جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
۷

مذاکرات کری و ظریف قابل انتشار نیست

سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 331898
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که در تماس اخیر وزرای خارجه ایران و آمریکا درباره برنامه عمل و تحولات اخیر گفت‌و‌گو شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در پاسخ به سؤالی درباره جزئیات گفت‌و‌گوهای اخیر بین محمدجواد ظریف و جان کری گفت که توقع رسانه‌ها برای آگاهی از جزئیات این گفت‌و‌گوها قابل احترام است اما همه اخبار قابل انتشار نیست.

وی در ادامه افزود که در این تماس‌ها درباره مجموعه تحولات مرتبط با برنامه عمل و نیز تحولات هفته گذشته صحبت شد.

افخم با اشاره به اینکه این تماس از جانب طرف آمریکایی صورت گرفته اعلام کرد که وزیر امور خارجه ایران نارضایتی خود را از تحولات اخیر به کری انتقال داد.

وی در ادامه اعلام کرد که ظریف با کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، نیز تماس‌هایی داشته و این نوع ارتباطات امری معمولی و عادی به شمار می‌روند.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پاسخ به توضیح درباره ملاقات اشتون و عراقچی گفت: دوطرف دیداری با هم خواهند داشت و آقای عراقچی با معاون خانم اشتون نیز دیدار و درباره ادامه مذاکرات گفت‌وگو خواهند کرد.

وی درپاسخ به وضعیت تبادل اسرا میان ایران و عراق گفت: در مذاکراتی که با مسئولان عراقی داریم به این موضوع پرداخته شده و گروه‌های تفحص به مناطق اعزام شده و هرگونه تلاشی برای اینکه ابهام و سؤالی میان خانواده‌ها باقی نماند صورت گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Norway
ظاهرا وزیرمحترم مردم رانامحرم حساب کرده وآمریکارامحرم !
اصلا ارتباط تلفنی با امریکا یک امر معمولی و عادی به شمار نمیرود مگر اینکه برای شماها چون تکرار بوده عادی باشد ولی ملت خواهان توضیح هستند که با دشمن کشور چه صحبتهایی شده که مردم نامحرمند بدانید که مردم به این گروه اعتماد کامل ندارد و با ترس از عملکرد شما نظاره گر است
دوست عزیز مگه نمی دونی تو دولت اعتدال گرایان مردم نامحرمن اعتدال از نظر اونا هر چیزی که آمریکای ها رو راضی کنه هستش
این اعتدال نیست همون دیکتاتوریه وکبر و غروره فک میکنن عقل کل هستن!!!!!!!!
آری زمانه ی عجیبی شده است افشای اسرار نظام برای یانکی ها و شیطان بزرگ مجاز است ولی مردم کشور خودمان نامحرمند و غیر قابل اعتماد
اشکالی ندارد نگویید. دو روز دیگه تمام شبکه های خارجی به نقل از یک سایت یا شبکه صهیونیستی تمام خبرش را فاش می کنند!!!

تنها یک سؤال از سخنگوی محترم دارم: چرا مردم نامحرم هستند؟!
مطمئنا حرفی است که اگر بازگو شود خشم مردم را در پی خواهد داشت؟! درست نمیگم؟!
Iran, Islamic Republic of
وقتی نمیخواهند اعلام کنند... معلومه که چه خبره؟!