يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

رعایت‌حجاب‌توطئه‌های‌دشمنان‌راخنثی می‌کند

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 330879
استاد حوزه علمیه قم گفت: دشمن همواره در تلاش است تا عقاید دینی مردم را سست کند و حجاب به عنوان ابزار جلوگیری از بی بند و باری می تواند سد توطئه های دشمن باشد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سمیه غضنفری در کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در نوبران ساوه اظهار کرد: حفظ و رعایت حجاب نیازمند تلاش همه مسئولان فرهنگی است زیرا بی توجهی و نا دیده گرفتن آن آسیب های جبران ناپذیری به جامعه وارد می کند.

وی افزود: خانواده ها نقش مهمی در تربیت فرزندان و تشویق آنان به امر حفظ حجاب دارند و اگر این نهاد اجتماعی دچار آسیب و لغزش شود بنیان و اساس جامعه با خطر بزرگی روبرو می شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت الگو گیری از حضرت فاطمه (س) تصریح کرد: بانوان از بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) الگو برداری کنند و در حفظ سلامت جامعه تلاش کنند.

وی گفت: حجاب بهترین زینت برای بانوان است زیرا می توانند خود را از نگاه زهرآلود نامحرم مصون نگه دارند.

غضنفری افزود: حجاب تنها برای زن نیست و زنان و مردان باید در حفظ حجاب و عفاف کوشا باشند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: پیروی از روش زندگی سراسر فضیلت و اندیشه های تابناک بزرگان دین مانع از بروز آسیب های اجتماعی در حوزه بانوان می شود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *