و بر طبل محرومیت بانوان در ایران بکوبد. وی چندی پیش طی سخنانی کاملا مغایر با مبانی اسلام در خصوص اولویت، میزان و جنس فعالیت بانوان، " حضور زن در خانواده" را سیاست غلطی دانست که باید اصلاح شود. او همچنین پیشرفت بانوان را در انتصاب آنان به مناصب مدیریتی اعلام کرد.

این عضو حزب کارگزاران در ادامه ضمن توهین به خیل بانوان تحصیلکرده و موثر در جامعه اسلامی، آنان را پیاده نظام جامعه معرفی کرده که باید به ژنرال ارتقا یابند![۱]

فائزه هاشمی که پیشنهادش در خصوص دوچرخه سواری بانوان در دهه ۷۰ به جنجالی گسترده در کشور و حتی تخریب وجهه پدرش منجر شده بود، اینبار نیز طی پیشنهادی بامزه به حضور بانوان در استادیوم ها اشاره کرد و گفت: " مثلا در بحث حضور زنان در استادیوم به جای آنکه مردان را کنترل کنند تا فضای ناامنی و بی ادبی را در ورزشگاه‌ها ایجاد نکنند می‌گویند چون این فضا مودبانه نیست حضور زنان در آن ممنوع است. در حالی که می‌شود چند باری حضور مردان را در ورزشگاه‌ها محدود کرد و زنان را وارد استادیوم‌ها کرد تا شاهد تاثیرات بهتری در وضعیت استادیوم‌ها باشیم."!

با همه اینها اما مهمترین قسمت از مواضع جدید دختر آقای هاشمی را باید مرتبط به انتخابات آتی اسفندماه تفسیر کرد. جایی که مواضع برخی سیاسون کشور با سیاست های خصمانه غربی ها در عمل هماهنگ شده است. فائزه هاشمی در این خصوص می گوید: اگر زنان در انتخابات‌ها به زنان کاندیدا رای بدهند و به توانایی‌های خودشان باور داشته باشند قطعا حضور آن‌ها در قدرت بیشتر خواهد بود و نقش بیشتری در اداره جامعه خواهند داشت. هم اکنون در مجمع نیروهای اصلاح طلب درنظر گرفته‌ایم تا میانگین حضور زنان در لیست های انتخاباتی تهران و شهرستان‌ها حداقل ۳۰ درصد باشد.

به گفته وی لازم است که بانوان سهم بیشتری از لیست‌های انتخاباتی احزاب و گروه‌ها داشته باشند تا برای این تغییرات فرهنگی قدرت لازم را نیز در اختیار بگیرند.

همچنین فاطمه هاشمی، دیگر عضو حاشیه ساز خانواده آقای هاشمی، در روز های اخیر، بر طبل تبعیض جنسیتی در کشور کوبیده و تعداد بیشتر نماینده های زن را راه حلی در این خصوص دانست. وی گفت: اگر زنانی که حامی زنان هستند به مجلس راه پیدا کنند قطعا در کاهش تبعیض‌های بین زنان و مردان اثرگذار خواهند بود و ما شاهد وضع قوانین مثبتی در این زمینه در آینده خواهیم بود.

سیاست های فمینیستی دور از انتظار

همراهی با سیاست های فمینیستی غربی ها به موارد فوق محدود نمی شود و در مواردی معاونت بانوان ریاست جمهوری نیز اقدامات دور از انتظاری را در این راستا داشته است. خانم مولاوردی طی ماه های گذشته بارها و بارها در خصوص "تبعیض جنسیتی" در ایران سخن گفته و خوراک خبری مناسب را از جانب "یک مقام دولتی" برای رسانه های ضدانقلاب فراهم نموده است، به گونه ای که کمتر سخنرانی و یا اظهار نظری را از معاونت بانوان ریاست جمهوری می توان سراغ گرفت که خانم مولاوردی در آن به مسئله تبعیض جنسیتی و محرومیت بانوان در کشور نپرداخته باشد.

پیگیری این اظهارات و سیاست ها از سوی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری تا جایی پیش رفت که اعتراض اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی را نیز به همراه داشت. این نمایندگان نسبت به اولویت معاونت یادشده به موضوعات شعاری و نمایشی نظیر حضور بانوان در مسابقات فوتبال و والیبال و یا حضور ۳۰ درصدی زنان در انتخابات مجلس و مجلس خبرگان اعتراض کرده و تصریح نمودند: متأسفانه ما در این دوسال به جز کارهای نمایشی و تبلیغات در حوزه زنان کار دیگری ندیده‌ایم و به شدت در مورد این مسائل معترض هستیم.

این نمایندگان به صراحت اعلام کرده اند که "برگزاری نشست‌هایی تحت عنوان نشست‌های تخصصی با حضور افرادی که اعتقادات فمینیستی دارند و با حمایت مالی مجموعه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری جای تأمل و تأسف دارد."

خط رسانه ای هماهنگ میان خانواده آقای هاشمی رفسنجانی و رسانه های ضد انقلاب به ویژه بی بی سی دیگر عیان شده است. این اتفاق تأسف آور البته از زاویه ای دیگر مثبت ارزیابی می شود چرا که نگرانی های سالهای پیش دلسوزان از انحراف سیاسی فرزندان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به اثبات رسانده است.

۱. http://meftahnews.ir/64539
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الحمدلله پرده از چهره برخی به سرعت داره کنار میره...
Iran, Islamic Republic of
آيت الله هاشمي بزرگ سياستمدار ايران هست كه توان مقابله با ايشان در هيچ كس وجود ندارد مثلا ايشان ميخواستند انتخابات خبرگان مورد ديد و نظر مردم باشد كه براحتي به هدفشان رسيدند. و بي مورد نيست كه آن پير سفر كرده فرمودند مخالفان هاشمي بدانند هاشمي زنده است چون نهضت زنده است
من نمیدانم این بزرگ سیاستمدار شما چطور 8 سال مقهور یک آقایی شد که البته عملکرد او هم برای ما جای سوال دارد.
Iran, Islamic Republic of
مقهور جهل شما شد . جهلي كه امام علي و امام حسن و امام حسين را هم مقهور كرد
مقهور فراماسونر هاي پشت پرده شد داداش
فقط یک پیر مرد بازنشسته پولداره !
مثل سگ از فقط یک پیرمرد بازنشسته پولدار می ترسید!!!!!!!!!!!!
هرچی من طرفدارش نیستم.
حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی از سال 72 به بعد در تمام انتخابات ها شکست خورده است و انشاءالله امثال هم با بصیرت مردم بازنده اصلی انتخابات خواهند بود .
United States
دین ندارید لا اقل آزاده باشید برادر. آیت الله هاشمی در انتخابات قبلی خبرگان نفر اول لیست تهران شدند
Iran, Islamic Republic of
اين قوم نه دين دارند نه آزاده اند المفلس في امان الله
lمهدی
حجت الاسلام رو خیلی خوب اومدی دمت گرم...
ايشان قلب انقلاب اسلامي است و اين انقلاب بدون او معنا و مفهومي ندارد.
Iran, Islamic Republic of
آیت الله کمه...
حضرت آیت لله العظمی علامه شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی... ملقب به حاجی خاطره
نامبرده ملقب به پدر خوانده و اكبر ...........نيز مي باشٓه!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است... که صد البته حال فعلی هاشمی و البته خانواده‌اش بسیار وخیم و متمایل به دنیاطلبی و قدرت شده است... در نتیجه ...........
Iran, Islamic Republic of
تو تشخيص ميدي حال افراد رو ؟؟؟؟
تو تشخيص حال خودتم موندي بچه
مسعود
پي بردن به حال اشخاص حاضر در عرصه سياسي خيلي هم كار شاق و پيچيده اي نيست .حال افراد را با توجه ميزان تعريف و تمجيد بيگانگان و بوقهاي تبليغاتي آنها از اين اشخاص و خوشحالي و ناراحتي آنها از در صحنه بودن و يا خارج شدن آنها از صحنه سياسي كشور مي توان حدس زد. اين را ما نمي گوييم ,بلكه از فرمايشان گهربار همان رهبر عالقدري برداشت كرده ايم كه فرمودند : اگر ديديد دشمنان از شما تعريف و تمجيدي كردند بدانيد كه يك جاي كارتان عيب دارد و به خودتان شك كنيد.
شما هم اگرمي خواهي حال امثال هاشمي را بفهمي چندتا برنامه بشين پاي صحبتهاي به اصطلاح كارشناسان بي بي سي و راديو فردا و راديو اسرائيل و .... و بيين چه هندوانه هاي بزرگي زير بغل هاشمي و همفكران و اطرافيان هاشمي داده و ميدهند. آنوقت حتما" خواهي فهميد حال اين حضرات چقدر بده , مگر اينكه خود شما هم ... هم!!!!!
از محکومیتهای فرزندانش و حمایتهای خانواده از فتنه و لاابالیگری و آشوب و 100 البته حمایت خودش از فرزندانش میشه حال اورا تشخیص داد. البته یکم بصیرت میخواد که شمایی که مثل کبک سر خود را در برف کردید ندارید.
فقط یکم به صحبتهای همین امثالش نگاه بنداز بعد اظهار نظر کن بچه.
مجید
دوست عزیز کمی بصیرت هم بد نیست.
هاشمی بیشتر از زبیر نیست. زبیری که خانم حضرت زهرا به امیرالمومنین میفرمایند اگر اجرای وصیت من در توان تو نیست به زبیر بگویم.
از وقتی هم فائزه و مهدی و فاطمه و یاسر بزرگ شدند به همون اندازه هاشمی کوچک شده. ...
عاشق حقیقت
قبلا هم بود ولی رسانه ای نشده بود. وگرنه فساد مهدی و امثالهم که یک شبه بوجود نیامده
Iran, Islamic Republic of
خوب شیطان که بیکار نیست!
خوب بلده در چه زمانی و از زبان چه کسانی و با چه هدفی چه چیزی را تبلیغ کند و بر سر زبانها بیاندازد
پنا ه مي بريم از شر شياطين اصول گراافراطي به خداوند ....كه شيطان شاگرد انان است
Iran, Islamic Republic of
عدو شود سب خیر اگر خدا خواهد
نامدار
Iran, Islamic Republic of
پاچه خوار بشین سرجات
مجتبی
اره جون خودت
کسی که همیشه فرد دوم مملکت بود با خودش کاری کرده که مهره دست چندم دستجات سیاسی شده
ali
Romania
خب که چی؟ مگه این حرف امام تعریف از هاشمیه؟اینکه حیات هاشمی به انقلاب وابسطه است شد امتیاز؟و صد البته بیراه نبوده که امام در انتهای وصیت خود فرمودند:((من در طول نهضت به واسطه سالوسی عده ای از انها تعریف کردم و بدانید میزان حال فعلی افراد است))
ملاک وضعیت حال افراد است کسی که نمیتواند خانواده خود را تربیت کند توان مقابله با چه کسی را میتواند داشته باشد؟
نظام و رهبری سعه صدر دارند که ایشان را از مجمع بیرون نمیکنند آخرین فرصت هاست
و لابد اگر ایشان زبانت لال .... رحمت را به همین زودی سر بکشند انقلاب هم خاتمه می یابد!!
همین امام فرموده است: ملاک حال فعلی افراد است. و ایشان حال فعلی اش افتضاح شده. یعتی حدود 10 سال است که افتضاح شده!!
كمتر پاي بي بي سي و راديو آمريكا بشين جانم!!!!
آن پیر سفر کرده این را هم گفته بود که در بعضی از جاها از کسانی که نباید طرفداری میکردم طرفداری کردم و از دید آن پیر سفر کرده عزیز حال افراد مهم است منتظری هم همراه با امام در زندانهای رژیم سفاک پهلوی شکنجه شد ولی با خطای او امام او را کنار گذاشتند. از نظر آن پیر سفر کرده حال افراد مهم است نه گذشته آنها.
Iran, Islamic Republic of
عزيزدل برادر آن پيرسفركرده كه فرموديد بكرات توصيه نمودكه پشتيبان ولايت فقيه باشيد تابه مملكت شماآسيبي نرسد اما..
. برادرمن زبيرسيف الاسلام بودمورداعتمادواحترام حضرت علي وحضرت زهرابود ببين شيطنت پسرش عبدالله كارزبيررو بكجارسوند. كمي ظريف ترودقيق ترببينيد تاريخ راهم بدقت مطالعه بفرماييد .قربون داداش
الان تو شهرستان ها هم این افسادطلبا دارن رو بحثای ناسیونالیستی شهرستانی کار میکنن، خیلی حواستون جمع باشه
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی می فرمود هر وقت دیدی دشمن از شما تعریف می کند در رفتار خودتون تجدید نظر کنید همینه
پارمیدا سادات
Iran, Islamic Republic of
"حجت الاسلام" هاشمی یادت رفته این حرفهای امام رو؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اين حرف امام هم يادتون باشه مخالفان هاشمي بدانند هاشمي زنده است تا نهضت زنده است
شما این حرف امام (ره) یادتون باشد که فرمودند ملاک حال فعلی افراد است .
United States
حال فعلی ایشون خوبه این شماها هستین که ناخوشین
نورا
اره دیگه وقتی دشمنان ماروشاد میکنه براش میلیاردی هزینه میکنن مگه حالش بدم میشه نادان
Netherlands
نهضت که در ابتدا بود و در مقطعی تبدیل به انقلاب شد و لذا مرده.
آیا کسی حق دارد اینهمه نیروی انقلاب را بخود مشغول کند ؟ در دورانی که دشمن ضعیف و گرفتار مشکلات خود ساخته اش هست؟ در این دوران دوست سبب وقت کشی نمی شود و حرکت به جلو را هدایت می کند.
از علی آموز اخلاص عمل که از حق خودش گذشت برای اسلام
پس کی می خواهیم قرآن بخوانیم و مسلمان واقعی شویم؟
منم قبول دارم این حرفو یعنی هامی زنده بودنشو مدیونه نظامه ! :) اگه اتفاقی برای نظام بیفته هاشمی و یکه پاره میکنن
مگه کسی خبر مرگش را برات آورده نهضت جان!!
حال افراد از دید امام ره و مقام معظم رهبری مهم است نه گذشته آنها. هاشمی دهه شصت با هاشمی دهه 90 سیصد درجه فرق کرده هاشمی هر حرفی که در دهه 60 بیان کرده الان همه بر علیه خودش بکار برده می شود. هاشمی دهه 60 در زمان حیات امام ره 90 درجه و شاید بیشتر فرق کرده ..
Iran, Islamic Republic of
نهضت امام تا ظهور امام زمان زنده است اما هاشمي تا كي مي خواهد اینکارها رو بكند بوي الرحمن ازش به مشام ميرسه البته از لحاظ سياسي و محبوبيتي از سال 78 محتضر شد و در سال 88 فوت شد و اما از لحاظ فيزيكي هم چند صباحي ازش باقي نمانده ...
حمیدی
همین که شما از بکار بردن واژه آیت ا... واهمه دارید نشان از عمق فاجعه و ضعف شماست.
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگر من الان شما رو جناب پروفسور خطاب کنم یعنی از کسی نترسیدم و ضعف هم ندارم...
باید مطابق لیاقت هر کسی او را خطاب کرد... ایشان حداکثر حجة الاسلام ظاهری هستند
بله ما از بکار بردن حضرت برای برخی ها در صدر اسلام هم اجتناب میکنیم
ایا ما از انها واهههههههمه داریم
کجا ایت الله شدن؟ ما پناه می بریم به خدا از دروغ
ساير ين اين مقام را از كجا بدست اورده اند هاشمي مفسر قران است و نقش اول را در انقلاب داشته است كي مثل ايشان است اسم ببريد فقط تاريخ را جعل نكنيد.
منظورت کی هاست؟
اسرائیل و عربستان و آمریکا ایشان را در شبکه هایشان علامه خطاب می کنند.
اشتباه می کنی اونا هیچ وقت از بکار بردن الفاظ تقلبی برای اشخاص تقلبی واهمه ندارند. به اندازه خود حضرتشان رو دارند!!
Iran, Islamic Republic of
دشمن كه فعلا از ش داره حساب ميبره تعريف نميكنه
همين شما و سايت جهان نيوز دشمن ايشان هستند دوساله مدام ايشان رو تخريب ميكنه پس دشمن از ايشون تعريف نكرده و به قول شما هروقت دشمن ازشون تعريف كرد جاي شك دارد
ميشه فقط يه نمونه از ترس و واهمه دشمن از امثال هاشمي را براي ما بي سواط ها !!هم بيان بفرماييد تا ما هم به ارزش و اهميت و اقتدار و دشمن ستيزي و بصرت هاشمي در برابر بيگانگان پي برده و از اشتباهاتمان به درآييم؟؟!! آخه اگه از اين اشتباه بيرون بياييم ديگر مجبور نخواهيم شدازحواله جهنم استفاده نماييم!!!!!
Iran, Islamic Republic of
همين كه روز و شب از دستش خواب ندارين از ترستونه ديگه وقتي يه حرف ميزنه از صدر تا ذيلتون بلرزه در مياد
رحمتی
الحمدلله که لحاف انقلابی گری و اسلام گرایی از روی برخی کنار رفته و علنا دارند با انگلیس خبیث همنوایی می کنند.
دوران تزویر به پایان خود نزدیک می شود حتی اگر به ظاهر قدرتی داشته باشد.
حسین مرگ بر انگل لیس
Netherlands
کسانی که در دوران احتضار انگللیس و ضعف انکار ناپدیر آمریکا هنوز تصور مهره چینی و سیاست سازی از آنان دارند ، بلاهت خود را اثبات می کنند.
قرآن بخوانیم و از سرنوشت اقوام درس بگیریم
Iran, Islamic Republic of
اقاي مصباح كه مبارزه رو قبول نداشت شده حالا اين اقا شده مبارز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از نزدیکان
من نمی دانم چرا برخی به خود اجازه می دهند به مقام منیع و والای حضرت آیت الله العظمی آقای هاشمی رفسنجانی جسارت نمایند.
فرزندان ایشان، الگو و نمونه هایی برای جوانان ایرانی در راستای آبادانی و سازندگی کشور هستند.
آبرویی که خانواده آقای هاشمی ذره ذره جمع کرده اند را شما تازه به دوران رسیده های انقلابی نما و بی سوادان مدعی مسلمانی نمی توانید ببرید.
بروید توبه کنید خدا را به نام این خانواده دل داده اهل بیت قسم بدهید شما را ببخشد.
Iran, Islamic Republic of
اي ول طنز باحالي بود ولي كاش ميزاشتي شب يلدا تعريف ميكردي بيشتر ميخنديديم
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم....
خداوندا تو را به آبروی این خانواده دلسوخته، وطن پرست، دیندار، دشمن اجانب و خیلی چیزهای دیگه.... قسمت میدهیم که ما را ببخش! و در زمره هاشمیان محشورمان کن...
بلند بگو آمین!
Iran, Islamic Republic of
ببينم تو كداميك از فرزندان اين تحفه هستي ؟!

..
منظور از ذره ذره جمع کردن پول و ثروت بعلت قدرت سیاسی هست دیگه؟
والا ایشون اعتبار و ثروتش رو بخاطر انقلاب بدست آورده و گرنه....
حالت خوبه!!
دوز شیشه ای که زده ای زیاد بود عزیز بابا
ای دلداده های اهل بیت(!) ، پدرخوانده حجت الاسلامتون باید بدونند هر که به جای لعن یزیدیان زمان و آل سعود کثیف براشون نامه تسلیت میفرسته و به جای لعن براشون طلب استغفار میکنه باهاشون محشوره!گفتم در جریان باشید که پروندتون اون دنیا سنگین تر از این حرفاست !حق الناس حتی از شهید هم بخشیده نمیشه!فتنه و تحریم و میم هه!
محسن تهران
شورای محترم نگهبان با سلام آیا این خانواده اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه دارند ؟ ! ! آیا نظارت استصوابی شامل این خانواده میشود ؟ ! شورای نگهبان اعلام کرده به کسی باج نمیدهد ، انشاا... مملکت و انقلاب اسلامی و مردم عزیز و نجیب ایران عزیز از دست این خانواده و امثالهم نجات پیدا کنند آمین
وقتی تو زندان اینترنت در اختیار آقازاده ها قرار می دن
اي ول !! كلي خنديديم!! بازهم از اين جوكها داري؟؟!!
الگوها را ملت در فتنه 88 دید که چگونه این الگوها با خبرگزاریهای ضد نظام بر علیه نظام جمهوری اسلام مصاحبه کرده و می کنند لطفا در انتخاب الگوها دقت لازم را بنمائید. در ضمن تورم در زمان هاشمی 50% بوده است. مثلا دولت سازندگی. هاشمی طرفدار طیف سرمایه دار است و اهمیتی به قشر اسیب پذیر جامعه نمی دهد. اول تحقیق کن بعد حرف بزن . در ضمن ملت نیاز به سخنگو ندارد ملت خودش زبان دارد و حرف می زند تازه مسلمان اول تحقیقت را درس و تکمیل کن بعد نظر بده ممنون
Iran, Islamic Republic of
تمام این حرفهای شما بخاطر دو داستان است
1- حرفهای هاشمی در مورد نظارت بر رهبری و زیر مجموعه ایشان که البته حرفهایش با واکنش منفی جامعه نسبت به حرفهای ریس دستگاه قضا درست از اب درامد
2- نقش و تاثیر گذاری هاشمی در دو انتخابات پیش رو
Netherlands
تا احمق در جهان است ، مفلس در نمی ماند.
نظارت بر رهبری را که قبلا خود رهبر انقلاب قبلا گفته بودند. آقای هاشمی میخواهد با تکرار آن از زاویه دید خود بهره برداری انتخاباتی کند.
Iran, Islamic Republic of
یکی یک دروغی میگه بعد چهارتا احمق دیگه هم برای تأییدش یک دورغ دیگه میگه و دلش هم میخواد مردم حرفش رو باور کنند...

آخه آدم حسابی فکر نکردی که اگر حرف نظارت بر کسی مطرح باشد اول باید بروند سراغ هاشمی و خاندانش... و آنوقت است که دیگر حتی نزد امثال تو هم آبرویی برای هاشمی باقی نمی‌ماند؟!!!
اشتباه مثبت دادم نفرين بر سران فتنه علي الخصوص.......
شتر بیشتر وقت ها در خواب بیند پنبه دانه
گهی یا .. لف لف خورد گه دانه دانه
خواب ایشان سال هاست که تعبیر نشده
انتخابات 92 هم رای مسخره ناپلئونی معلوم نیست چگونه پروفسور روحانی ایشان را از رفتن به مرحله دوم باز داشت.
50 درصدی که به این تفکرات مزخرف در 92 رای نداد الان خیلی بیشتر شده ومتاسفانه امید جنابشان نا امید شده و گندم ری نصیبشان نخواهد شد!!
Iran, Islamic Republic of
حالا رای مردم شد رای مسخره ناپلئونی
Iran, Islamic Republic of
مقدار رای ایشون و اختلاف بسیار ناچیزش برای نرفتن به دور دوم مسخره بود یعنی با یک شکایت ساده و ابطال آرای یکی دو حوزه می رفت بر دست هاشمی 84.
اینها را خودت فهمیدی یا فائزه توی بی بی سی گفت
درهمان انتخابات 92 هم اگر جماعت اصولگرا بيشتر حواسشون رو جمع كرده بودند و به تشتت آراء با يك دلي و وحدت وارد عرصه انتخابات شده بودند و درضمن يكي دو نفر كانديداي نفوذي را هم از جمع خودشون بيرون كرده بودند,احتمال رأي آوردن فرد مورد حمايت هاشمي با اكثريت ضعيف 0.7 درصد به اندازه يك صدهزام درصد هم نبود.
رامــــــــــــــــــــــــــــــین
بنظر شما الان حضرت امام(ره) زنده بودند جهت گیریهای هاشمی رفسنجانی و فرزندانش رو در زمان فعلی قبول میکردند؟
وجداناً چجور رفتاری میکردند با ایشان که این همه گرد و خاک کردید هاشمی زنده است چون نهضت زنده است؟
فتنه گری نکنید و کشور را به سمت جنگ نکشید
حامد
United States
شما بفرمایید تبعیض نسبت به خانم ها وجود دارد یا ندارد ؟ اگر حرف بی بی سی در افکار عمومی تاثیر دارد و تبلیغات شبانه روزی شما تاثیر ندارد دنبال دلیل اش باشید . اگر حرف حق بزنید نیازی به نگرانی نیست
نتیجه اخلاقی: بی بی سی حرف حق می زند!!
ماشاء الله به این همه شعور اونهم بعد از 37 سال انقلاب.
واقعا درک بالایی از خباثت های بی بی سی پیدا کردی!!
اصلا کسی که به برابری زن و مرد معتقد باشه باید یک فکری به حال منطقش بکنه!!برابری بین الکترون پروتون مثلا!!!مگه میشه؟!؟
جناب آي كيو!! يعني شعور امثال تو تا اين حد پايينه كه فكر مي كنيد به واسطه نفوذ و تأثير بنگاه دروغ پراكني استعمار پير و روباه مكار يعني دولت ورشكسته انگليسه كه به حقوق خانمها توجه بيشتري شده؟؟!!
گرداننگان بوقهاي تبليغاتي غربيها امثال بي بي سي نان حماقت و جهالت امثال تورا مي خورند و تا مخاطبيني همچون تو در كشورهاي هدف وجود داشته باشند اين بوقها هم با ظرفيت كامل به كارشون ادامه مي دهند و سمپاشي مي كنند
Iran, Islamic Republic of
زنده باد هاشمي عزيز
بدرود هاشمی .
مرگ ذلت بار بر فتنه گران و عوامل تحريم كشور!!!!!!
بگير بخواب جانم ! هنوز زوده بيدار بشي!!
هههههههه جوک خوبی گفتی وای چقدر خندیدیم. ..
فدایی رهبر
برهاشمی وال هاشمی فاتحه بایدخواند این خاندان به زباله دان تاریخ پیوسته است افساراین خاندان دست کدخداوانگلیس وال سقوط است .خداراشکر که این فتنه گران بادست خود خودرا رسوا نموده وماهیت خودرا به ملت نشان دادند
قطعا اصول گرايان به زباله داني تاريخ ريخته شده اند . اسفند ماه امسال ملت ثابت خواهد كرد كه هاشمي نفر اول تهران است و فهرست او راي خواهد اورد.
هر چند كلاغ ها غار غاركنند.
hasan
United States
این خانواده ..چه مصیبتهایی را گریبانگیر مردم و انقلاب کرده اند وای بر منحرفان اجنبی پرست.
وقتی شما حتی به پدرشون که سهم بزرگی درانقلاب و نظام ذاشته هیچ تریبونی نمی دید باید حرف هاششون رو از جایی منتقل کنن ...
خوب چرا بی بی سی؟!
یه دفعه به سیم آخر بزنند و کلهم اجمعین به اسرائیل پناهنده بشن! هان؟ چطوره؟ مب تونن حرفاشونو کامل بزنن!
فائزه که رفته بود سر قبر شاه و از طرف خانواده آش نذری هم داده بود و جالب این که افتخار هم می کرد!!
جالبه که تمام تریبون های این مملکت افتاده دست فتنه گران و این آقایون هم یک تریبون دارند به اسم روزنامه وزین(!) ارمان که حتی فرق بین آمانو و بان کی مون رو نمیدونه ولی حتی به خاطر .. هم باهاش برخورد نمیشه!!
Spain
کثافتهای متحجر ! خوب است که نشان می دهید دشمنی شما با خانوان هاشمی از بابت دشمنی شما با حقوق زنان و حقوق بشر به طور کلی است.
بوي گند تو و مفسدان گردن كلفتي كه به واسطه حماقت و جهالت و دنياپرستي شماها بر گرده ملت سوار شده و يكه تازي مي كنند همه ايران را برداشته , اونوقت چشمانت را بسته و دهان پر از لجنت را باز كرده و هر آنچه را كه خودت سزاوار آن هستي را به ديگران نسبت مي دهي؟؟!!
اعوذ بالله من الخانواده رفسنجانی
جالب بود ههههههههههههههههههههههه
احمدی
تیریون به پدرش نمیدن شکرخدا که نصف رسانه های کشور دست این خاندان... اینقدرخودمختارهستن که زن پیرش دستورریختن توخیابونها وتقلب رومیده هاشمی نتونست خانواده اش راجمع کنه حالامیخوادمملکت داری کنه....
Iran, Islamic Republic of
درود برهاشمی مرد دیرینه انقلاب و سیاست و تدبیرباد . ازنشانه های شیربودن این است که دشمن زیاد دارد مثل هاشمی .
و مردی که فتنه 88 را در حالی که نتوانست پیروز شود بر ملت بوجود آورد و اموال بیت المال و اموال شخصی ملت را نابود کرد. این نشانه شیر بودن است که به اموال ملت ضربه بزند. دل شیر می خواهد که مال مردم را نابود کند. هر کسی چنین دل شیری ندارد.
شیر !!! خخخ .
درود بر عالم آگاه و دلسوز انقلاب اسلامي ايران حضرت ايه الله هاشمي يار ديرين امام خميني
با اين دوردت چندواژه به دردبخور و انسان ساز راهم خراب كردي!!
1- عالم آگاه 2- دلسوز 3- انقلابي
كه هاشمي ثابت نموده كه سالهاست از اين اوصاف دروجود او خبري نيست.
هههههههههههههههههههههههه کلی خندیدیم. جوک خوبی بود
کی شود دریا زپوز سگ نجس
کی شود خورشید از پف منطمس؟
شماها نمی توانید هاشمی را خراب کنید.
خودش خودشه خراب کرد. البته که با این نظرات کسی خراب نمیشه.
هیچکس نمی تواند هاشمی را خراب کند چون نیاز به کسی ندارد هاشمی از سال 84 زمانی که نتوانست پیروز قدرت شود خودش خودش را خراب کرد نیاز به معرفی شخص نیست. هاشمی با فرزندان و همسر ناخلفش خودش را خراب کرده است هاشمی برای خراب شدن نیاز به کسی ندارد.
این ادبیاتت به خودت و جناب اربابتان بیشتر میاد!
عبداله ایرانی
اطلاعات ایشان درمورد زنان غلط است.خدا وند زنان را طوری خلق کرده ات که دوست دارند مردها رئیسان باشد.دقت کنیدمنظور رئیس مرد است نه محیط مردانه وکارمردانه.میتوانید از زنهاییکه رئیس انان زن است وزنهاییکه رئیس آنان مرد هست سوال کنید...
مجددا كلاغ هاي افراطي اصول گرا در استانه انتخابات فعال شدند. اين كلاغ ها هرچه دلشان مي خواهدم ي گويندو غار غار مي كنند
هادی
Iran, Islamic Republic of
اگر مرگ ، قیامت ، معاد و حضور در محضر خداوند سبحان نبود چی می شد خداوند به حق فاطمه زهرا س عاقبت همه ما را ختم به خیر کند .نکنه بیشترین نفرات جهنم را شیعیان ایران و خصوصا تهران تشکیل دهد . امان از غیبت ، دروغ ، تهمت ، ریا ، چاپلوسی ، بردن آبروی افراد .
خدایا شر این خاندان را هر چه زودتر از سر ملت ایران کوتاه بفرما .
بی بی سی با منافقان و ضد نظام اسلامی دوست ورفیق و طرفدار بی دینان وفتنه گران است
که از ان جمله .. خانواده .. هاشمی وایل وتبار ت.. هستند

من نمیدانم مسولین کورند که این..ها رو محکوم نمیکنند
ما ایرانیان از این خانواده .. بیزاریم
وخواستار نابودی این.. هستیم
خدا همشونو بکشه بحق امام زمان خودش
امام زمان قسمت میدهیم به نماز نشسته عمه جانت زینب کبری خودت دعا کن برای ملت ایران ونابودی دشمنان به ظاهر دوست ایران و برای نابودی هاشمی وایل وتبار ب..ش
خودت ذعا کن برای ملت ایران که الساعه شر هاشمی وخانئادش از سر ملت ایران قطع شود
تو را به جان مادرت زهرا قسمت میدهیم
خودت دعا کن اینها همگی نابود شوند
در زمان قبل از انقلاب هم واسه بسیاری از اقدامات از ابزار زن استفاده میکردند

ترویج فساد و بی بندوباری اول از جنس زن شروع میشو د

زن مظهر وفا مهربانی واستقامت و تربیت فرزندان وتربیت نسل آینده
از دامن زن مرد به معراج رود
و برعکس این هم یعنی
انحطاط زن یعنی انحطاط خانواده وانحطاط جامعه و انحطاط کشور ودر اخر هم فاتحه ان کشور خوانده شده
واین یعنی نابودی اسلام وقران

..


مسئولین دلسوز کشور برای نابودی وکوتاهی دست این خانواده .. تلاش کنند
ملت ایران سابقه ای درخشان در نابودی و مبارزه با هاشمی وامثال هاشمی را دارند


..

..
..