کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیم پرسپولیس و الوحده امشب در ابوظبی

20 ارديبهشت 1390 ساعت 13:21

تيم هاي پرسپوليس و الوحده امارات كه از راهيابي به مرحله بعد بازماندند، امشب (سه شنبه شب) در يك ديدار تشريفاتي از ساعت ۲۱ به وقت تهران در برابر هم صف آرايي مي كنند.


به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، مرحله گروهي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا هفته پاياني خود را پشت سر مي گذارد و اين در شرايطي است كه دو تيم از هر گروه به مرحله بعد صعود مي كنند.

بر همين اساس، تيم هاي الاتحاد عربستان و بنيادكار ازبكستان از گروه C صعود كردند و تيم هاي پرسپوليس و الوحده امارات از راهيابي به مرحله بعدي اين مسابقات بازماندند. به همين جهت سرخپوشان تهراني و نماينده ابوظبي، آخرين ديدار خود را به صورت تشريفاتي در امارات برگزار مي كنند.

پرسپوليس در اين دوره از مسابقات با تيم هاي الاتحاد، بنيادكار و الوحده هم گروه شد. سرخپوشان در اولين ديدار خود، در عربستان به مصاف تيم الاتحاد رفتند و با نتيجه ۳ بر يك، امتياز اين مسابقه را به نماينده عربستان واگذار كردند اما در بازي برگشت، اين تيم را با نتيجه ۳ بر دو شكست دادند.

پرسپوليس در دومين ديدار نيز در برابر الوحده در تهران به نتيجه تساوي يك بر يك رضايت داد و در بازي برگشت امشب به مصاف اين تيم مي رود. پرسپوليس در سومين ديدار خود در ازبكستان برابر بنيادكار به تساوي آن هم بدون گل رضايت داد و در ورزشگاه آزادي نيز با نتيجه ۳ بر يك، امتياز اين ديدار را به حريف ازبكستاني خود واگذار كرد.

تيم الوحده در اولين ديدار، بنيادكار را در امارات با تساوي يك بر يك متوقف كرد. در هفته دوم نيز در برابر پرسپوليس در تهران، نتيجه ديدار اول را تكرار كرد. نماينده شهر ابوظبي در بازي سوم و در خانه با نتيجه ۳ بر صفر مغلوب الاتحاد شد و در بازي برگشت الاتحاد را با تساوي بدون گل متوقف كرد. الوحده در ازبكستان هم با نتيجه ۳ بر ۲ امتياز اين بازي را به ميزبان واگذار كرد تا ديدار آخر از مرحله گروهي خود را امشب برابر پرسپوليس برگزار كند.

در حال حاضر در گروه C تيم الاتحاد عربستان با ۵ بازي و ۱۰ امتياز در صدر جدول قرار دارد. تيم بنيادكار ازبكستان با ۵ بازي و ۸ امتياز در رده دوم، پرسپوليس با ۵ بازي و ۵ امتياز در رده سوم و تيم الوحده با ۵ بازي و ۳ امتياز در قعر جدول قرار دارد.

گفتني است؛ در ديگر ديدار همزمان اين گروه، امشب تيم الاتحاد عربستان در خانه ميزبان بنيادكار ازبكستان است.


کد مطلب: 166029

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/166029/تیم-پرسپولیس-الوحده-امشب-ابوظبی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com