کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

سنگ‌اندازی روس‌ها در لیگ جهانی والیبال

22 خرداد 1394 ساعت 12:23

مردان والیبال ایران با برگزاری تمرینات منظم و فشرده عزم خود را برای کسب امتیاز در خانه روس‌ها جزم کردند.


به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که هم اکنون به منظور برگزاری پنجمین و ششمین دیدار خود در لیگ جهانی ۲۰۱۵ در شهر کازان به سر می‌برد، طی روزهای شنبه و یکشنبه ۲۳ و ۲۴ خرداد اولین و دومین مسابقه خود را مقابل روسیه در سال جاری برگزار خواهد کرد.

* مردان والیبال ایران پس از سفری ۲۰ ساعته دوشنبه شب به کازان رسیدند و اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی که به خوبی می‌دانست این شهر آخرین ایستگاه ایران در دیدار های خارج از خانه در مرحله بین قاره‌ای لیگ جهانی ۲۰۱۵ است و بهترین و سخت‌ترین قسمت برای کسب امتیاز در این بازی‌ها است، صبح روز سه‌شنبه تمرینات آماده سازی تیم خود را با بدنسازی آغاز کرد و سپس عصر سه‌شنبه و چهارشنبه نیز تمرینات توپی تیم در سالن زنیت کازان روسیه پیگیری شد.

* بازیکنان علی رغم خستگی روحی و بدنی از سفرهای طولانی مدت لیگ جهانی، خود را با شرایط و زمان نامناسب تمرینات وفق دادند و دستورات بوبان ودستیارانش را مو به مو در تمرین اجرا می‌کردند. ساعت تمرینی نا مناسبی که روس‌ها برای ایرانی تنظیم کردند اعتراض بوبان و کادر فنی را به همراه داشت تا روس‌ها ساعت تمرین صبح و عصر ایران را از ۸ به ۱۰ و از ۱۳ به ۱۵ تغییر دادند، اما باز هم ساعت مناسبی برای تمرین و ریکاوری بدنی ملی پوشان ایران نبود.

* تمرینات تیم ایران در این روزها بر روی سرویس، دریافت و حمایت از مهاجم و کار بر روی توپ های برگشتی تمرکز داشت و بازیکنان با شادابی و انگیزه خاصی اقدام به اجرای تمرینات می‌کردند.

* ملی‌پوشان ایران روز گذشته نیز تمرین دو ساعته‌ای را در سالن مسابقات در باشگاه والیبال زنیت کازان برگزار کردند و امروز جمعه با برگزاری یک جلسه تمرین، آخرین تمرین سنگین و دو ساعته خود را در این سالن برگزار می‌کنند تا صبح فردا شنبه با برگزاری تمرینی سبک در این سالن برای دیدار با روسیه قهرمان المپیک آماده شوند و ساعت ۱۹:۴۰ روز شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ در اولین دیدار به مصاف تیم ملی روسیه قهرمان المپیک روند؛ روسیه ای که ایران در تاریخ والیبال تا کنون موفق به پیروزی در برابر این تیم نشده است و هرگز در خاک این کشور نتوانسته امتیازی از این تیم کسب کند. به این ترتیب این موضوع انگیزه دو چندانی را به مردان والیبال داده است تا برای ثبت رکوردی تاریخی به مصاف قهرمان المپیک که اکنون برای اعاده حیثیت در لیگ جهانی به میدان می‌آید، روند.


کد مطلب: 427472

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/427472/سنگ-اندازی-روس-ها-لیگ-جهانی-والیبال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com