يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

دورکاری زنان متوقف شد

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 339071
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دورکاری زنان موضوعی است که فعلاً به دلیل انجام کار کارشناسی بر روی این موضوع و عدم استقبال کارمندان به صورت معلق درآمده است تا کار کارشناسی بر روی آن کامل شود.
به گزارش جهان، شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با فارس گفت: بخشنامه‌ ای که در خصوص دورکاری کارمندان در دستگاه‌ها وجود داشت با اخذ نظر دستگاه‌های اجرایی فاقد کارایی و نتیجه ارزیابی شد که البته این موضوع تنها در مورد زنان شاغل نبود و مردان را هم شامل می‌شود.

وی ادامه داد: نظر کمیسیون فرعی اجتماعی دولت این بود که سازمان مدیریت برنامه‌ریزی زیرساخت‌های لازم برای اجرای درست این موضوع را فراهم نکرده است و به همین دلیل از سوی کارمندان با استقبال مواجه نشد و این بخشنامه تا انجام کار‌ کارشناسی دقیق و فراهم آوردن زیرساخت‌ها متوقف شده است تا به طور کامل در مورد آن تصمیم گیری شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان اظهار داشت: اگر در خصوص مفید بودن این بخشنامه به نتیجه قطعی رسیده نشود اجرای آن به طور کامل لغو می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *