کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مادرندا آقا سلطان : شكايتي ندارم!؟

24 تير 1388 ساعت 15:51


 کوثری نايب‌ رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به ديدار اين كميته با مهدي كروبي نيز خاطرنشان كرد:‌ در اين ديدار معلوم شد كه آقاي كروبي در جريان بسياري از مسائل نيستند و به ايشان گفتيم حتي اطرافيانتان مثل آقاي كرباسچي به شما اعتقادي ندارند و وقتي به آقاي كروبي گفتيم كه ميرحسين موسوي در برخي از شهرها نفر اول شده است، اصلا خبر نداشتند و از اين موضوع ابراز تعجب كردند.
كوثري با بيان اينكه آقاي كروبي در اين ديدار همان حرف‌هاي آقاي موسوي را زد، گفت: به آقاي كروبي عرض كرديم شما چرا نماينده به شوراي نگهبان معرفي نكرديد و ايشان نيز جواب داد من آقاي كرباسچي را به عنوان نماينده خود انتخاب كردم اما آقاي موسوي نگذاشت او به شوراي نگهبان برود.
وي سازمان مجاهدين انقلاب و در راس آنها بهزاد نبوي را به عنوان يكي از گروه‌هاي پشت سر حوادث اخير عنوان كرد و افزود: اين افراد با تشكيل كميته ايكس حوادث كشور را اداره مي‌كرد و در خانه‌اي در منطقه قيطريه تهران با استفاده از هنرپيشه‌ها و افراد شاخص استوديويي درست كردند كه در اين استوديو عليه نظام و انتخابات مصاحبه مي‌كردند و مستقيم بر روي شبكه بي‌بي‌سي فارسي پخش مي‌شد.
نماينده مردم تهران در مجلس گروهك نهضت آزادي را واسطه اين افراد با امريكا عنوان و تصريح كرد: اين گروهك از يك سال قبل با آمريكايي‌ها بر سر ايجاد شبهه انتخابات به توافق رسيده بودند.
كوثري با اشاره به ديدار اعضاي اين كميته با مراجع و علما در قم و نيز ديدار با سيد محمد خاتمي گفت: من در ديدار با آقاي خاتمي نبودم اما گويا ايشان با آمدن مردم به خيابان‌ها موافق نبودند اما صحبت‌هايي در مورد انتخابات داشتند.
وي ادامه داد: در مجلس شوراي اسلامي نيز يك نامه با 100 امضا از سوي نمايندگان جمع شد كه در آن خواستار محاكمه مسببان اغتشاشات اخير بخصوص آقاي موسوي بودند كه اين امر به قوه قضائيه واگذار شد.
نايب‌ رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس قتل ندا آقا سلطان را يك موضوع ساختگي و حساب شده عنوان كرد و افزود: برخي افراد در اين رابطه دستگير شدند و حتي در عرض 20 ساعت پس از كشته شدن او كه مي‌بايست جسد در پزشكي قانوني باقي مي‌ماند، خاك شد و مادر ايشان گفت من از هيچ كس شكايتي ندارم.
كوثري اينگونه اقدامات را در راستاي ايجاد انقلاب‌هاي رنگين در كشورهاي مختلف دانست و خاطرنشان كرد: دشمن با اين كارها قصد دارد تا احساسات مردم را جريحه‌دار كند.
وي اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران در طول سال‌ها با اتفاقات مهمي مانند مسئله منتظري و موضوع سيد مهدي هاشمي مواجه بود اما حوادث اخير با توجه به گستردگي و شرايط ويژه آن يك حادثه خطرناك است كه هوشياري بيشتري را مي‌طلبد.
 منبع :فارس


کد مطلب: 57226

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/57226/مادرندا-آقا-سلطان-شكايتي-ندارم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com