جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

خواب «شیرینی» تعبیر شد

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 339145
با قبول استعفای محمد رویانیان از سوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و سرپرستی موقت علی پروین در این باشگاه فرهنگی ورزشی؛ خواب سعید شیرینی سرپرست مستعفی این تیم تعبیر شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم علی دایی سرمربی پرسپولیس در رقابتهای لیگ برتر باشگاههای ایران و بویژه بازی ضعیف و غیر منطقی بازیکنان قرمز پوش در شهرآوردتهران , رویانیان را بر آن داشت که اعتراف کند با پرسپولیس به بن بست رسیده و از این تیم جدا خواهد شد.

امروز هیات مدیره پرسپولیس با برگزاری نشستی در باشگاه تصمیم به قبول استعفای رویانیان گرفت و علی پروین را به عنوان سرپرست موقت باشگاه معرفی کردند و در اصل باید گفت که امروز هیات مدیره این تیم یک تصمیم ورزشی برای نجات این تیم از ورطه سقوط بیشتر در جدول رده بندی لیگ برتر گرفت.

تیمی که با توجه به سخنان پروین عملا از سودای قهرمانی در لیگ که از سوی علی دایی و رویانیان در پی قهرمانی در نیم فصل بر سر زبانها افتاده بود فاصله گرفته و عملا نتیجه گرایی برای رسیدن به سهمیه آسیایی و قهرمانی در جام حذفی را هدف گذاری کردند.

البته تضعیف تیم های پایه این تیم های تهرانی از جمله پرسپولیس و استقلال در اصل به ضرر فوتبال کشورمان بوده و همواره در سالهای گذشته نیز مشخص شده که استحکام این دو تیم مردمی پشتوانه خوبی برای تیم ملی و اقتدار ملی پوشان در مسابقات بین المللی و آسیایی بوده و امروز هم که تیم ملی قرار است در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حافظ منافع ملی و اقتدار فوتبال کشورمان باشد ؛ باید به مساله عدم تضعیف تیم ریشه دار و مردمی مانند پرسپولیس ؛ مسوولان و رسانه ها بیش از گذشته توجه داشته باشند تا خدای نکرده این تیم محبوب مردمی بیش از این متضرر نشود.

امروزکه سرپرست جدیدباشگاه پرسپولیس تهران اعلام کرده به عشق هواداران این مسوولیت را قبول کرده است و اذعان داشته که علی دایی با قدرت تمام به کارش به عنوان سرمربی ادامه خواهد داد همه باید از علی پروین و این تیم حمایت کنند تا دوباره سکوهای ورزشگاه ها به عشق تیم قرمز پوش تهرانی پر شود و نشاط بر سکوها در حین مسابقات این تیم با همراهی سلطان و دیگر پیشکسوتانی که می توانند به این تیم کمک کنند حاکم شود.

علی پروین و هیات مدیره حالا با استعفای سعید شیرینی , دست خود را برای تعیین یک پیشکسوت پرسپولیسی در این کرسی و در روی نیمکت که بتواند به بازیکنان کمک شایانی کند بازخواهنددیدو این انتخاب نیز باید یک انتخاب ورزشی باشد وازمیان گزینه هایی مانند محمود خوردبین که سالها در این پست حساس نشست وبه قول خود هیچ گاه اجازه نداد که بازیکنان با رفتار خود دچار استرس های زودگذر شوند و همچنین محمد پنجعلی کاپیتان سابق که در آغاز این فصل لیگ هم قرار بر نشستن او به جای شیرینی روی نیمکت بود و حتی نفرات دیگر که علی پروین و هیات مدیره روی آن نظر دارند , این پست مهم در تیم در اسرع وقت ترمیم و با نشستن یک فرد نام آشنا وکاربلددوباره شرایط هماهنگی در تیم و بازیکنان مهیا شود.

از سوی دیگر وزارت ورزش هم باید کمک های خود را زودتر به تیم مردمی و پرطرفدار قرمز پوشان پایتخت روانه کند تا این تیم از وهله مشکلات فعلی قدری فاصله بگیرد و به قول حمید استیلی سرمربی سابق این تیم که در دوره محمد رویانیان وزارت ورزش و جوانان پولی به باشگاه پرسپولیس نداد شاید با رفتن وی اعتبار تزریق شود ؛ این مساله هم زودتر به خوبی وخوشی به اتمام برسد.

حال اینکه علی پروین و محمدصادق اکبری رییس هیات مدیره باشگاه تاکید کردند که علی دایی هم باید به کارش با قدرت تمام ادامه دهد , دایی نیز باید برای بالا رفتن سطح تکنیکی و قدرت جمعی بازیکنان با استفاده از مربیان بهتر ؛ اندازه فنی نیمکت تیم قرمز پوش خود را ارتقا دهد تا در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی بتواند پرسپولیس را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.

هواداران تیم هم با حضور پرشور در ادامه رقابتها و در اولین مسابقه پس از این نقل و انتقالات باید نشان دهنده هنوزهم خون آنها قرمز است و تیم را به قول خود آنها که می گفتند ˈپرسپولیس اول بشی آخر بشی دوستت داریمˈ را عملا نشان داده وپشتیبان بازیکنان برای بازیهای زیباتر؛ فنی تر و کسب افتخارات بیشتر باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
واقعا چرت زدن شیرینی تو دربی 77 یادش بخیر!!! دوربینها چه صحنه ای شکار کردند.