جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
۱۱

امضاکننده نامه جام زهر پست گرفت

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 336977
جواد اطاعت نماینده تندروی مجلس ششم که از امضاکنندگان نامه موهن جام زهر به رهبر انقلاب بوده است، طی روزهای گذشته رئیس دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی شده است.
به گزارش جهان به نقل از رجا، اطاعت که از اعضای حرب منحله اعتمادملی است در حالی به این سمت منصوب شده که رییس جمهور طی ماه های گذشته همواره بر انتصاب مدیران معتدل و معتقد به ولایت فقیه تاکید کرده است.

همچنین وزیر علوم نیز که چندی قبل به خاطر انتصاب های جنجالی و پرحاشیه خود و سمت دادن به افراد فعال در فتنه ۸۸ به مجلس احضار شد و به دلیل قانع نشدن نمایندگان از پاسخ های وی، کارت زرد دریافت کرد بر انتخاب مسئولان معتدل و حامی انقلاب در این وزارتخانه تاکید کرده است اما مشخص نیست انتخاب جواد اطاعت به عنوان رییس جدید دانشکده علوم زمین شهید بهشتی با کدام معیارها صورت گرفته است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا مجلس در برابر این اقدام معنادار، سکوت خواهد کرد و یا باز هم فرجی دانا برای پاسخگویی به نمایندگان به مجلس خواهد رفت؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آفرین به دولت
Iran, Islamic Republic of
اون كه تو مناظره مي گفت رشته اش علوم سياسيه چه ربطي به علوم زمين داره؟
امین
رییس دانشکده ها توسط ریاست دانشگاه منصوب میشه. رییس فعلی دانشگاه شهید بهشتی هم حدود 1 سال قبل در زمان دولت پیش منصوب شده.
رییس دانشگاه شهید بهشتی که هنوز عوض نشده عمو!!
United States
دل تون بسوزه دارم حال میکنم
آشنا
باسلام
حال کن جوجه را آخر پاییز میشمرن ! سالهاست که این پستها دارد دست به دست میشود وآنهایی که باید نفعش راببرند میبرند و تو وامسال تو چی ؟؟؟؟؟!!!!حتما سرت تو .... که داری حال میکنی ؟؟؟!!!!
بهزاد
United States
دکتر اطاعت خیلی بیستر از روسای دانشکده میفهمه در مورد چیزی که اطلاع ندارین چرا بیخودی جوسازی میکنین
نويد
معياري كه شما ميفرماييد درسته ومال بقيه بده!!!
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره ...طرف می خواد استاد دانشگاه باشه و علمش مهمه....
علیرضا
United States
من دکتر اطاعت را از سال 80 در دانشگاه شهید بهشتی میشناسم مگه در دولت قبلی که هرکی میخواستن ریس دانشکده کنن کسی چیزی میگفت!!1
ضمنا ریس دانشکده توسط ریس دانشگاه انتخاب میشه که ریس دانشگاه منصوب دولت قبلیه!!!
باز هم بگم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اینکه پست علمی است ...