يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۵
۲۷

ممانعت از خبری‌شدن مراسم شهید احمدی‌روشن ضدارزشی است

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 336849
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ایجاد ممانعت در حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهید مصطفی احمدی‌روشن که شب گذشته در نطنز برگزار شد را کار مثبتی نمی‌‌بینم و حتی آن را ضدارزشی می‌دانم.
ممانعت از خبری‌شدن مراسم شهید احمدی‌روشن ضدارزشی است
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سیداحمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن و شهدای هسته‌ای کشورمان گفت: شب گذشته مراسمی به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن از سوی سازمان انرژی اتمی در نطنز برگزار شد.

وی در این زمینه افزود: در این مراسم بنده به همراه آیت‌الله قرهی از سخنرانان مراسم بودیم که بنده سخنانی در مورد جایگاه شهدا و همینطور ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب سخنانی مطرح کردم، ولی در پایان مراسم متوجه شدیم که از ورود خبرنگاران صداوسیما و رسانه‌های دیگر به این مراسم جلوگیری شده است.

این نماینده مجلس در ادامه اظهار داشت: این جلسه بسیار مفصل بود و در محل انرژی هسته‌ای نطنز برگزار شد. بنده در این مراسم در مورد سیر تسلیم شدن شهید احمدی‌روشن و سایر شهدا در برابر خداوند متعال سخنانی مطرح کردم و همچنین جریانات و طبقاتی که از نگاه امام حسن عسگری (ع) مطرح بود را عنوان کردم و تذکراتی در این خصوص ارائه دادم.

سالک در بخش دیگری از سخنانش به محور سوم صحبت‌هایش در این مراسم اشاره کرد و گفت: در این بخش از سخنانم به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر فشارهایی که آمریکا و غرب به ملت ایران وارد می‌کند سخنانی ایراد کردم.

وی در ادامه به علت عدم حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی در این مراسم اشاره کرد و افزود: پس از پایان مراسم علت عدم حضور خبرنگاران در این مراسم را جویا شدم که گفتند معاونت امنیتی از تهران دستور داده است که این کار انجام نشود و می‌توانید علت دقیق آن را از آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی جویا شوید.

این نماینده مجلس تصریح کرد: سوال بنده این است که چرا اجازه نمی‌دهند برنامه دفاع از شهدا پخش شود؟ ما متوجه نمی‌شویم که کجای این موضوع ضدامنیتی است؟

سالک تاکید کرد: برای منعکس کردن مراسم گرامیداشت شهدای هسته‌ای باید اقدامات رسانه‌ای انجام شود. اینها تلاششان این است که این موضوع کمتر مطرح شود، اما ما با صدای بلند می‌گوییم که از حقوق حقه ملت در زمینه دستیابی به فناوری هسته‌ای و شهدای هسته‌ای و به خصوص شهید مصطفی احمدی‌روشن دفاع می‌کنیم.

نماینده مجلس در خصوص شخصیت شهید احمدی‌روشن گفت: شهید احمدی‌روشن کسی بود که ۳/۵ درصد غنی‌سازی اورانیوم را برنامه‌ریزی کرد و ۵ درصد را به ۲۰ درصد رساند که مجلس نیز با بیش از ۲۰۰ امضا ۶۰ درصد غنی‌سازی اورانیوم را از دولت طلب کرد. این امکان و ظرفیت در نطنز، اصفهان، اراک و فردو وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

سالک خاطرنشان کرد: بنده ایجاد ممانعت در حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهید مصطفی احمدی‌روشن که شب گذشته در نطنز برگزار شد را کار مثبتی نمی‌‌بینم و حتی آن را ضدارزشی می‌دانم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عده ای که به مذاقشان خوش نمی آید می خواهند کم کم اسم شهدای هسته ای عزیز ما به دست فراموشی سپرده شود. ولی کور خواندند شهدای ما چه هسته ای و چه جبهه ای همیشه در دل ملت شهید پرور ایران جاودانه می باشند.
هر شهید ارزش والایی دارد
...
چرا مسعود علی محمدی و شهید شهریاری که بالاترین جایگاه علمی در بین ترور شدگان را دارند به این موقعیت دست نیافته اند ؟
...
عجب سانسوری کردیا :دی
لااقل اینو بذار:
آیا حاضرید نظرات سیاسی شهید علی محمدی و خانواده ی ایشان رو پوشش بدید ؟
برخی افراد سرخود هر کاری بخواهند میکنند کسی هم نیست که متاسفانه از آنها حساب کتاب کند.
در واقع جریان انحرافی اصلی را باید در این گوشه وکنارها دید که از نگاه همه مخفی مانده.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای سالک عزیز
شما که گزارش سخنرانی خودت رو منتشر کردید اما در خصوص حضور خبرنگاران باید عرض کنم برادر عزیز! شهید شدن احمدی روشن ها بر اثر همین بی توجهی ها به مسائل امنیتی بوده است و افرادی که در مراسم حضور داشتند از قشر گمنام فعالان هسته ای هستند
ضمن احترام به کلیه اصحاب رسانه بالاخره در بین این قشر هم افراد نامحرم وجود دارد
به نظر من نه تنها کار ضد ارزشی نبود بلکه در راستای حفظ ارزشها بوده است و مثبت
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز ! يعني حضور يك خبرنگار و تصويربردار از صدا و سيما هم با امنيت حضار در تضاد بود؟
Sweden
چی میگی برادر؟ از اونور لیست تمام فعالیت های هسته ای مون را به دشمنان خودمون میدیم و از اینور خبری نکردن مراسم شهید احمدی روشن رو
عین تدبیر میدونید!! به حق چیزهای ندیده!
طبق توافق تعلیق هسته ای که در زمان آقای خاتمی و توسط آقای روحانی نوشته و امضا شد آمریکایی ها پذیرفتند که به ایران کمک کنند تا برای دانشمندان هسته ای اش کاری که در شأن باشد فراهم شود. لیست ها و توانایی دانشمندان ما همانجا در اختیار آمریکایی ها قرار گرفت. خیلی نگران امنیت نباشید!
مجید مجد
عجب چیزایی در زمان دولت تدبیر وامید می شنویم
حتما در بند توافقنامه ژنو اومده که نباید در مورد اینکه ما از دانشمندان هسته‌ای شما کسی رو ترور کردیم حرفی زده بشه

بند خ، تف
Iran, Islamic Republic of
آقای سالک فکر نمیکنید اگر عکس همکاران شهید احمدی روشن منتشر شود آنها نیز ترور شوند
شمانگران نباش !!!
مها
باز هم عجاز دولت راستگویان !!!
اینبار مخالفت با سانسور !!!
سانسور مجلس بزرگداشت شهید !!!
عبداله
Iran, Islamic Republic of
این نماینده مجلس در ادامه اظهار داشت: این جلسه بسیار مفصل بود و در محل انرژی هسته‌ای نطنز برگزار شد
ظاهرا نماینده محترم میخاهند تصاویر محل نطنز را به طرف 1+5 بدهند که ناراحتند و یا ؟؟؟؟؟؟
مها
عجب نگاه تیزبین امنیتی داری !!! آقا عبداله
فکر می کنید وقتی بازرسان می آیند و گزارش کامل به 1+5 می دهند در مورد چه چیزهایی گزارش می دهند. بعد هم طبق توافق ایران باید تمام رشد و مسیر حرکت را برای دستیابی به غنی سازی و دیگر عملیات ها را در اختیار گروه مذکور قرار دهد. همان اطلاعاتی که به خاطرش به ساخت انواع ویروس های جاسوس متوسل شدند ولی موفق نشدند. دیگر شما نگران چه چیز هستید؟!
امیر
البته شایددلایل امنیتی وحفاظتی که نسبت به دانشمندان ونیروهای سازمان انرژی اتمی لازم است رعایت شودعلت این ممانعت بوده است.
در توافق تعلیق لیست تمام دانشمندان هسته ای ایران در اختیار آمریکا قرار گرفت و در این توافق مطالعه بفرمایید ایران موظف شده تمامی اطلاعات را خودش دو دستی تقدیم کند. دیگر نگرانی از امنیت چه چیزی باید داشته باشند؟!
ببخشید اشتباه مثبت دادم
یک اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ما همه مصطفاییم ...
یه اصولگرا
با تعلق و تعطیل؟
با دادن اطلاعات بر اساس قرارداد ژنو به آمریکا و اسرائیل؟
..
شما واقعا می توانید مصطفی باشید؟...
اینطوریام نیست بزرگش نکنید
مصطفی شهید مظلوم
ایرانی
فقط بگویید مرگ بر...ا
Iran, Islamic Republic of
یکم دقت کنید همه چیزو زیر سوال نبرید
...
Iran, Islamic Republic of
فعلا که همه چی عالیه و به توافق رسیدیم
ما که رفتیم اروپا
شما بمونید و این بازیا
داداش من الان قرن 21 شده
مدرن شدن یعنی 5+1 یعنی 42 میلیارد دلار پول خودتو بهت صدقه بدن بعد پز هم بدی
...
این هم نشانه ای دیگردرشعارآزادی جناب روحانی ودولت کریمه اش !!!!!!!!! آزادی برای ما آری ولی برای شماخیر!!!!!!!!