دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

درخواست خواننده انقلابی از بسیجیان

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 327583
خواننده سرودهای ارزشی و انقلابی ایران گفت: در صورت توجه کافی مسئولان فرهنگی کشور، توان بالای بسیجیان متخصص و متعهد موجب شکوفایی موسیقی های ارزشی و انقلابی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
به گزارش جهان، محمد گلریز در گفت وگو با بسیج با بیان این مطلب گفت: واژه بسیجی صرفا مخصوص زمان جنگ نیست و در واقع هر کسی که در هر شرایطی به دفاع از جان و مال و هویت هموطنان بپردازد و از هیچ گونه تلاشی فروگذار نکند، در زمره بسیجیان جای می گیرد.

وی ادامه داد: بسیج به معنای عشق، همبستگی، اتحاد، همدلی و همزبانی مسلمانان است و رسانه های دیداری و شنیداری کشورمان موظفند، در تعریف هر چه روشن تر و شفاف تر از بسیج، تلاشهای خود را به کار گیرند.

این خواننده ایرانی با انتقاد از برخی جشنواره های موسیقیایی کشورمان که در آنها هیچ اثری از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیده نمی شود اظهار کرد: حضور بسیجیان متخصص و متعهد در جشنواره های موسیقی کشورمان، علاوه بر اینکه موجب احیای سرودها و ترانه های اسلامی، ارزشی و میهنی می شود، زمینه های جذب حداکثری مردم به این نوع موسیقی را نیز فراهم می کند.

گلریز با بیان اینکه زبان هنر، زبانی عمیق و تاثیرگذار است خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی و با توجه به هجمه های فراوان کشورهای غربی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و راه اندازی جنگ نرم، ضرورت حضور بسیجیان برای انجام فعالیتهای عملی و کاربردی در عرصه های فرهنگی بیشتر از گذشته احساس می شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم مسئولان فرهنگی دولت تدبیر و امید، تلاش‌ها و حمایت‌های خود را جهت حضور پررنگ تر بسیجیان در عرصه های فرهنگی آغاز کنند، چرا که تا کنون حضور بسیج در عرصه های مختلف سازندگی، نظامی، اقتصادی و آموزشی، نتایج مثبت و ایده آلی داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *