کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقبال پرشکوه از واليباليست هاي افتخار آفرين ايران

15 مهر 1388 ساعت 9:49

تيم ملي واليبال جمهوري اسلامي ايران که در مسابقات قهرماني اسيا به مقام نايب قهرماني رسيده و به مسابقات جهاني صعود کرده است ، بامداد چهارشنبه وارد فرودگاه امام خميني ( ره ) تهران شد و مورد استقبال پرشکوه حاضران قرار گرفت .


به گزارش ايرنا، اعضاي پرافتخار تيم واليبال ايران در حالي وارد سالن فرودگاه شدند که گروه موزيک با نواختن سرود جمهوري اسلامي ايران و آهنگ هاي شاد ، حال و هواي خاصي را حاکم کرده بود . 

سپس اعضاي اين تيم با استقبال باشکوه حاضران بويژه خانواده هاي خود و همچنين مردم علاقه مند مواجه شدند .
"حسين معدني" سرمربي اين تيم در سالن فرودگاه امام در گفت وگويي با خبرنگار ايرنا درباره عوامل موفقيت ايران در مسابقات آسيايي فيليپين و صعود به مسابقات جهاني گفت : انسجام و يکدلي بازيکنان و رفاقت ميان انان و کادرفني باعث شد تا تيم ايران با قدرت تمام برابر حريفان خود به برتري برسد و راهي فينال شود.
وي از تيم ژاپن به عنوان يک حريفي فراتر از آسيا نام برد و گفت : تيم ايران نشان داد که ياراي مقابله با ژاپن را دارد و اگر بازيکنان ما هوشيارتر بودند ، توانايي برتري بر اين تيم در بازي نهايي را داشتند.
معدني در ادامه گفت : تيم ايران از نفرات شايسته و مستعدي سود مي برد که در صورت حمايت و تقويت بيشتر
شايستگي آن را دارند که در مسابقات جهاني ، بازيهاي قدرتمند تري را به نمايش بگذارند.
سرمربي تيم ايران ، کسب اين مقام ارزنده ( نايب قهرماني ) و راهيابي به مسابقات جهاني را به مردم ايران تبريک گفت و تاکيد نمود که واليبال ايران به دليل مديريت عالي و جوانان مستعد ، در آينده حرفهاي جدي تري را براي گفتن خواهد داشت .
معدني در پايان از حضور يکپارچه ورزش دوستان در فرودگاه امام خميني (‌ره ) ابراز خوشحالي کرد و افزود : اينگونه حمايت ها ، ما را به تکاپوي بيشتر وا مي دارد تا در مسابقات معتبر آتي بويژه پيکارهاي جهاني با خودباوري بيشتر به ميدان برويم .
لازم به ذکر است که عليرضا نادي (کاپيتان)، سيد محمد موسوي و عادل غلامي به عنوان سرعتي زن، مير سعيد معروف و مهدي مهدوي به عنوان پاسور، حمزه زريني، فرهاد نظري افشار و آرش صادقياني به عنوان بازيکنان قدرتي، محمد محمد کاظم و محسن عندليب به عنوان قطر پاسور و احسن اله شيرکوند و عليرضا عليزاده به عنوان ليبرو هاي تيم ملي واليبال در پانزدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا حضور داشتند.
حسين معدني به عنوان سرمربي، امير خوش خبر سرپرست و محمود افشار دوست و بهروز عطايي به عنوان مربيان، تيم ملي واليبال ايران را در مسابقات مانيل همراهي مي کردند.
تيم ملي واليبال ايران به عنوان نماينده قاره آسيا در مسابقه هاي قهرماني جهان که اواخر نوامبر سال 2009 ميلادي در ژاپن برگزار مي شود، حضور خواهد يافت.
قهرمانان پنج قاره با ميزبان مسابقات، در رقابتهاي قهرماني جهان شرکت مي کنند. با توجه به اينکه ژاپن ميزبان و قهرمان آسيا است، تيم نايب قهرمان ( ايران ) به عنوان نماينده آسيا در اين پيکارها حضور مي يابد.


کد مطلب: 69954

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/69954/استقبال-پرشکوه-واليباليست-هاي-افتخار-آفرين-ايران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com