کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

كرانچار: اشتباهات فردي باعث شكست پرسپوليس شد

7 آذر 1388 ساعت 17:00

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اشتباهات فردي در زدن ضربات پنالتي باعث از دست دادن امتياز مقابل سپاهان شد.


به گزارش  فارس، زلاتكو كرانچار پس از شكست 2 بر يك مقابل سپاهان تصريح كرد: بازي كردن روي چنين زميني سخت و نتيجه غيرقابل پيش‌بيني بود. با توجه به 10 نفره شدن، بازيكنان ما بازي خوبي انجام دادند. 

وي افزود: پس از دست دادن 2 پنالتي بازيكنان نتوانستند با تمركز به بازي خود ادامه دهند با اين حال به سپاهان تبريك مي‌گويم. همچنين از هواداران پرسپوليس و سپاهان به خاطر توجه‌اي كه به اين بازي داشتند تشكر مي‌كنم.
سرمربي كروات پرسپوليس ادامه داد: به لحاظ تاكتيكي فكر مي‌كنم چون يك يار كمتر از حريف داشتيم نمي‌توانستم از شاگردانم انتظار بيشتري داشته باشم. نيمه دوم مجتبي زارع را وارد زمين كردم تا تيم موفق‌تر شود و با توجه به اين موضوع توانستيم گل بزنيم.

كرانچار با بيان اينكه اگر پنالتي اول پرسپوليس گل مي‌شد روند بازي تغيير مي‌كرد تاكيد كرد: نتيجه اين ديدار به نفع پرسپوليس نشد اما نااميد نيستيم. امروز تيم بهتر از نيم فصل اول بود. با وجود سختي بازي سازماندهي خوبي داشتيم و بر اثر اشتباهات فردي بازيكنان نتوانستيم به نتيجه مطلوب برسيم.
سرمربي پرسپوليس با اشاره به اخراج شيث رضايي اضافه كرد: اخراج شيث باعث شد خليلي را از زمين بيرون بكشم تا تيم سازماندهي بهتري داشته باشد. ضمن اينكه دروازه‌بان تيم حريف فوق‌العاده بود.
كرانچار در پاسخ به اين سئوال كه چرا پنالتي زن پرسپوليس نامشخص است گفت: مشكل پنالتي زدن پرسپوليس به خاطر اشتباهات فردي بود. پنالتي‌زنان اين تيم خليلي، كلاه‌كج و نوروزي هستند.

وي درباره اين انتقاد كه اگر خليلي در ميدان باقي مي‌ماند مي‌توانست اين پنالتي‌ها را گل كند اظهار داشت: وقتي در فوتبال تيمي 10 نفره مي‌شود براي به هم نخوردن سازماندهي دفاعي مربي مجبور است از مهاجمان خود كم كند و من مجبور شدم خليلي را بيرون بكشم.
كرانچار در مورد مدعيان قهرماني عنوان كرد: اميدوار هستيم در بازي‌هاي آينده امتيازهاي خوبي كسب كنيم. سپاهان، استقلال و ذوب‌آهن جزء تيم‌هايي هستند كه علاوه بر بازي در ليگ برتر بايد در ليگ قهرمانان آسيا هم بازي كنند و اين فشار زيادي را به آنها وارد مي‌كند بنابراين مسابقات در آينده قابل پيش‌بيني نيست.

سرمربي كروات پرسپوليس درباره غيبت وسلي و هوار ملا محمد در تمرينات اين تيم و تخلفي كه از سوي آنها صورت گرفته گفت: درباره ملا محمد كميته انضباطي باشگاه با او برخورد مي‌كند. بازي‌هاي تيم ملي عراق تمام شده بود و او بايد به تمرينات بازمي‌گشت اما غيبت وسلي موجه‌تر است براي او شرايط خانوادگي پيش آمده بود در اين باره چندان دخالت نمي‌كنم.
كرانچار يادآور شد: تنها تيمي كه با پرسپوليس خيلي فاصله دارد سپاهان است و فاصله با تيم‌هاي ديگر چندان زياد نيست. تا پايان ليگ زمان زيادي داريم و ديدارهاي آيندمان را با قدرت بيشتر انجام مي‌دهيم.


کد مطلب: 78872

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/78872/كرانچار-اشتباهات-فردي-باعث-شكست-پرسپوليس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com