کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گرد و خاك محمد دادکان در تلويزيون!

30 مهر 1392 ساعت 8:24

اولين برنامه تلويزيوني نيمه سوم با حضور محمدرضا يزداني‌خرم و محمد دادکان روساي سابق فدراسيون‌هاي كشتي و فوتبال و با اجراي جواد خياباني روي آنتن رفت.


به گزارش جهان به نقل از تابناک، در اين برنامه چالش‌هاي پيش‌رو در دوره جديد وزارت ورزش و جوانان از سوي مهمانان مورد بررسي قرار گرفت و مطابق انتظار محمد دادگان با اظهارات صريح و بي‌پرده‌اش مخاطبان تلويزيوني را غافلگير كرد. رئيس سابق فدراسيون فوتبال ابتدا دخالت مديران دستگاه ورزش در انتخابات فدراسيون‌هاي ورزشي را به چالش كشيد و گفت:
منابع مالي در كنار حضور افراد شايسته مي‌تواند به موفقيت بينجامد، ‌اما در سال‌هاي اخير ديديم كه ملاك انتخاب افراد اين شعر بود كه «تا يار كه را خواهد و ميلش به كه باشد» البته ناگفته نماند كه پيش از انقلاب هم شرايط به اين شكل بود و بايد در اينجا گفت كه در تنها جايي‌كه در آن انقلاب نشده ورزش است. در چند سال اخير شاهد اين مسئله بوديم كه كسي فرد ديگري را دوست دارد و او را سر كار مي‌آورد بدون اينكه آن شخص چندان ارتباطي به ورزش داشته باشد.

دادکان تنها راه برون‌رفت از بن بست فعلي را سپردن سكان مديريت ورزش به اهالي ورزش دانست: «اگر يك فرد ورزشي در مجموعه قرار بگيرد وضعيت از اين كه بدتر نمي‌شود. مي‌بينيم كه باشگاه‌هاي ما مي‌آيند تيم‌ها را با ۲۰ – ۳۰ ميليارد تومان هزينه دريافت مي‌كنند و بر آن مديريت مي‌كنند و فقط مي‌گويند كه دولت هزينه كند و من خرج كنم. بياييم فرصت را به افراد شايسته و تحصيلكرده بدهيم. مطمئن باشيد كه اين افراد وضعيت را از اين شكلي كه هست بدتر نمي‌كنند.»

رئيس سابق فدراسيون فوتبال گريزي هم به كناره‌گيري محمد بنا از تيم‌ملي كشتي‌فرنگي زد: «مديريت ۸ سال اخير دستگاه ورزش سبب شده تا ناهنجاري‌ها به اوج برسد. ما امروز يك بي‌نظمي مالي در ورزش داريم. در اين ميان شاهد ۳۲۰۰ پروژه ناتمام هستيم كه اتمام آنها در مدت كوتاهي نشدني است. متاسفانه در سال‌هاي اخير برخي پول‌هاي كلاني را براي بقاي خود در ورزش خرج كرده‌اند و در اين ميان يك قهرمان ملي مانند محمد بنا را كنار گذاشته‌اند. سوال من اين است كه چرا اين مديران سياسي كنار نمي‌روند و شخصي مثل محمد بنا را كنار مي‌گذارند؟»


کد مطلب: 320839

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/320839/گرد-خاك-محمد-دادکان-تلويزيون

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com