شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

موج گرايش به احمدي‌نژاد در كشور

شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 54020
عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت: موجي از گرايش به احمدي‌نژاد در كشور به وجود آمده است.
به گزارش فارس محمد دهقان عصر امروز در اجتماع فرهنگيان حامي احمدي‌نژاد در مسجد جامع ايلام اظهار داشت: اين موج و گرايش ملت ايران اسلامي به احمدي‌نژاد به واسطه هم جنس بودن رئيس جمهوري با مردم است. 

وي ادامه داد: احمدي‌نژاد خود را از جنس مردم دانسته و براي خدمت به مردم از وابستگي‌هاي دنيا دست كشيده و تا زماني كه مردم بخواهند در اين راه گام برمي‌دارد. 

اين مسئول اضافه كرد: احمدي‌نژاد رياست دولت را يك امانت دانسته و براي حفظ و صيانت از آن امانت الهي توجه ويژه‌اي دارد. 

دهقان تصريح كرد: امانت نظام حامل خون صدها شهيد و استقامت آزادگاني است كه براي اعتلاي ايران اسلامي از هيچ كوششي دريغ نكردند. 

سخنگوي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي بيان داشت: پس مردم نيز بايد دقت كنند كه اين مسئوليت و امانت را به دست كسي بسپارند كه از ديگران مطمئن‌تر و دلسوزتر به نظام است. 

وي ادامه داد: البته همه نامزدهاي شركت كننده در اين دوره از انتخابات دلسوز نظام و امانت‌دار هستند اما بايد ملت ايران اسلامي دلسوزترين و امانت‌‌دارترين فرد كه همان احمدي‌نژاد است را انتخاب كنند تا آرمان‌هاي بلند امام (ره) را به ثمر بنشاند. 

اين نماينده مجلس اضافه كرد: يكي ديگر از ويژگي‌هاي احمدي‌نژاد ولايت‌پذيري وي است كه اين شاخصه نيز در ديگر نامزدها يافت مي‌شود اما آنچه كه مشخص است احمدي‌نژاد به اين مهم بيشتر توجه دارد. 

دهقان تصريح كرد: شجاعت، مردم‌داري، خدمت بي‌منت به مردم از ديگر ويژگي‌هاي منحصر به فرد احمدي‌نژاد است كه بايد اين شاخصه به ديگر افرادي كه از آنها بي‌اطلاع هستند، بازگو شود. 

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي از هواداران احمدي‌نژاد در اين چهار روز باقي مانده به انتخابات خواست ويژگي‌ها و برنامه‌هاي احمدي‌نژاد را براي ديگران تبيين كنند تا آنان نيز ايشان را بشناسند و در انتخاب وي اهتمام ورزند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *