دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱
۶

دریافت‌کنندگان سبد کالا اضافه شدند

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 330825
سخنگوی دولت گفت: درخصوص چگونگی توزیع ۲ سبد کالای حمایتی در بهمن و اسفند ماه و شمول افرادی که برای دریافت این ۲ سبد کالا مشخص شدند، هیات دولت دانشجویان متاهل، طلاب، خبرنگاران و هنرمندان را نیز به این جمع اضافه کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی موضوع توسعه شبکه ریلی و قطار شهری و چالش‌های در این ارتباط گفت: در بودجه سال آتی، ۱۵۰۰ میلیاترد تومان ردیف در آمد هزینه برای توسعه زیرساخت‌های ریلی کشور اختصاص یافت.

وی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی جاده‌ها، خبر داد و درخصوص ۲ سبد حمایتی دولت اظهار داشت: درخصوص چگونگی توزیع ۲ سبد کالای حمایتی در بهمن و اسفند ماه و شمول افرادی که برای دریافت این ۲ سبد کالا مشخص شدند، هیات دولت مصوبه‌ای داشت که دانشجویان متاهل، طلاب، خبرنگاران و هنرمندان نیز به این جمع اضافه شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مها
United States
این دولت فقط به دنبال اجرای نمایش هست وگرنه مگه خبرنگاران و هنرمندان همتراز مستمری بگیران کمیته امداد وبهزیستی درامد دارن که سبد کالا بهشون تعلق میگیره ؟ این فقط برای همراه نگه داشتن اونها با دولت هست وقتی این قشر با دولت باشن کسی صدای مردم رو منعکس نمیکنه .
سربازای متاهل چطور؟؟؟
یک کارمند
Iran, Islamic Republic of
نمایش بی تدبیری وناامیدی - افزایش حقوق 18 درصدی
رضا
واقعا مسخره است کم کم تعداد متقاضیان سبد کالایی بیشتر میشوند هنرمندانی که میلیارد هستند هم جزو لیست شدند لطفا فوتبالیست ها را هم از قلم نندازید سبد خالیش همه باشه برای من !
iman
سلام خسته نباشید، لطفا شماره پیامک سبد کالا را برام ایمیل کنید.
متشکرم
سعید
به جای اینکه یارانه را از قشر مرفه بی درد بردارید و به یارانه قشر متوسط و ضعیف اضافه کنید به اونا بیشتر بها میدید.واقعا تدبی و امید جالبی دارید البته به نفع ثروتمندان