کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بلیط رایگان برای فحاشی علیه ایران

تلاش اپوزیسیون برای اخلال در سفر رئیس جمهور

25 شهريور 1388 ساعت 10:37



حضور دکتر احمدی نژاد در نشست سازمان ملل از سال 2005 تاکنون به دلیل سخنرانی های تند و آتشین رئیس جمهور هرساله با حاشیه هایی به همراه بوده است اما این بار قرار تلاش های بسیاری در کار است تا این سفر مهم تحت الشعاع قرار گیرد.

به گزارش جهان، با قطعی شدن سفر دکتر احمدی نژاد برای شرکت در نشست سالانه‌ي مجمع عمومي سازمان ملل در 23 سپتامبر در نیویورک گروه های اپوزیسیون در صددند با رفتارهایی نمایشی این سفر جنجالی را از مسیر اصلی خود خارج کنند.

بنا بر این گزارش، شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در اقدامی هماهنگ تمامی برنامه های خود رامعطوف بر این کرده اند تا با حضور گروه های اپوزیسیون در برابر مقر سازمان ملل به رئیس جمهور قانونی ایران بی احترامی کرده و علیه نظام اسلامی شعار دهند. اما با توجه به جمعیت کم نیروهای اپوزیسیون و سرگرمی های تفریحی و تفرجی زیاد آنها در اروپا و آمریکا که آنان را از شرکت در مراسم سیاسی باز می دارد این شبکه ها به هماره چند ان جی اوی بزرگ آمریکایی طرحی تازه برای کشاندن مخالفان ایران به اطراف سازمان ملل اندیشیده اند.

براساس این طرح، هزینه رفت و برگشت مخالفان جمهوری اسلامی از سراسر دنیا به نیویورک به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده می شود تا بدین وسیله حضور دشمنان ایران در انظار رسانه های غربی پررنگ شود.

همچنین، برخلاف رویه سال های گذشته که گروهک های منافقین و سلطنت طبان و دیگر فرقه های ضد ایرانی با نماد و شعاری مخصوص به خود ، حضور چندنفره شان را در برابر سازمان ملل نشان می دادند امسال با دستور مقامات آمریکایی و پیشتیبانی سازمان جاسوسی آمریکا این گروهک ها همگی از نماد سبز برای ابراز مخالفت خود علیه ایران استفاده می کنند.

گفتنی است که در سال های گذشته نیز که هر بار بلیط های مجانی برای سفر به آمریکا در اختیار ضدانقلاب قرار داده می شد بسیاری از این افراد با گرفتن بلیط مجانی و سفر به آمریکا به تنها مراسمی که سر نزده و در آن حاضر نمی شدند مراسم ابراز مخالفت با جمهوری اسلامی بود.


کد مطلب: 66286

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/66286/تلاش-اپوزیسیون-اخلال-سفر-رئیس-جمهور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com