سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲
۱۹

واکنش جعفر پناهی به دیدار هیات اروپایی

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 333075
پناهی بدون اشاره به صحبتهای مطرح شده در دیدار وی و نسرین ستوده با هیات اروپایی گفت که هیچ اتفاقی نیافتاده و نمی داند چرا بعضی ها شلوغش می کنند.
واکنش جعفر پناهی به دیدار هیات اروپایی
به گزارش جهان به نقل از پارسینه، جعفر پناهی کارگردان سینمای ایران در گفت وگویی با هفته نامه حاشیه به حواشی دیدار هیات پارلمانی اروپا با او و نسرین ستوده واکنش نشان داده است.

پناهی گفته است: این دیدار یک مساله طبیعی در عرف روابط بین المللی است. به هرحال حضور هیات پارلمانی اروپا به دعوت مقامات ایرانی انجام شده ودر مدت حضور ،آنها با چهره های سیاسی کشورهم دیدار و گفت وگوهایی داشته اند. هیچ اتفاقی نیافتاده است و من نمی دانم چرا بعضی ها شلوغش می کنند. بعضی ها می گویند من کسی را دعوت کرده ام یا. ...مگر من کی هستم در این مملکت که از کسی از دعوت کنم؟یکسری مسائل از دست ما خارج است. این مسئله به من وخانم ستوده هیچ ارتباطی ندارد.

پناهی در ادامه صحبتهایتش یاد آور شد که این دیدارها مبتنی بر یک قانون بین المللی است و همه کشوزها حق دارند در حوزه توافقات حقوق بشر تقاضای دیدار با چهره های خاص را بدهند. مقامات ایرانی هم می توانند برای دیدار و گفت وگو با چهره هایی که مد نظرشان است به کشورهای دیگر بروند.اما بعضی ها به خاطر عوامفریبی حرفهایی می زنند که با هیچ منطق و عقلی جور در نمی آید.

پناهی در خصوص صحبتهایی که دراین دیدار شده هم توضیحی نداد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
ظاهراً ما به این 2 نفر و هیات اروپایی طلبکار هم شدیم!
حسین
"این دیدارها مبتنی بر یک قانون بین المللی است و همه کشوزها حق دارند در حوزه توافقات حقوق بشر تقاضای دیدار با چهره های خاص را بدهند."
پس ارتباط و همکاری با سرویس های اطلاعاتی قدرت های استعماری را خیلی خوب می شود با این "قانون بین المللی" مجاز نمود. دولت آمریکا حتی بعد از چندین سال اجازه نمی دهد که صلیب سرخ از زندایان ایرانی در آمریکا دیدن کند. این قانون آقای پناهی چرا شامل حال آنها نمی شود؟
چرا با تو ديدار کردن چرا مثلا با نادر طالب زاده ديدار نکردن اونم هنرمنده ديگه تازه تو عرصه بينالملل هم فعاليت داره
,,,
این باج دادن بود یا اون تسویه حساب شخصی بود؟
دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟
مرگ بر آمریکا
محمد رهنما
اقای پناهی کله نا مبارک را از زیر برف بیرون بیار برو به همین فرانسه مدعی حقوق بشر بشر ببین با دستگیر شدگان نا ارامی هایشان چگونه رفتار کرده اند و ایا حتی به خود شما که رفیق گرمابه و گلستانشان هستید اجازه روبرویی با انها را میدهند یا نه ؟
این دوستان ریا کار و دروغگوی شما حتی خبرنگار کشور مارا( کامران نجفزاده ) تحمل نکردند ولی برای ازادی رسانه گریبان چاک میدهند البته به ظاهر و در باطن به امثال جنابتان جایزه میدهند
پارلمان اروپای مدعی حقوق بشر تحقیق و پژوهش در رابطه با هلوکاست را جرم میداند ایا در زیر اسمان هیچ انصاف و وژدان بیداری هست که این رفتار نژاد پرستانه را در راستای حقوق بشر بداند و اگر جواب منفی است پس جایزه دادن به ناقض قوانین و مجرم امنیتی و مجری بلوا اشوب %D
اصغر
ل... هم همینو گفت چیزی نشده چرا شلوغش می کنید
همون بهتر که.... شی.مردک مزدور.
حمید
Iran, Islamic Republic of
مزدور بیگانه پرستی که از دشمنان وبیگانگان پول گدایی میکند با مزدوران سابق وجاسوسان انگلیس در دوره قاجار و کودتای 28 مرداد فرقی نمیکند واینها پست ترین موجودات داخل ایرانند ننگ براین وطن فروشان باد
حمید
Iran, Islamic Republic of
در تعجبم که سازمانهای امنیتی چرا خوابند موقع اخذ بودجه 50 تا سازمان امنیتی موازی داریم موقع کار ووظیفه همه ساکتند !!!
غیور
آقای پناهی ؛اینها با مأمورین سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل که معمولاً با جنابعالی و سایر دوستانتان ملاقات می کردند ، تفاوت دارند. اینها دیپلماتند و تابع قواعد و عرف دیپلماتیک که حق ملاقات با عناصر برانداز در داخل کشور میزبان را ندارند .
falah
سلام
لقمه ی حرام چه بلایی سر ادم میاره وطن فروشی میکنه ومیگوید هیج اتفاقی نیافتاده!!!
مرگ بر فتنه گران
پناهی شکر خورد.فتنه گر وطن فروش
خائن فتنه گر وطن فروش
محسن
Iran, Islamic Republic of
پناهی و ستوده الان دو فرد آزاد هستن و اینکه با کی دیدار میکنند به کسی ربطی نداره. چرا الکی شلوغش میکنید؟
Iran, Islamic Republic of
البته نبايد هم توضيح بدهد
مگر مردم خودش محرم هستند؟
اگر صادق بود كه مستحق دريافت جايزه نمي شد
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
اینها مهره های جدید استکبارند. اول معروفشان می کنند و سپس مثل آن دختر (ندا آقا سلطان) ترورشان می کنند تا به هدفهای بعدی برسند. این روشها دیگه نخ نما شده. مسئولین اگه هوشیار نیستند مومنین که حواسشان هست.
مگه ایران شده اوکراین ،که هر کی بیاد هر کی بره؟!