شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۲

بهبود خدمات پروازی با ادغام ایرلاین‌ها

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 322982
رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ساختارهای اقتصادی متفاوت شرکت‌های هواپیمایی مانع ادغام آنها با یکدیگر شده است در صورتیکه با ادغام ایرلاین‌های کوچک خدمات پروازی بهتر می‌شود.
به گزارش جهان، حمیدرضا پهلوانی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌و‌گو با ایسنا تاکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی کوچک باید از طرح ادغام با ایرلاین‌های بزرگ‌تر استقبال کنند چون شرکت‌های بزرگ سیستم اقتصادی و مالی مجزا و گسترده‌ای دارند که بدون شک ادغام برای آنها چندان ضروری به نظر نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه این موضوع از نظر هزینه‌ای، صرفه‌جویی‌هایی به همراه خواهد داشت، گفت: با ادغام، شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند در یک فضای سالم اقتصادی فعالیت کنند و سازمان هواپیمایی نیز پیشنهاداتی برای ادغام ایرلاین‌های کوچک با بزرگ دارد تا از مشکلات مالی آن‌ها کاسته شود.

پهلوانی بر ضرورت ادغام شرکت‌های هواپیمایی کوچک تاکید و اظهار کرد: این امر منجر به کاهش هزینه‌ها و بهبود خدمات پروازی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
این صحبت در حالی مطرح میشه که هرروز به تعداد ایرلاین های ایران اضافه میشه .ایرلاین هایی که 1 یا 2 تا هواپیما بیشتر ندارن. در ضمن موقعی که بلیط هواپیما چند برابر شد هم گفتند این امر به بهبود خدمات می انجامد اما بدتر شد.حالا از ادغام هم مردم سودی نخواهند برد
احمد
یه روز رو لج بازی با بعضی و با توجیه ایجاد رقابت هی شروع می کنند به اجازه تاسیس هواپیمائی دادن و حالا با توجیه ارائه خدمات کاملتر و منسجم تر می خواهند این ها را یکی کنند .لطفا یه گروه یا یک آدم کاربلد را بیارید و این صنعت هواپیمائی رو تحویلشان بدید و به حرفشون گوش بدید ! و اینقدر پهن کن جمع کن نکنید .