جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

نامه لاريجاني به روحاني درباره احمدی‌نژاد

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 323752
در حالي که در خردادماه سال جاري با تصميم نمايندگان ويژه رئيس جمهور در کارگروه احيا و توسعه نظام طب سنتي و ابلاغ محمدرضا رحيمي، معاونت طب سنتي ايراني -اسلامي در وزارت بهداشت ايجاد شد، بر اساس نامه چندي پيش علي لاريجاني رييس مجلس به حجت الاسلام روحاني، تشکيل اين معاونت مستلزم وجود قانون و تصويب مجلس بوده و مصوبه دولت در اين خصوص مغاير با نظرات تفسيري شوراي نگهبان است. لاريجاني در اين نامه خواستار اصلاح اين مصوبه يا لغو آن شده است.
به گزارش جهان به نقل از خراسان، در حالي که در خردادماه سال جاري با تصميم نمايندگان ويژه رئيس جمهور در کارگروه احيا و توسعه نظام طب سنتي و ابلاغ محمدرضا رحيمي، معاونت طب سنتي ايراني -اسلامي در وزارت بهداشت ايجاد شد، بر اساس نامه چندي پيش علي لاريجاني رييس مجلس به حجت الاسلام روحاني، تشکيل اين معاونت مستلزم وجود قانون و تصويب مجلس بوده و مصوبه دولت در اين خصوص مغاير با نظرات تفسيري شوراي نگهبان است. لاريجاني در اين نامه خواستار اصلاح اين مصوبه يا لغو آن شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر کینه دارندنسبت به احمدی نژاد ؟