کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احمدی نژاد:من همین الان 35 میلیون رای دارم

22 ارديبهشت 1390 ساعت 13:41


رئیس جمهور در ایامی که 11 روز خانه نشین بود با چند تن از نمایندگان و شخصیت های سیاسی دیدار داشت که محتوای این دیدار ها کمتر در معرض اطلاع و افکار عمومی قرار گرفت.

به گزارش جهان علی رضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اخیرا طی یادداشتی به بخش هائی از این دیدارها و اظهارات رئیس جمهور در آن جلسات پرداخته است که در یکی از این دیدارها رئیس جمهور به چند تن از ملاقات شوندگان گفته است که اگر همین الان انتخابات شود،من 35 میلیون رای دارم.

در بخش از یادداشت زاکانی آمده است:گرچه اخبار ملاقات اشخاص مختلف با ریاست‎جمهوری و سخنان صریح ایشان خطاب به چند نفر از ملاقات‎کنندگان با وی، حساسیت‎‎ها را بیشتر برانگیخت و اظهارات‎شان در داشتن ۳۵ میلیون رأی و اهتمام‎شان در مقاومت در برابر انجام این حکم حکومتی به سبب صیانت از جایگاه رییس‎جمهوري! عمق القائات نادرست و خطرناک را به ظهور رساند، لیکن بعد از طی مسیر عادی کشور در فقدان وی و شدت ناراحتی عمومی و بالا رفتن سطح انذار‎ها از عدم تمکین ایشان، جناب آقای دکتر احمدی‎نژاد پس از یازده روز در هیأت دولت حاضر و اظهارات شفافی را در حمایت از ولایت فقیه و ضرورت تبیین آن برای جلوگیری از سوءاستفاده عناصر سیاسی و ممانعت از دفاع بد از این‎جایگاه مهم ابراز داشتند. گرچه این خانه‎نشینی به قيمت شادی دشمنان اسلام و دل‎شکستگی دوستان انقلاب و از دست دادن سرمایه‎‎های زیاد تمام شد؛ اما به لطف درایت و تدبیر ولی امر مسلمین اوضاع التیام یافت.


کد مطلب: 166216

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/166216/احمدی-نژاد-همین-الان-35-میلیون-رای-دارم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com