کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار مسئولان سه قوه با رهبر انقلاب

16 فروردين 1390 ساعت 10:43


حجت‌الاسلام حسين سبحاني‌نيا نماينده مردم نيشابور و عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اولين جلسه هيئت رئيسه مجلس كه قرار بود عصر دوشنبه برگزار شود به دليل ديدار نوروزي اعضاي اين هيئت با مقام معظم رهبري به سه‌شنبه موكول شد.

وي با اشاره به حضور اعضاي هيئت رئيسه مجلس، معاون اول قوه قضاييه، رؤساي سازمان‌هاي قوه قضاييه‌ و معاون اول رئيس جمهور و تعدادي از وزرا و برخي سازمان‌هاي ديگر در اين ديدار نوروزي گفت كه رئيس جمهور نيز در اين ديدار حضور و سخنراني داشت.

به گفته اين عضو هيئت رئيسه مجلس رئيس جمهور در اين ديدار ضمن صحبت‌هاي مقدماتي و تشكر از رهنمودهاي مقام معظم رهبري در آغاز سال ۱۳۹۰ ابراز اميدواري كرد كه دولت بتواند در سال جديد منويات معظم‌له را اجرايي كند.

اين نماينده مجلس هشتم شرايط مناسب انقلاب اسلامي و تأكيد بر پايداري و مقاومت و اصلاح و سازندگي را از جمله محورهاي فرمايشات مقام معظم رهبري در اين ديدار نوروزي برشمرد و گفت:‌ رهبر انقلاب تأكيد كردند كه بايد سازندگي و تلاش در اين راستا را دنبال كنيم.

سبحاني‌نيا ادامه داد: تلاش بيگانگان براي ايجاد يأس و نااميدي در كشور از ديگر فرمايشات مقام معظم رهبري در اين ديدار بود كه به اعتقاد ايشان نااميدي اولين قدم در جهت عقب‌نشيني آنها بود كه بايد با اميد و توكل كارها را دنبال كرد.

وي افزود: همچنين نمايندگان مجلس ساعت ۱۸ امروز با رئيس جمهور ديدار نوروزي خواهند داشت.


کد مطلب: 161398

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/161398/دیدار-مسئولان-سه-قوه-رهبر-انقلاب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com