کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبر هواشناسی درباره آب و هوای تهران

5 آذر 1390 ساعت 15:05


مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه بارش برف تا حوالی غروب در استان تهران ادامه دارد، گفت: در چند روز آینده دمای هوا حدود صفر درجه باقی می‌ماند.

محسن جباری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بارش برف تا حوالی غروب در استان تهران ادامه دارد و بعد بارش‌ها قطع می‌شود.

وی ادامه داد: در چند روز آینده دمای هوا حدود صفر درجه باقی می‌ماند ولی از روز چهارشنبه تا صبح روز پنج‌شنبه بارش داریم ضمن اینکه از پنجشنبه غروب به بعد بارش نخواهیم داشت.
 
بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق مرکز، دامنه‌های البرز، سواحل شمالی، شمال شرق و شرق کشور ابرناکی و بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود که به تدریج از سمت غرب از میزان ابرناکی کاسته می‌شود.

همچنین در جزایر جنوبی و سواحل دریای عمان نیز رشد ابر، وزش باد، رگبار پراکنده و رعد و برق دور از انتظار نیست؛ از بعدازظهر روز یکشنبه و روز دوشنبه تنها در سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده خواهیم داشت و در سایر مناطق کشور جو آرام بوده و دمای هوا در نیمه شمالی کشور به طور نسبی افزایش می‌یابد.

از بعدازظهر روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت جنوب غرب به کشور مجدداً بارش باران، رعد و برق و وزش باد در جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس جنوبی و به تدریج جنوب کشور و در نوار شمالی آغاز خواهد شد.

آسمان تهران امروز ابری با بارش پراکنده به تدریج نیمه ابری در پاره‌ای نقاط با مه صبحگاهی همراه است و بیشینه و کمینه دما امروز 2 و 3- درجه پیش بینی‌ می‌شود.


کد مطلب: 196592

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/196592/خبر-هواشناسی-درباره-آب-هوای-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com