کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طعنه های دوباره علي دايي به پرسپولیس

1 شهريور 1390 ساعت 15:53


سرمربي تيم فوتبال راه آهن در نشست خبري پيش از بازي تيمش برابر مس سرچشمه باز هم لب به انتقاد از مسائل مربوط به پرسپوليس گشود و گفت كه پس از گذشت دو ماه و نيم از قهرماني در جام حذفي هنوز با او تسويه حساب نشده است.

به گزارش ايسنا، علي دايي در نشست خبري قبل از بازي تيمش برابر مس سرچشمه در باره رويارويي با اين تيم اظهار كرد: فردا بازي سختي را مقابل مس سرچشمه داريم، با اينكه اين تيم در انتهاي جدول است حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. مس سرچشمه مربي فهيمي دارد اما در اين بازي يك راه بيشتر نداريم و اين است كه پيروز ميدان شويم. متاسفانه در بازي قبل خيلي مسائل باعث شد كه سه امتياز را نگيريم. تمام تلاش ما اين است كه فردا سه امتياز را بگيريم و خودمان را در جدول بالا بكشيم.

علي دايي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه پرسيد چرا بعضي‌ها نمي‌خواهند چهره‌هاي محبوب و مطرح در فوتبال ما محبوب بمانند؟ بيان كرد: ليگ ايران را نمي‌توان با ليگ‌هاي ديگر دنيا مقايسه كرد و فرهنگ حرفه‌اي آن‌ها را نمي‌شود با فرهنگ حرفه‌اي ما مقايسه كرد. ورزش ما بيشتر سياسي است تا ورزشي. خيلي‌ها دنبال استفاده سياسي از ورزش و خصوصا فوتبال هستند و به اين دليل خيلي از حرمت‌ها نگه داشته نمي‌شود.

وي افزود: اما در مورد كنار رفتن خودم از پرسپوليس بايد بگويم كه مربي قهرمان را هم مي‌توان تغيير داد و بحث ما در مورد اين موضوع نبود. اما وقتي مسائل ديگري به وجود مي‌آيد و روراستي از بين مي‌رود و جريان‌هايي به وجود مي‌آيد كه تو را با شكست كنار بگذارند، اين اتفاق‌ها مي‌افتد. مگر من با پرسپوليس قرارداد 10 ساله بسته بودم؟ قرارداد من يك سال و نيمه بود و در اين زمان هم شرط تمديد قرارداد آوردن يك قهرماني بود كه آن را هم به دست آوردم.

وي با اشاره به زماني كه سرمربي‌گري پرسپوليس را قبول كرد، گفت: آن زمان هم چشمي به نيمكت پرسپوليس نداشتم و سال قبل هم خدا كمك كرد كه قهرمان شديم. اما روشي كه آقايان پيش گرفتند درست نبود و مردم هم با اين شيوه‌ها مخالفت مي‌كنند. وقتي كه علي دايي در رشت يا شهرهاي ديگر تشويق مي‌شود نشانه اعتراض مردم به كارهايي است كه آقايان انجام مي‌دهند. دوست ندارم جايي تشويق بشوم و كسي اسم من را ببرد. دوست دارم با آرامش كار كنم و سعي من اين است كه جواب خيلي از افراد را ندهم. خيلي از صحبت‌هاي بعضي از آقايان ارزش ندارد كه بخواهم روي آن‌ها فكر كنم. تمام تلاشم اين است كه تمركزم را روي تيمم بگذارم و در راه‌آهن موفق شوم، چون با اين كار جواب خيلي از چيزها داده مي‌شود.

سرمربي راه آهن در مورد اينكه آيا در قراردادش با اين تيم نيز شرط‌هايي مطرح شده است؟ عنوان كرد: ما شرط و شروط‌ زيادي داريم اما راه آهن با پرسپوليس فرق مي‌كند. من اين تيم را قبول كردم تا نشان بدهم به هر نحوي دنبال كسب جايگاه در پرسپوليس نيستم.

دايي به وعده پاداش قهرماني حضور در پرسپوليس اشاره كرد و گفت: دو ماه و نيم از قهرماني ما گذشته است و هنوز منتظرم كه تسويه حساب بكنند. درست است كسي كه تيمش را قهرمان مي‌كند هنوز با او تسويه حساب صورت نگرفته باشد؟ آن پژوهايي كه قرار بود به عنوان پاداش قهرماني بدهند، چه شد؟ روزنامه‌هاي آن زمان و روزنامه‌هاي منتسب به آقايان را بخوانيد. آن زمان آن‌ها مي‌خواستند همه توپ‌ها را در زمين من بيندازند اما نمي‌دانستند كه آن بالايي آنقدر بزرگ است كه گنده‌تر از اين افراد هم نمي‌توانند با او مقابله كنند و ديديد كه در نهايت چه اتفاقي افتاد.

دايي ادامه داد: دوست ندارم اين صحبت‌ها را ادامه بدهم اما مي‌خواهم بدانم چرا حقوق من را پرداخت نمي‌كنند. حتما بايد شكايت ديگري از آن‌ها انجام بدهم؟ هنوز كسي با من تسويه حساب نكرده است. متاسفانه چيزهايي وجود دارد كه نمي‌شود راجع به آن صحبت كرد و دوست ندارم در مورد تيمي كه در آن زحمت كشيدم و طرفدارانش نيز براي من زحمت كشيدند صحبت كنم اما گوش شنوايي نيست.

علي دايي در پاسخ به اين سوال كه آيا دليل تشويق شدن وي در ورزشگاه‌هاي مختلف اين نيست كه تمركزش را به هم بزنند، عنوان كرد: در زمان كمي كه مربي‌گري را آغاز كرده‌ام كارنامه‌ام خيلي چيزها را نشان مي‌دهد. تمام تلاشم اين است كه تمركزم را روي تيم خودم بگذارم و براي پولي كه مي‌گيرم تلاش كنم و از هر چيزي كه به تيم لطمه بزند، پرهيز مي‌كنم. شايد تاكنون هم زياد در مورد اين مسائل صحبت كرده‌ام اما ديگر بايد رهايش كنيم.

وي افزود: دوست ندارم راجع به شخص خاصي صحبت كنم اما در مورد كار خودم بايد بگويم كه در راه‌آهن كار سختي پيش رو دارم اما عاشق كارم هستم و به اين مجموعه ايمان دارم و مي‌دانم كه موفق مي‌شويم.


کد مطلب: 182897

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/182897/طعنه-های-دوباره-علي-دايي-پرسپولیس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com