شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

موسوی:پیروزی بر آمریکا لذت خاصی داشت

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 327936
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: پیش از بازی‌ها اعلام کرده بودم که دوست دارم مقابل آمریکا پیروز شویم.
به گزارش جهان، محمد موسوی عراقی در گفت‌وگو با فارس در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جام قهرمانان قاره‌ها اظهار داشت: همانطور که از قبل هم پیش‌بینی کرده‌ بودم، توانستیم در مسابقات سه پیروزی کسب کنیم، اما متاسفانه نتوانستیم با این سه پیروزی سوم شویم.

وی با بیان اینکه به نخستین سکوی جهانی خیلی نزدیک شدیم، ادامه داد: شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ایتالیا با دو پیروزی بالاتر از ما قرار گرفت. بدون شک اگر بتوانیم همین روند خود را ادامه دهیم در آینده‌ای نه چندان دور می‌توانیم نخستین سکوی جهانی خود را به دست بیاوریم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران که به دلیل مصدومیت نتوانست در دیدار پایانی برابر ژاپن به میدان برود، خاطرنشان کرد: در ست نخست دیدار مقابل آمریکا دچار پیچ خوردگی مچ پا شدم، اما فکر می‌کنم با دو هفته فیزیوتراپی باز هم بتوانم در میادین حضور داشته باشم.

موسوی در پاسخ به این سوال که پیروزی بر کدام حریف برایش لذت‌بخش‌تر بود، گفت: پیش از اعزام به مسابقات هم اعلام کرده بودم که دوست دارم بر آمریکا غلبه کنیم. بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی می‌خواستم آمریکا را شکست دهیم، چرا که آنها به سبک خاصی والیبال بازی می‌کنند و حتی برزیل هم مانند آنها نیست.

وی افزود: برای این مسابقه انگیزه زیادی داشتم، اما متاسفانه مصدوم شدم. با این وجود بازیکنان با غیرت و انگیزه بالا و با وجود مصدومیت من و امیر غفور توانستند آمریکا را شکست دهند تا یک برد لذت‌بخش به دست بیاوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *