جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

اجرای طرح محرم‌سازی در مدارس دخترانه

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 322540
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۴ اولویت برای آموزش و پرورش دارم، به تشریح برنامه‌های خود در این وزارتخانه پرداخت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تشکر از رئیس‌جمهور به دلیل اعتماد به وی و نمایندگان مجلس نسبت به رای اعتماد گفت: همانگونه که از قبل اعلام کردم، ۴ اولویت جدی برای سال ۹۳ در حوزه آموزش و پرورش، در اولویت‌هایم قرار دارد.

وی ساماندهی نیروی انسانی، توسعه مشارکت همه‌جانبه و ارائه برنامه‌ریزی صحیح، عملیاتی کردن بودجه آموزش و پرورش، توسعه مدیریت آموزش و پرورش و مصوب کردن طرح‌های موردنیاز را از مهم‌ترین محورهای برنامه‌های خود عنوان کرد و در خصوص استفاده از مدیران قبلی در وزارت آموزش و پرورش گفت: ما از مدیرانی با تجربه، جوان و علمی استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص این سوال که مطرح شده که شما اعلام کرده‌اید که قرار است مدارس دخترانه مسقف شود، پاسخ داد: خیر، بنده چنین حرفی نزده‌ام، قرار هم نیست که مدارس دخترانه مسقف شوند بلکه تلاش می کنیم در مدارس دخترانه طرح محرم‌سازی انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *