جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

بیمه تکمیلی تامین اجتماعی اجرا می‌شود

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 322552
رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از آغاز قرارداد بیمه تکمیلی دانا بازنشستگان این سازمان از ابتدای آذرماه ۹۲ خبر داد و گفت: قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری با یک ماه تاخیر اجرایی می‌شود.
به گزارش جهان، علی اصغر بیات با اشاره به اینکه قرارداد بیمه تکمیلی دی تا پایان مهرماه سال جاری برقرار بود، گفت: قصد داشتیم از ابتدای آبان‌ماه سال‌جاری قرارداد بیمه تکمیلی دانا را منعقد کنیم، اما این موضوع به ابتدای آذرماه سال جاری موکول و با یک ماه تاخیر اجرایی می‌شود.

وی در گفت وگو با ایسنا درباره جزئیات این بیمه مطالبی عنوان کرده که در جدول زیر آورده شده است:

برنامه شرح
مبلغ بیمه برای تحت پوشش قرار گرفتن افراد در بیمه تکمیلی دانا ماهانه به ازای هر فرد 21 هزار و 700 تومان از حقوق بیمه شده کسر می‌شود،
مدت انصراف در قرارداد بیمه تکمیلی دانا ذکر شده است که بیمه شده سه ماه فرصت دارد از تحت پوشش قرار گرفتن انصراف دهد و در صورت درخواست انصراف مبلغ حق بیمه‌ای که از وی کسر شده به او پس داده می‌شود.
چگونگی پوشش بیمه تکمیلی فرزندان بیمه‌شدگان خود بازنشسته و همسرش تحت پوشش بیمه تکمیلی دانا قرار می‌گیرند و بازنشستگان در صورت تمایل برای تحت پوشش قرار گرفتن فرزندان خود با مراجعه به کانون‌های استانی و اعلام رضایت می‌توانند آنها را نیز تحت پوشش قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد سليمي
بنام خدا
مگر چقدر حقوق مي گيريم ماهي مبلغ 43 هزارو 400 تومان بابت بيمه تكميلي كسر شود لطفا اين كار را انجام ندهيد.