کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محروميت 6 مربي فوتبال

22 ارديبهشت 1388 ساعت 20:21


عزيز محمدي در گفت و گو با فارس اظهار داشت: ‌با توجه به خبر منتشره در مورد 6 مربي بايد بگويم تا بررسي كامل اين پرونده اين نفرات حق امضاي قرارداد با هيچ باشگاهي را ندارند.
رئيس سازمان ليگ با اشاره به منشور اخلاقي عنوان كرد: قبل از ابلاغ اين منشور از باشگاه‌ها و كارشناسان نظرخواهي كرديم. اين منشور در هيات ‌رئيسه سازمان ليگ و سپس هيات ‌رئيسه فدراسيون به تصويب رسيد و پس از آن به باشگاه‌ها ابلاغ شد.
وي ادامه داد: فرم تعهدات منشور اخلاقي ضميمه قرارداد بازيكنان، مربيان و سرپرستان تيم‌ها بود و تمامي اين نفرات فرم منشور اخلاقي را پر كرده و نسبت به آن متعهد شدند. ما همانطور كه برترين‌هاي اخلاق را معرفي مي‌كرديم براساس گزارش ناظران فدراسيون و ناظران داوري و همچنين مصاحبه بازيكنان، مربيان و سرپرستان كه در رسانه‌ها منتشر مي‌شد نامه محرمانه به باشگاه‌ها مي‌زديم و تخلفات را به باشگاه‌ها گوشزد مي‌كرديم تا آنها به آن رسيدگي كنند.
محمدي تاكيد كرد: نامي از هيچ شخصي در رسانه‌ها نمي‌گوييم و اين موضوع را كاملا محرمانه نگه‌ مي‌داريم. البته كميته انضباطي برخي از آنها را احضار، جريمه و توبيخ و براي آنها راي صادر كرد. براساس جدول‌هايي كه ما درست كرديم شماري از مربيان و بازيكنان نمي‌توانند براي فصل بعد قرارداد امضا كنند و امتيازشان منفي است. برخي ديگر مشروط هستند. با اين حال ما حرمت همه را نگه‌ مي‌داريم و نامي‌ از هيچ شخصي نمي‌بريم.
عضو هيات‌ رئيسه فدراسيون فوتبال تصريح كرد: اين اقدامات باعث شد از نظر فرهنگي در همه شهرها به غير از تهران رشد مثبت داشته باشيم و حتي آمار اخطارها و اخراج‌هاي بازيكنان نيز كاهش پيدا كرد.


کد مطلب: 49185

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/49185/محروميت-6-مربي-فوتبال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com