کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

يک ماه سخت در انتظار پرسپوليس

18 دی 1392 ساعت 12:48

تيم پرسپوليس از روز ۲۱ دي ماه وارد يک ماراتن سخت مي شود که سرنوشت موفقيت سرخپوشان در اين فصل را رقم خواهد زد.


به گزارش جهان به نقل به خبرآنلاين؛، تيم پرسپوليس روز ۲۱ دي در اهواز به مصاف فولاد مي رود و جمعه ۲۷ دي نيز در ديدار دربي پايتخت با استقلال روبرو مي شود.

پرسپوليس پس از دربي بايد راهي تبريز شود و يکم بهمن در يک ديدار سخت به مصاف گسترش فولاد برود که با حضور تارتار احيا شده است. پرسپوليس از سرماي تبريز بايد راهي اهواز شود تا پس از ۱۵ روز بار ديگر روبروي فولاد قرار گيرد و اين بار در يک چهارم نهايي جام حذفي. سرخپوشان در بازگشت از اهواز روز ۱۱ بهمن در آزادي ميزبان سپاهان هستند که بعد از سپري کردن يک دوره بحراني دوباره روي نوار برد قرار گرفته اند.

اگر پرسپوليس موفق به حذف فولاد شده باشد، سه شنبه ۱۵ بهمن بايد مقابل برنده ديدار راه آهن- تراکتورسازي قرار گيرد که اگر تراکتور حريف پرسپوليس باشد، ممکن است اين بازي به حکم قرعه در تبريز برگزار شود که يک سفر سخت به تبريز بار ديگر در انتظار پرسپوليس خواهد بود. البته اين پايان کار نخواهد بود و پرسپوليس بار ديگر بايد راهي سفر شود و اين بار به شيراز و ديدار با فجرسپاسي!

 سرخپوشان پايتخت در يک ماه آينده حداقل ۴ سفر در پيش روي دارند که ممکن است به ۵ سفر نيز افزايش يابد. اما نکته مهم اينکه پرسپوليس در اين يک ماه آينده حداقل ۶ و شايد ۷ بازي پيش روي دارند که ۵ بازي با تيم هاي بالاي جدولي خواهد بود. نحوه عبور پرسپوليس از اين ماراتن تکليف موفقيت اين تيم در فصل جاري را مشخص خواهد کرد.


کد مطلب: 336202

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/336202/يک-ماه-سخت-انتظار-پرسپوليس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com